Rabbi Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Dokładnie. Mniej awaryjny byłby "czworokąt" czy nawet "trójkąt". Może nawet nie trzeba by wtedy zwiększać średnicy
A4-Tomek Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 18 godzin temu, FUTURUM napisał: Zerknij czy by się nie wyrabiało... No moze i masz racje. Bralem pod uwage rozwiazanie jakie jest w pół osiach. Mi tam sie nie zdarzylo jeszcze zeby mi wieloklin zerwalo. Nawet moim poprzednim ponad 20 letnim b5 wielokliny byly w idealnym stanie. Napewno bede u was robil pompe ale musze sie zastanowic czy wyslac moduł czy wziąść za kaucją przerobiony wałek bo nie chce mechanikowi blokowac placu. Moja pompa działa ale mimo ze założyłem nowy imbus 1.5 roku temu to nie daje mi to spokoju
Rabbi Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 24 minuty temu, A4-Tomek napisał: Napewno bede u was robil pompe ale musze sie zastanowic czy wyslac moduł czy wziąść za kaucją przerobiony wałek bo nie chce mechanikowi blokowac placu. Moja pompa działa ale mimo ze założyłem nowy imbus 1.5 roku temu to nie daje mi to spokoju Tomek daj znać w wątku w jakim stanie był imbus po tym 1,5 roku
A4-Tomek Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Jak sie za to zabiore to dam znac
Pawelkiwi Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Myślę że będzie już delikatnie podebrany.
Vito.a4 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Cześć, zbliża mi się wymiana oleju to przy okazji wypadało by sprawdzić "IMBUS", silnik BPW (02.2008) od zakupu w 2013r. nie był ruszany a przejechane ma już ponad 250tys. Pytanie gdzie na Śląsku znają temat "pompy oleju" i jaki jest koszt wymiany "imbusa" + oleju z filtrami. Jeden z warsztatów rzucił cene 700zł za samą wymiane oleju+filtry+robocizna (nie licząc sprawy z imbusem).
moniuh Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 imbusik to za 15 zl, ale jak chcesz mieć zrobione dobrze to za wymianę i regeneracje dobra cena to jakieś 1k pln. w przypadku Audi z wzdłużnym silnikiem gorszy dostęp do miski jest i 300-350 kosztuje zajrzenie do niej.
FUTURUM Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Robocizna razem ze zwaleniem miski i ponownym uszczelnieniem?
moniuh Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Z tego co pamiętam, tata tyle zapłacił w Vass za taką naprawę 1k, pompa była u was na regeneracji. Ale to było 3lata temu. wiadomo wszystko drożeje to pewnie teraz znacznie więcej..
Piotr A4 B7 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Witam mam pytanie , orientuje się ktoś czy w opolskim jest spec który wykonałby wyżej wymieniony zabieg !!!! proszę o pomoc i pozdrawiam
Karasik2 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 W dniu 16.01.2018 o 15:18, moniuh napisał: imbusik to za 15 zl, ale jak chcesz mieć zrobione dobrze to za wymianę i regeneracje dobra cena to jakieś 1k pln. w przypadku Audi z wzdłużnym silnikiem gorszy dostęp do miski jest i 300-350 kosztuje zajrzenie do niej. no czyli wyjdzie cie wymiana samego imbusa 365 zł to zabieg na ok 8-10 tyś a jak już masz wytarte gniazdo to masakra
GrekuPL Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 (edytowane) Witam, Teściu posiada passata 2.0tdi pd 170KM, wydaje mi się, że jest to silnik BMR ale nie mam w 100% pewności. Ostatnio oznajmił mi, że zapaliła mu się na zimnym silniku na dłuższą chwilę (pół minuty, może minutę) kontrolka ciśnienia oleju?! Auto podrzucił mi i prosił o naprawę. Po odpaleniu słychać jakieś delikatne dzwonienie/brzęczenie po stronie osprzętu. Oczywiście przeczytałem już tyle info na temat słynnych zabieraków, że zaraz zasnę z nudów Do rzeczy, zrzucona miska, w oleju nie widać jakiś opiłków, imbus lekko wytarty. Koła zębate są jak coś. Pytanie? Opcja z pompą z 1,9tdi czy jednak naprawa. Nie ukrywam, że części do 1,9 ogarnę jutro w hurtowniach i aso i pewnie jutro auto wyjdzie, z częściami do naprawy zabieraka raczej na jutro nie ogarnę się i auto będzie wisiało na podnośniku i mnie pewnie kierownik udusi w poniedziałek więc tak? Co najlepiej zrobić? Wał z tego co czytałem zostaje stary, zaślepiam otwór od wałków, montuję pompę z 1,9, montuję zębatkę, łańcuch i napinacz/ślizg i składam? Łatwo brzmi. Pytanie czy to już zamyka temat czy jeszcze są jakieś myki, kombinacje lub tajne informacje?? Planuję zakup części (starczy taki kit części?) 038 115 105 Pompa oleju 038115121A Kółko łańcucha 1szt. 06A105209B Koło wału korbowego 1szt. 038115230A Łańcuch 1szt. 038115130 Napinacz 1szt. 038103623 Element blok.(uspokajacz oleju) N90704007 Śruby 3szt. N0122345 Podkładki pod śruby 3szt. 038103085E Uszczelka wału 1szt śrubkę M10 (łeb imbusowy) Edytowane 19 Stycznia 2018 przez GrekuPL
Kimas97 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Ja będę miał niedługo robiony cały napęd pompy w sensie kontrola plus wymiana. Mechanik mi powiedział że jak już wymienić imbus to i wałek od razu też wymieć. Roboty jest, bo to miskę trzeba ściągać itp. Za całą robote plus geometria, bo mechanik stwierdził że trzeba będzie po tej operacji ustawić też łączny koszt 1400 zł.
Pawelkiwi Opublikowano 20 Stycznia 2018 Opublikowano 20 Stycznia 2018 8 godzin temu, Kimas97 napisał: Ja będę miał niedługo robiony cały napęd pompy w sensie kontrola plus wymiana. Mechanik mi powiedział że jak już wymienić imbus to i wałek od razu też wymieć. Roboty jest, bo to miskę trzeba ściągać itp. Za całą robote plus geometria, bo mechanik stwierdził że trzeba będzie po tej operacji ustawić też łączny koszt 1400 zł. W Audi są w zawieszeniu punkty w które wkłada się odpowiedni sprzęt co powoduje że przy skręcaniu kołyski geometria nie ulega zmianie choć kontrola zawsze wskazana. Wymienia się wałek na powiększony imbus np. TMAserwis i po problemie na zawsze. Nie wymieniaj złego na dobre które i tak za chwilę będzie złe.
FUTURUM Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 W dniu 20.01.2018 o 10:58, Kimas97 napisał: Ja będę miał niedługo robiony cały napęd pompy w sensie kontrola plus wymiana. Mechanik mi powiedział że jak już wymienić imbus to i wałek od razu też wymieć. Roboty jest, bo to miskę trzeba ściągać itp. Za całą robote plus geometria, bo mechanik stwierdził że trzeba będzie po tej operacji ustawić też łączny koszt 1400 zł. Jak masz czas i chęci to zapraszamy-zrobimy o 400 taniej:) ps.geometrii się nie dotyka..
Pawelkiwi Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 5 godzin temu, FUTURUM napisał: ps.geometrii się nie dotyka.. A jak ściągacie miskę?
FUTURUM Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Jeden z filmików pokazuje jak idzie miska w dół...
tomek 1880 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Witam, w BPW miałem zdjęty przedni pas, bo przy okazji robiłem rozrząd, dodatkowo odkręciłem sprężarkę klimy, skrzynie dźwignąłem do góry, oczywiście po odkręceniu poduszek silnika i miska wychodzi. Pozdrawiam.
GrekuPL Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Ja już w końcu jestem po trochę to trwało, pompa olejowa najbardziej mnie wkurzyła ale poszła nówka ori, trochę zabawy jest ale uśmiech na twarzy jak odpalił i jest ciśnienie oleju na zegarze nie do opisania Przeszczep udany w 2.0tdi BMR passat... teraz inne tematy pt. TURBO... pewnie jeszcze trochę z niego pokapie... Podziękowania dla Autora tematu!!! Bez tych opisów pewnie bym nic nie zrobił
Pawelkiwi Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Cytuj Jeden z filmików pokazuje jak idzie miska w dół... Który?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się