Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Proszę o analize logów. co do temperatury płynu to na zegarze było ok 88 stopni.. z tego co widziałem to do wymiany jest czujnik temp bo termostat był wymieniony w ASO VW na oryginał.

Statyczne

Log (0 - 004,007,013)

Log (1 - 018,023)

Log (2 - 000,001,003)

bs

Log (0 - 000)

Log (1 - 011)

Log (2 - 003)

dynamiczne

Log (0 - 008)

Log (1 - 010)

Log (2 - 011)

Log (3 - 004)

Log (4 - 003)

Log (5 - 000)

Log (6 - 001)

Pozdrawiam! :hi:

Opublikowano

Z tego co widac.To termostat od razu do wymiany.Jesli krecisz go tak do 4.500tyś przy 54stopniach.To zarżniesz szybko silnik.Turbawka sie delikatnie przycina.Poza tym nic zlego nie ma

Opublikowano

A mi trudno wywnioskować co do temperatury.

Vag loguje idealnie 54 st.C. - ani drgnie.

Przy takiej temperaturze wąż za termostatem powinienien być mocno ciepły - sprawdź to, a później dopiero idź na zakupy :)

Jakbyś miał walniety czujnik to miałbyś pewnie wahania temperatury w bloku 007 a u ciebie wartośc stoi jak dzika!

Obstawiam termostat :wink4:

P.S. ASO bardzo często oszukuje klienta :naughty:

Opublikowano

nie kupuj termostatu tylko najpierw porównaj wskazania temperatury z czujnika G62 z czujnikiem G2,

wskazania z G62 w grupie 007 01 Engine a z G2 w grupie 003 (pierwsze pole od lewej) w 17 Instruments, jeśli różnice we wskazywanych temperaturach przez te czujniki będą większe niż 5*C (zwłaszcza kiedy wskaźnik temperatury na zegarach będzie po przejechaniu 10 km wskazywał równo 90*C a wskazania z G62 będą wskazywać poniżej 80*C) to G62 źle podaje wartość i cały czujnik G62/G2 kwalifikuje się do wymiany - chyba, że ktoś zastosował opornik na pinie nr 3 czujnika G62 by oszukać sterownik silnika zwłaszcza jeśli wcześniej były trudności z uruchomieniem ciepłego silnika - warto to sprawdzić.

Opublikowano

moi drodzy, termostat jest z soboty wiec jeszcze pachnie nowością, wymieniałem go w ciemno bo na starym to dopiero były cyrki, teraz przynajmniej sie silnik grzeje i stabilizuje sie k 85-90 na wskaźniku na zegarach, co do czujnika to faktycznie wskazania w poszczególnych grupach sie różnią.. w logach jest 54 stopnie a na Instruments pokazywało 77.. wiec czujnik do wymiany.. a termostat chyba bd musiał reklamować w ASO.. tym bardziej ze to oni wymieniali go przy okazji rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...