wlodekb Opublikowano 3 Lipca 2006 Opublikowano 3 Lipca 2006 witam, ok 1.5 miesiąca i ok 1,5tkm wstecz wymieniłem kompletny rozrząd w swojej a4 z 96r; była to druga wymiana (obecnie 170tkm) więc oprócz wszystkich rolek i pasków zamontowano nową pompę wody i napinacz; i własnie napinacza rzecz dotyczy: zaraz po wymianie jeszcze w zakładzie po uruchomieniu silnika dało sie cyklicznie usłyszeć odgłos ocierania najprawdopodobniej paska o plastikową osłonę; mechanik powiedział, że powinno to ustąpić po wrobieniu sie paska - fakt po 1-2 minutach ocieranie ustąpiło; niestety pomimo przejechania 1.5tkm cykliczne odgłosy ocierania zawsze słychać po uruchomieniu zimnego silnika - i dopiero po przejechaniu ok 1-2 km problem ustępuje; dodatkowo niepokojące jest że pasek nie jest prowadzony idealnie po środku na górnym kole zębatym a wystaje jakies 3 milimetry do przodu - wg. mechanika jest to spowodowane inną konstrukcją nowego napinacza i jest to sytuacja normalna przy wymianie strego typu napinacza na nowy; czy ktoś zetknął sie z podobnym problemem? będę wdzięczny za wszlkie opinie i porady ten temat; pozdrawiam;
Gość zdeniu Opublikowano 3 Lipca 2006 Opublikowano 3 Lipca 2006 dokładnie tak zmień mechanika ten Cie oszukuje :mrgreen:
Gość Murzyn Opublikowano 3 Lipca 2006 Opublikowano 3 Lipca 2006 oszukuje?? rozrzad spascil (kolo 1000 to kosztuje) powinien poprawic to na wlasny koszt
Wihajster Opublikowano 4 Lipca 2006 Opublikowano 4 Lipca 2006 najgorsze ze tacy mechooptycy maja wciaz klijentow i biora sie za tak powazne naprawy nie majac pojecia o tym a zostali nauczeni swojego fachu na maluchach i polonezach
pawelbig4 Opublikowano 4 Lipca 2006 Opublikowano 4 Lipca 2006 Ja zajmuje sie troszke mechanika (dopiero sie ucze ) pracuej dorywczo u kuzyna w warsztacie i ostatni wymieniałe kilka rozrzadów w tym w sojej A4 . Na twoim miejscu bym zmienił napewno mechanika , a przedewszystki zajedz sobie do innego specjalisty . Byc moze załozony jest zle pasek . WYMIANA PASKA MUSI PRZEBIEGAC PRECYZYJNIE (wszystko musi byc załozone co do minimetra , wedle starego paska) . A co do napinacza to jeszcze bym sie zastanowił dokładnie ale mysle ze nie powinien odgrywac tak wielkiej roli (zapytam jeszcze kol. z warsztatu) POZDRAWIAM
Krzychu88 Opublikowano 4 Lipca 2006 Opublikowano 4 Lipca 2006 wszystko musi byc załozone co do minimetra , wedle starego paska dokladnie jak kolega pisze nowy pasek nie moze byc zalozony inaczej jak byl stary nie ma takiej mozliwosci
Flaha Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Zmien mechanika.. Ależ klient, no ja nie moooogę :twisted:
pet3r Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 najgorsze ze tacy mechooptycy maja wciaz klijentow i biora sie za tak powazne naprawy nie majac pojecia o tym a zostali nauczeni swojego fachu na maluchach i polonezach najgorsza jest nieswiadomosc ludzi, ktory placa po kilka razy za spieprzona robote, ktora wg mechanikow wykonana jest dobrze, tylko czesci nie takie, auto ma brzydki kolor czy inne pierdoly
Radek321 Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Ja już gdzię pisałem że jak mechanicy wyczują gościa i widzą że niezabardzo się na czymś zna to poprostu masakra tak gościa otumanią że nic mu nie zrobią a gość i tak za naprawe zapłaci :mrgreen: [ Dodano: 2006-07-05, 17:55 ] P.S zmień mechanika tak jak ci wszyscy radzą :mrgreen:
baskecior Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Źle złozony rozrząd (choć to karwa niemożliwe )
spanky Opublikowano 6 Lipca 2006 Opublikowano 6 Lipca 2006 Źle złozony rozrząd (choć to karwa niemożliwe )wszystko jest mozliwe ..... ;-) p.Henio w garazu nie takie rzeczy robi ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się