arturkropka Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 dzien dobry jak kolega kazal u mnie wystepuje ten sam problem mianowicie zaczelo sie od zaswiecenia kontrolki oleju zatrzymalem sie po chwili sprawdzilem olej i stan byl full pojechalem dalej przy zapalonej kontrolce potem jak zgasilem auto i po chwili odpalilem to juz zaczelo robic trrrrrrrrrrrrrrrrrrrr i tak juz z 4 miesiace z ta kontrolka to prawie doszedlem do ladu jest mikro czujnik na masce i on jest powiazany z czujnikiem oleju wymienilem koszt 105w aso i blad zgasl ale dalej nurtuje mnie ten stukot a u nas sa tacy kowale ze nie wiedza co to bledów na vagu nie ma prosze o pomoc stukot jest taki sam jak u kolegi wyzej na filmiku
gregorypeck Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 pewnie wariator daje znac o sobie
arturkropka Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 wlasnie dzwonilem do aso i koszt pompy to 4,300 a oni na temat wariatora nie znaja takiego pojecia tylko napinacz lancuszka i czy to sie tak nazywa?koszt napinacza 380plus lancuch 280 i teraz dylemat co zrobic
gregorypeck Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 chodzi o wariator zmiennych faz rozrządu albo inaczej nastawnik zmiennych faz rozrządu - takie ustrojstwo co dziala na walku rozrządu - duzo na ten tamat jest wlasnie na tym forum (byc moze nawet w tym wątku) łącznie ze zdjeciami i numerem seryjnym.
sianoz Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 wariator to inaczej nastawnik łańcuszka wałków rozrządu
arturkropka Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 no tak dlugo juz siedze na forum i gosc ze serwisu nie wie co to wariator lub regulator faz rozrzadu lub nadstawnica tylko muwi ze to napinacz tak sie to nazywa jak bys znalazl zdjecie jak to wyglada to byl bym bardzo wdzieczny
sianoz Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 moze rozwiązanie to diagnoza w aso. 300 zł i może coś powiedzą[br]Dopisany: 20 Październik 2010, 10:58_________________________________________________no to radzę uciekaj z tego serwisu - bo nauka mechanika moze cię w przyszłości kosztować
grzes1150 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Pompy oleju macie przytkane Jak robi trrrrrrrrrrrrrrr i jeszcze ciśnienie się zaświeci to tylko w pompie bym szukał przyczyny. Słyszałem jak jednemu się pare razy zaświeciła kontrolka i zgasła, jeździł delikatnie, silnik troszke tyrkotał a za miesiąc się motor zatarł i 3000 w plecy
sianoz Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 był ktoś w aso na diagnozie?
arturkropka Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 tak tylko ja z tym jezdze juz z4 miechy a kontrolka zapalala mi sie nie na dolnym wyswietlaczu tylko na górnym i to byl mikroczujnik [br]Dopisany: 20 Październik 2010, 11:26_________________________________________________a co do przytkanych pomp to byla czyszczona i miska i dekiel zaworów
sianoz Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 napisz coś więcej na temat czyszczenia pompy-czy cos to daje
arturkropka Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 nie nic to nie dalo i wymiana samoregulatorow terz nic nie dala zmienilem olej na 10w40 castrol madnatek i dalej nic nie wiem co juz robic a szkoda kasy chuba sprzedam to auto
grzes1150 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 nie nic to nie dalo i wymiana samoregulatorow terz nic nie dala zmienilem olej na 10w40 castrol madnatek i dalej nic nie wiem co juz robic a szkoda kasy chuba sprzedam to auto Castrol i do tego 10w40 :thumbdown: -widze że chcesz więcej problemów. Sam Castrol to już poraszka a do tego półsyntetyk
szczurki2 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam mam taki sam problem i byłem u mechanika i mi powiedział że to klekotanie tylko w momencie odpalenia na zimnym to winę mają samo regulatory a wy mówicie o nastawniku co jest prawdą??? czy możecie mi odpowiedzieć co trzeba wymienić jakim olejem zalaś silnik półsyntetykiem jak mam teraz zalany mobil1 czy zmienić na zwykły 15W40 a mam na liczniku przejechane 140-tyś
Maagik1984 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 U mnie również w silniku ALT występuje klekot i to jedyny mankament do jakiego mogę się doczepić, z reszty samochodu jestem mega zadowolony:decayed: Wracajać do klekotania u mnie klekot trwa max 2 sekundy po dłuższym postoju. Jednak co dziwne czasami bywa tak że silnik przy uruchamianiu "nie zaklekocze" i nie ma to związku z czasem postoju auta, gdyż dzieje się to po nocy stania w garażu. Przeczytałem mnóstwo postów na ten temat i tak naprawdę nie ma na to pewnej diagnozy. Trochę to dziwne że przez tyle lat nie znaleziono sposobu na definitywne pozbycie się tej wady. Wkurza mnie tylko pisanie przez co niektórych na tym forum że " to normalne w tym silniku". Coś nie działa jak trzeba i należało by to naprawić, tylko co i jak... Z opisów na forum wynika że jeśli komuś " klekotał" na gwarancji to aso dokonywało naprawy trochę na ślepo wymieniając cześci aż do usunięcia usterki:facepalm: Ale żeby tylko nie narzekać napiszę ze wbrew obawom silnik po 6 tyś nie wziął praktycznie nic oleju, nie jest to bolid wyścigowy ale zbiera się na wystarczającym poziomie, chodzi cicho, przyjemnie i jest całkiem ekonomiczny, z czystym sumieniem mógłbym go polecić. Pozdrawiam użytkowników ALT
Fr0styyy. Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 U mnie klekocze, ale od temperatury W lato jeszcze ani razu nie zaklekotał, a w zimę to zawsze coś zaskrzypi Ale to 1.8T.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się