Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zajrzyj do działu zlotów i spotów, poszukaj swojego regionu, sprawdź kiedy jest najbliższy spot w grodzie Kraka i atakuj. Koledzy na pewno będą mieć ze sobą interfejs i zakodują Ci MK za free lub piwko :)

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

Mam problem z centralnym zamkiem i tak czytam formu i nie czy tu dobrze trafiłem ale może wy mi pomożecie.

Jakiś miesiąc temu przestał mi działać centralny z pilota, jedynie po włożeniu kluczyka w zamek manualnie działa łącznie z domykaniem szyb i dachu.

U kumpla podpiołem VAGa i wyszło że jakby moduł nie widział drzwi kierowcy i tylnych od strony pasażera.

Macie może pomysł co może być? Czy pada moduł komfortu bo z tego co się orientuję to on odpowiada za sterowanie centralnym.

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

Witam, miałem podobny problem tyle że w B7 i okazało się, że padła elektronika w pilotach. Po wymianie płytki w pilocie wszystko działa.

Jedź na spota i sprawdź pilot od innej B6 czy da się u Ciebie zakodować.. Jesli się da to winny będzie Twój pilot, jeśli nie to pewnie MK. :good:

Opublikowano
Zakoduj na 8026.

Bart - nie działa. po zakodowaniu tej wartości owszem dźwięk jest przy załączaniu alarmu ale nie rygluje drzwi przy prędkości powyżej 15.

A i jeszcze kolejne pytanie do Ciebie. jak sprawdzić czy jest aktywowany w silniku tempomat. mam wszystko w oryginale ale nie działa.

ok już wiem. miało być 8062

Może komuś się przyda

8062 nie działa jak trzeba - nie zamykają się drzwi jak się przejedzie trasę.

ale 8058 działa idealnie. i jest potwierdzenie dźwiękiem

Moduł komfortu BN

Opublikowano

Zakodowałem do nowego modułu tylko 1 kluczyk. I tak mnie czeka przeprogramowanie MK (z powodów opisywanych wcześniej), ale nawet z ciekawości ktoś zna kombinację jak w B6 zakodować drugi kluczyk bez VAGa (jeżeli w ogóle się da)? Kiedyś dosłownie wyprałem 1 kluczyk (centralny przestał na niego reagować); znalazłem gdzieś na forum kombinację (1 kluczyk w stacyjce, drugi zamykanie/otwieranie), którą rzeczywiście udało mi się zakodować ten rozkodowany, ale nie bardzo pamiętam dokładnie jak tego dokonałem :-) Tyle, że wtedy sam moduł się nie zmienił, czyli zakodowało go do modułu, do którego wcześniej był wgrany.

Tak informacyjnie - na drzewku MK do B6 nie widzę BC i BD.

Opublikowano

Cześć Bartek

Dzisiaj kolega KFX podpioł mi VAGa i w co trudno uwieżyć MK nie ma błędów!! oboje zrobiliśmy karpika :shocked:

Niestety dalej nie wiem co jest :( tak się zastanawiam czy (chociaż mi w to trudno uwierzyć) nie padł kluczyk sam w sobie.

Jak można sprawdzić czy mój wysyła w ogóle sygnał? Jest jakiś sposób na to?

Opublikowano

Cześć Bartek

Dzisiaj kolega KFX podpioł mi VAGa i w co trudno uwieżyć MK nie ma błędów!! oboje zrobiliśmy karpika :shocked:

Niestety dalej nie wiem co jest :( tak się zastanawiam czy (chociaż mi w to trudno uwierzyć) nie padł kluczyk sam w sobie.

Jak można sprawdzić czy mój wysyła w ogóle sygnał? Jest jakiś sposób na to?

Tak - w MK wchodzicie do bloków pomiarowych, grupa 007. Teraz klikasz przycisk na pilocie - w drugim indeksie powinny pojawić się cyfry 1, 2 lub 3 (zależnie od wciśniętego przycisku). Jeśli cały czas jest tam 0 - MK nie widzi tego klucza (w takim przypadku, skoro klucz wcześniej pracował z tą centralką - albo padł transponder albo bateria).

Jeśli indeks drugi potwierdzi komunikację - zakodujcie jeszcze raz pilota do centralki (adaptacje MK, grupa 21)

Opublikowano

Jak można sprawdzić czy mój wysyła w ogóle sygnał? Jest jakiś sposób na to?

Teoretycznie jakbyś znalazł jakiś odbiornik o podobnej częstotliwości to jest szansa, że będzie słychać szumy przy nadawaniu pilota. Są chyba krótkofalówki na podobnym zakresie.

Opublikowano

Dzięki za wskazówki będziemy dalej kombinować a informację jak rozwija się sytuacja zamieszczę tutaj

Poniżej jeszcze screen mojego MK

przemo_centr_conv.jpg

Opublikowano

Jak można sprawdzić czy mój wysyła w ogóle sygnał? Jest jakiś sposób na to?

Teoretycznie jakbyś znalazł jakiś odbiornik o podobnej częstotliwości to jest szansa, że będzie słychać szumy przy nadawaniu pilota. Są chyba krótkofalówki na podobnym zakresie.

Test w MVB007 będzie bardziej wiarygodny ;)

Opublikowano

Problem z centralnym rozwiązany. Jak się okazało sprzedano mi felerną baterię do pilota i nie wysyłał sygnału.

Dzięki Bartowi problem rozwiązany.

Bart w środę będę na spocie w bielsku to KFX mi zrzuci ten bląd tylnych drzwi to go tutaj wkleję.

Opublikowano

Bart w środę będę na spocie w bielsku to KFX mi zrzuci ten bląd tylnych drzwi to go tutaj wkleję.

Okies - zatem czekam na log :good:

Opublikowano

Nic się nie zweryfikowało tylko nie zakodowałeś odpowiednio modułu (a pisałem aby to zrobić po przekładce). Od kodowania głównego odejmij wartość 128 (to zdejmie Ci angielskie funkcje auta takie jak zamieniona strona lewa z prawą) a najlepiej skoro nie zapisałeś sobie kodowania z poprzedniego modułu - przelicz sobie całość od nowa (w pierwszym poście masz rozpisane wszystkie funkcje kodowania). Następnie w adaptacjach (10) MK na kanale 61 ustaw wartość 2 (READ, wpisujesz wartość, TEST i SAVE). I to wszystko...

Zakupiłem interfejs zrobiłem sam i działa jak mówiłeś smiley Po adaptacji (3 -> 2) moduł przedstawia się jako BC. Wypada mi tylko opisać elektronika, który chciał mnie 200zł skasować...

BTW: Co oznacza pole "worshkop..." w kodowaniu?

Opublikowano

BTW: Co oznacza pole "worshkop..." w kodowaniu?

Elektryka nawet nie będę komentował :wink4: Workshop to numer identyfikacyjny serwisu - informacja dla użytkownika auta nie istotna.

Opublikowano

Witajcie Koledzy,

Czy podpowiecie mi w temacie modułu komfortu i elektrycznych szyb.

Mam taki problem, że nie otwiera mi elektrycznej szyby tylnej z panela kierowcy i pasażera. Zamykanie działa, bo otworzyłem wszystkie szyby z pilota (ta której nie można otworzyć z przycisków też się otworzyła) i ją zamykam z przycisków)

Pytanie brzmi:

Czy tę anomalię można wychwycić Vagiem i zdiagnozować przyczynę awari?

Opublikowano

[...]

Czy tę anomalię można wychwycić Vagiem i zdiagnozować przyczynę awari?

Nie. Najprawdopodobniej masz uszkodzony przewód w wiązce idącej od drzwi do MK, na zgięciu w czarnym gumowym peszlu.

Opublikowano

W blokach pomiarowych MK można sprawdzić czy przycisk jest sprawny. Skoro z pilota zamykanie i otwieranie działa to ewidentnie przełącznik do wymiany...

Opublikowano

Witam.

Posiadam uszkodzony moduł komfortu 8E0 959 433 BA.

Po przeczytaniu całego wątku mam pewne wątpliwości. Czy zamiennikiem może być tylko BD, czy również BC lub AT? Podkreślam, że z tyłu mam korbki.

I jeszcze jedno pytanie - czy uszkodzenie modułu komfortu może wpływać na niemożność otwarcia klapki wlewu paliwa?

Opublikowano

Po przeczytaniu całego wątku mam pewne wątpliwości. Czy zamiennikiem może być tylko BD, czy również BC lub AT? Podkreślam, że z tyłu mam korbki.

AT i BC nie obsługują korb.

I jeszcze jedno pytanie - czy uszkodzenie modułu komfortu może wpływać na niemożność otwarcia klapki wlewu paliwa?

MK kontroluje także zamek klapki wlewu paliwa więc całkiem możliwe...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...