groszek27 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam Ostatnio pojawił mi się taki problem że słyszałem tak jakby wycie spod maski podczas jazdy. Mechanik stwierdził że to płyn do wymiany w układzie wspomagania. Płyn został wymieniony i wycie ustąpiło ale teraz po odpaleniu zimnego autka ciężko kręci się kierownicą tak jakby się przycinała. Dodam że stary płyn był odsysany a układ przepłukany nowym płynem i odpowietrzony. Czy to objaw uszkodzonej pompy? Dodam że dzisiaj zaobserwowałem takie pykanie przy skręcaniu kierownicą w miejscu. Pyknięcie i dalej idzie lekko w druga stronę pyknięcie u dalej idzie lekko.. Nie wiem o co tu chodzi
pawel1985 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 regeneracja maglownicy kolego skoro masz przeskoki na kierownicy tzw pyknięcia
Szuszu Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Tak jak kolega pisze magiel pada, a wycie to z pompy wspomagania która jest pod alternatorem (tzn na dole).
groszek27 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Co się stanie jak całkiem padnie?> Jutro jadę w dosyć długą trasę (2 000 Km) i zastanwiam się czy będzie bezpiecznie jechać autem w takim stanie?
Szuszu Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Sam układ kierowniczy pewnie będzie działał tylko w najgorszym wypadku stracisz wspomaganie. Miałem okazje jechać bez tej funkcji jak mi padł pasek wielorowkowy. Na trasie szybkiego ruchu nawet nie odczułem różnicy dopiero w mieście trochę ciężko pracowała kiera.
groszek27 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Opublikowano 1 Maja 2010 No to spoko, mam nadzieje że tak szybko mi nie padnie bo dopiero zaczeło dawać o sobie znać. Powoli się będę przygotowywał psychicznie do wymiany [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 19:48_________________________________________________Wczoraj po przejechaniu około 500 km wspomaganie przestało w ogóle pracować. Jak stałem w miejscu to kierownicą się kręciło jak na wyłączonym silniku a po dodaniu gazu już w miarę lekko chodziło. Płynu ani nie ubywa ani się nie pieni.
scuzz Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 No to spoko, mam nadzieje że tak szybko mi nie padnie bo dopiero zaczeło dawać o sobie znać. Powoli się będę przygotowywał psychicznie do wymiany [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 19:48_________________________________________________Wczoraj po przejechaniu około 500 km wspomaganie przestało w ogóle pracować. Jak stałem w miejscu to kierownicą się kręciło jak na wyłączonym silniku a po dodaniu gazu już w miarę lekko chodziło. Płynu ani nie ubywa ani się nie pieni. W takim razie ja bym bardziej obstawiał pompę wspomagania niż magiel.
groszek27 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 No to spoko, mam nadzieje że tak szybko mi nie padnie bo dopiero zaczeło dawać o sobie znać. Powoli się będę przygotowywał psychicznie do wymiany [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 19:48_________________________________________________Wczoraj po przejechaniu około 500 km wspomaganie przestało w ogóle pracować. Jak stałem w miejscu to kierownicą się kręciło jak na wyłączonym silniku a po dodaniu gazu już w miarę lekko chodziło. Płynu ani nie ubywa ani się nie pieni. W takim razie ja bym bardziej obstawiał pompę wspomagania niż magiel. Dlaczego tak uważasz? Że to bardziej pompa niż magiel? Po czym można to rozpoznać?
dudi A4 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Odświeżę trochę temat bo mam taki sam problem co groszek 27, poradziłeś sobie z tym ?? Czy faktycznie wina była maglownicy ??
groszek27 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Sprawa nadal czeka z braku czasu :gwizdanie:
jacunio82 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam, ja jezdzilem prawie 2 lata bez wspomagania (tzn. mialem wspomaganie w prawo a nie bylo w lewo) wogole bylo to dziwna sprawa bo jak silnik sie juz nagrzal do 90st to przy skrecie w lewo bylo wlasnie pykniecie i juz szlo lekko, w tym roku kupilem na szrocie uzywanom maglownice, sam nia wymienilem i wkoncu wszystko dziala jak nalezy
groszek27 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2010 A sprawdzałeś pompę wspomagania wcześniej?
jacunio82 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 A sprawdzałeś pompę wspomagania wcześniej? Nie sprawdzalem, ale chyba pompa jest dobra skoro teraz smiga
dudi A4 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Też kupiłem używaną maglownicę i po wczorajszej wymianie wszystko jest ok wreszcie można cieszyć się jazdą a nie stresować na zakrętach.
groszek27 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 To ja już nie wiem co kupować? Maglownice czy pompę??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się