szpigiel9 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Chcę Bardzo, ale to Bardzo podziękować Bart-s za tak szczegółowy opis i tą magiczną liczbę +512. Rok jeździłem ze świecącą kontrolką ( żółta przekreślona oponka). Na laptopie pokazywało brak komunikacji, kilka osób próbowało to ominąć i poddawało się. Nie chcę tego bajeru bo jak zmieniasz koła na zimowe to trzeba przekładać te wentyle lub kupić dodatkowe. Jak dla mnie sam kłopot nic więcej ( w mojej B7 nie pokazuje konkretnego koła w którym uchodzi powietrze). Dzięki temu SUPER opisowi i magicznej liczbie 512 pokazuje brak komunikacji na laptopie a na FIS-ie przed moją gębą znów mam RDS z radia. Dzięki serdeczne i oby więcej takich tekstów dzięki którym można odłączyć niektóre bajery co tylko psu na budę się przydają. DZIĘKI>
Rosemeyer Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Jakby ktos szukal wentylkow do czujnikow cisnienia opon to znalazlem taki sklepik http://felgeo.pl/product-pol-114-Aluminiowy-Wentyl-Skrecany-TPMS.html Grzesiek jak te wentyle sie sprawuja? Trzymaja itp czy jednak niestety jakosc jest adekwatna do ceny?
wrclaguna Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Jakby ktos szukal wentylkow do czujnikow cisnienia opon to znalazlem taki sklepik http://felgeo.pl/product-pol-114-Aluminiowy-Wentyl-Skrecany-TPMS.html Grzesiek jak te wentyle sie sprawuja? Trzymaja itp czy jednak niestety jakosc jest adekwatna do ceny? Do tej pory siedza w mojej B6 i nic sie nie dzieje Jakosc OK
Rosemeyer Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 dzieki za odp - to wezme je do siebie
ruks Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zamierzam zabrać się w niedługim czasie za demontaż tunelu środkowego, przydałyby się jakieś wskazówki żeby było szybciej i abym czegoś nie przegapił. W pierwszym poście tego tematu widzę napis [sekwencja demontażu tunelu środkowego] ale mało co tam praktycznie jest opisane. Czy to miał być jakiś odnośnik albo zwijak?
wrclaguna Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Tu masz na dole parę fotek z demontazu tunelu srodkowego i marudż http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=113683.105
Bart-S Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Zamierzam zabrać się w niedługim czasie za demontaż tunelu środkowego, przydałyby się jakieś wskazówki żeby było szybciej i abym czegoś nie przegapił. W pierwszym poście tego tematu widzę napis [sekwencja demontażu tunelu środkowego] ale mało co tam praktycznie jest opisane. Czy to miał być jakiś odnośnik albo zwijak? OK, uzupełniłem braki
ruks Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 :-) Jakbyś jeszcze miał materiały fot nt. porównania zapalniczek też byłyby pomocne. Mam taką otwieraną ale po dopasowaniu panelu tak z zewnątrz wygląda że będzie jeszcze luka. Zastanawiam się więc czy potrzeba będzie kupić inną zapalniczkę czy jakaś zaślepka tam ma być?
ruks Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Zepsuł mi się aparat więc nie mam chwilowo jak zrobić foto ale mam taką http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-b7-2-0-malysz-tunel-srodkowy-i-inne-i2099643147.html W wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=108011.0;highlight=zapalniczka+b6 znalazłem takie foto http://img94.imageshack.us/img94/8615/zapalniczka.jpg Z tego wynikałoby chyba że mam wymienić cały ten element z zapalniczką, czy tak? Jaki jest numer tej części?
Bart-S Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Zepsuł mi się aparat więc nie mam chwilowo jak zrobić foto ale mam taką http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-b7-2-0-malysz-tunel-srodkowy-i-inne-i2099643147.html W wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=108011.0;highlight=zapalniczka+b6 znalazłem takie foto http://img94.imageshack.us/img94/8615/zapalniczka.jpg Z tego wynikałoby chyba że mam wymienić cały ten element z zapalniczką, czy tak? Jaki jest numer tej części? Tak - wymienić musisz całą półkę. Standardowo zapalniczkę masz z przodu (tak jak u Ciebie). W wersji pod panel zapalniczkę masz z tyłu półki... Dla Twojego tunelu szukaj 8E0 863 284 A (od rocznika 2004 modelowego stosuje się ten sam numer tylko z końcówką E, być może też przypasi).
ruks Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Dla Twojego tunelu szukaj 8E0 863 284 A (od rocznika 2004 modelowego stosuje się ten sam numer tylko z końcówką E, być może też przypasi). Dzięki! Beznadziejnie, ta półka droższa jest od panelu
maciekpolanica Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Chłopaki mam pytanko czy da sie sprawdzic czujniki nie montujac ich do kół?? Np czy mozna polozyc czujniki obok auta; podlaczyc vag-a i sprawdzic czy sa sprawne?? Dzieki i pozdrawiam
barrowiec1 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 a panocki, powiedzcie proszę, czy zapalniczka składana, w wersji podstawowej będzie pasowała po obróceniu pod przycisk w panelu środkowym?? druga sprawa, jak to jest z żywotnością tych baterii? może ktoś napisać, czy ma jakieś problemy przez ową baterię z komunikacją? Jeżeli ktoś posiada czujniki 4F0 907 275, to były one produkowane max do 2006r. Biorąc pod uwagę 7-letnią działalność to już powinny paść...
ruks Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zapalniczek są dwa rodzaje,nie da się żadnej z nich zamontować odwrotnie, jeśli miałeś półeczkę a chcesz założyć panel to trzeba kupić oprócz panelu ten drugi rodzaj zapalniczki.
barrowiec1 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Pamięta ktoś długość kabli w wiązce do panelu MENU w tunelu?
zychu Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Jakby ktoś potrzebował : http://a4-klub.pl/felgi-opony-156/czujniki-cisnienia-kolach-tpms-ori-vw-audi-beru-4do907275-260611/
neopeter Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Dzięki Bartek za super opis wszystko podłączone wg opisu i nawet działa ))))))))))))))))))))
Bart-S Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Opublikowano 8 Lipca 2013 Dzięki Bartek za super opis wszystko podłączone wg opisu i nawet działa ))))))))))))))))))))
BArti_84 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam. PRzeczytałem ten wątek ale nie znalazłem swojego problemu. PO wymianie kół na zimowe na stalowych felgach po przejechaniu 30 km właczył się na zółto napis "TPMS" . Wykonałem "wymianę kół" i "zapamiętanie ciśnienia" w komputerze, ale pojawia się po 30 minutach ponownie. CZy powinienem cos jeszcze zrobić ?? CZy na tych zimówkach nie będzie mi działał ten układ tpms ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się