Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klima z jednej strony grzeje, z drugiej chłodzi - Adaptacja Siłowników Klap


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyjmowałem silniczki i sa one tak jakby wyszły dopiero z fabryki jeszcze jest nanich ten biały smar silkonowy , co mam czyscic te blaszki koncowe potenciometru jak one sa srebrzyste silniczki mi pracója zauwazyłem ze sie poruszaja , jak wyłacze kluczyk to jeden silniczek przez jakis czas tak puka wsrodku , i oprucz tego pozostałe sie tez chwile ruszja , a powiedzcie mi ten silniczek G220 gdzie go szukac ??

Takie moga byc od A6 C5 http://allegro.pl/silniczki-sterowania-nawiewu-audi-a6-c5-lift-i4911793464.html

G220 to silniczek V158 lewy (z czerwonym ramieniem), wymiana jest dość kłopotliwa bo znajduje się on pod schowkiem po stronie kierowcy.

Opublikowano (edytowane)

Powiem ci tak , ten co stuka to zauwazyłem ze sie porusza ale on stuka jak wyłacze zapłon to tak chwile se postuka , noi wagiem sprawdzałem to własnie te błedy mi wyskoczyły co pisałem wczesniej , jutro jeszcze zajrze sprawdze co i jak , zamuwiłem juz ten spray do potenciometrów po niedzieli przyjdzie , a powiedz mi jeszcze czy ten link co ci dałem do allegro z tymi silniczkami to niepodejda do a4 ?? acha i jak puszcze ogrzewanie to strona kierowcy dmucha chłodniejszym powietrzem strona pasazera daje ciepło...

a tu jest puste pole niema nic ...Oferuje silniczki sterowania klapami klimatronic A4 B6/B7 - mam tylko świeże, wszystkie typy, każda ilość.

http://a4-klub.pl/in...ystkie-rodzaje/..

Ps. Niewiem jak sie wkleja tutaj zdiecia , to bym ci pokazał kture silniczki chodza a który stuka ..

Edytowane przez razor37
Opublikowano

proponuje szukać jak najnowszych silniczków, np od exeo, inaczej za kilka miesięcy będziesz miał to samo.

Opublikowano (edytowane)

proponuje szukać jak najnowszych silniczków, np od exeo, inaczej za kilka miesięcy będziesz miał to samo.

Powiedz m ijak sie tutaj wkleja fotki chce wam pokazac któe silniczki chodza a które nie , a te od exeo pasója bez zadnych kombinacji itp , narazie to sie wstrzymam sprubuje jutro jeszcze zrobic nastawy vagiem oze sie poprawi , silniczek zielony chodzi silniczek jasno niebieski cos szwankuje silniczek niebieski chodzi , silniczek czerwony chodzi ten stuka po wyłaczeniu zapłonu przez chwile i silniczek biały chodzi jeszcze jest jeden tak jak kolega pisał po stronie kierowcy jutro sie dobieram doniego..

Znalazłem takie , moga byc http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-exeo-silniczki-klap-klimatronic-i4968958121.html

Tak jak na tym filmie , umnie ten niebieskli z tym kułkiem chodzi , obok jest drugi tez niebieski on chyba szwankuje i ta klapa sie nieotwiera Edytowane przez razor37
Opublikowano

Problem nie lezy w silniczku tylko w potencjometrze, jesli niebieskie ci nie chodzą to od odbiegu zamknietego, z doswiadczenia wiem ze te silniczki czesto da sie zreanimować poniewarz poruszają sie tylko w połozeniu max min. Ja robie tak że zamieniam potencjometr z obiegu zamknietego na silniczek od temp i często gesto pomaga.

Jesli wymiana to tak jak koledzy piszą na jak najnowsze, najtaniej jest szukać na szrotach a nie przez neta całych nagrzewnic, do B6 kompletną nagrzewnice spokojnie mozna wyrwać za 150zł, ostatnio przeszła mi koło nosa nagrzewnica od b7 za 200zł

Opublikowano (edytowane)

Z tego co napisałes to zrozumiałem ze mam kupic kompletna nagrzewnice najlepiej ,http://allegro.pl/audi-a4-b7-tdi-nagrzewnica-oryginalana-kompletna-i4955265637.htmlta jest od b7 , niema znaczenia czy to bedzie B6 czy B7 , powiedzcie mi czy trzeba zwalac tunel srodkowy zeby sie dostac do tego silniczka od strony kierowcy ..

Edytowane przez razor37
Opublikowano

Z tego co napisałes to zrozumiałem ze mam kupic kompletna nagrzewnice najlepiej ,http://allegro.pl/audi-a4-b7-tdi-nagrzewnica-oryginalana-kompletna-i4955265637.htmlta jest od b7 , niema znaczenia czy to bedzie B6 czy B7 , powiedzcie mi czy trzeba zwalac tunel srodkowy zeby sie dostac do tego silniczka od strony kierowcy ..

Nie musisz demontować nic oprócz schowka po stronie kierowcy - kilka śrubek. Jakby co to mam taki silniczek, nie ma sensu kupować całej nagrzewnicy bo skąd masz pewność że w niej silniczki będą sprawne?

Opublikowano (edytowane)

No wiem ale za taka kwote to sie opłaca i blisko mam do goscia , a zdrugiej srony robiłem test klap vagiem i wszystkie silniczki widze pracója ciepłe powietrze leci , ale jak sprawdzam błedy to wyskakuje własnie ten G113 i G220 i V158 . znalazłem taki poradnik

2 - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski [V71] - F (M)
3 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - D (L)
4 - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony [V107] - B (J)
5 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury lewy - czerwony [V158] - G
6 - silnik nastawczy klapy w przestrzeni na nogi - biały [V70] - K
7 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury prawy - fioletowy [V159] - H

SILNICZKI STEROWANIA KLAPAMI KLIMATRONIC :

Audi A4 B6 (2001-2004r.)
Audi A4 B7 (2004-2008r.)

8E1820511 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury LEWY - czerwony (V158)
8E1820511A - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury PRAWY - fioletowy (V159)
8E1820511B - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony (V107)
8E1820511C - silnik nastawczy klapy w przestrzeń na nogi - biały (V70)
8E1820511D - silnik nastawczy obiegu zamkniętego powietrza - niebieski (V113)
8E1820511F - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski

tego G113 tez niema który to jest , zgłupiasłem juz , ten vag mnie chyba oszukuje hehe.

Edytowane przez razor37
Opublikowano (edytowane)

Oczywiscie ze sie opłaca wziąc tą nagrzewnice, masz 6 silczników conajmniej z 2005r wiec napewno kilka bedzie dobry a na forum za jeden 70zł czyli wyjdzie 210zł.

Wiadomo ze bedzie z tym sporo zabawy ryzyko tez wystepuje, ja wziełem juz 2 takie w tym jedna z b6 za 70zł i uwierz ze sie opłacało :)

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano (edytowane)

Powiedz mi jeszcze czy te z B7 to wystarczy tylko wpiaś w te stare z B6 czy trza cos kombinowac ??

Edytowane przez razor37
Opublikowano

Podmieniasz i robisz nastawy, ewentualnie jesli sam silniczek jest dobry a ramie nie pasuje czyli jest od innej klapy wtedy musisz go rozebrać i podmienić sam potencjometr.

Opublikowano

ewentualnie zdejmujesz samo ramie (to kolorwe) i wstawiasz ze swojego. Silniczki tylko tym się różnią - kolorowym ramieniem.

Opublikowano (edytowane)

Panowie , narazie niekupuje nic , dostałem sie do tamtego dziada z czerwonym ramieniem od strony kierowcy troche nerwów mnie to zjadło ale wykreciłem rozebrałem popsikałem wd40 złozyłem tam te ramie popsikałem powietrzem sprezonym i skreciłem na dwóch srubach tej 3 niedałem rady juz , , zrobiłem nastawy klap wagiem wykasowałem błedy jeszcze raz nastawy błedó niebyło juz i co grzeje ładnie prawa i lewa strona i na szybe i na nogi elegancko , przynajmniej narazie jest OK zobaczymy na jak długo hehe , a tak to dzieki wam za porady i pomoc pany. Jeszcze mam mały problem z wskaznikiem od tem czieczy niewchodzi na 90 c tylko takie wachania ma 60,70 mysle ze to czujnik jest walniety .

Edytowane przez razor37
Opublikowano

Ktoś prędzej pisał, że takie czyszczenie jakimś środkiem na długo nie starczy, ktoś inny z kolei, że załatwi to sprawę. Sam miałem awarię dwóch silniczków i próbowałem najpierw wersji ekonomicznej naprawy, czyli kupiłem taki spray z allegro za 10zł Microchip Cleanser PR, przeznaczony niby do potencjometrów. Rozebrałem ten silniczek i popsikałem parę razy, ale i tak nic nie pomogło. Błędy cały czas były. Trzeba było więc sięgnąć głębiej w portfel i kupiłem od kolegi Turzol dwa silniczki. Wsadziłem je, podpinka do Vag'a, kasuję błędy, wyświetlały się ponownie, już trochę zły, że to jednak nie to. Myślę, że może od nastaw trzeba zacząć, więc tak zrobiłem. Znów sprawdzenie błędów, skasowanie no i spokój. Efekt - w końcu w aucie mogę regulować temperaturę a nie, że grzeje mi bez przerwy na max'a z dwóch stron.

PS. Ja za pierwszym razem to tego czerwonego 2h wykręcałem :decayed: Za drugim 10-15 min wystarczyło.

Opublikowano

Panowie powiedzcie bo i u mnie się pojawił problem, z prawej strony zaczeło mi dmuchać gorące powietrze bez możliwości zmian na sterowniku, jest tak na klimie jak i z wyłączonom. Który silniczek nawalił?

Opublikowano

Panowie powiedzcie bo i u mnie się pojawił problem, z prawej strony zaczeło mi dmuchać gorące powietrze bez możliwości zmian na sterowniku, jest tak na klimie jak i z wyłączonom. Który silniczek nawalił?

V159
Opublikowano

dzięki Turzol :drinks:

Opublikowano

moje bledy w klimie to 1841 nie znany kod błedu przerwa lub zwarcie do plusa sporadyczny błąd

1810 to samo

1842 to samo co jest przyczyna???

moze klapa która od strony kierowcy

ponieważ musze wziąsć temperatóre ustawić na LO WTEDY LECI ZIMNE INACZEJ NAWET PRZY 18 LECI CIEPŁE???

Opublikowano

Standardowy problem, zrób nastawy jesli nie pomoze silniczki do czyszczenia/wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...