badboy99 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Witam mam pytanie co moglo sie uszkodzic jak samochod jest strasznie zmulony maksymalne obroty to 3 tys i nie idzie dalej a sztanga od zaworu turbiny wogole sie nie podnosi. A w tym wezyku co idzie do tego zaworu jest baaardzo male podcisnienie. Sprawdzalem czy wezyki nie sa pekniete i nie sa. Czy to jakis tryb awaryjny?? Czy jak podlacze vaga i dam zeby wyszukal bledow to pokaze mi o co chodzi czy trzeba zrobic te logi?? z gory dzieki za odp
majkel_majki Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Z jakiegoś powodu wszedł w tryb awaryjny. Trzeba zapiąć VAG'a zrobić logi ,sprawdzić błędy, a wszelkie informacje znajdziesz w szukajce.
pieckinn Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 jeżeli jest małe podciśnienie to n75 albo n18 może być winny, podmień od jakiegoś innego samochodu n75 i n18 i okaże się czy to może być przyczyna, ale bez vaga się nie obejdzie ;] _________________________________________________ jeszcze spróbuj poruszać sztangą i jeżeli będzie się zacinać to turbina do czyszczenia,
badboy99 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Podpiolem vaga i wyskoczyl blad g 71 czujnik cisnienia w przewodzie dolotowym. Czy to bedzie ten czujnik co idzie w intelcoolerze?? On jest wymienny czy caly intercooler trzeba wymienic??
odzim Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 zrób logi samo odzczytanie bledow nie pomorze do prawidlowej diagnozy
pieckinn Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 logi powinny pomóc w zdiagnozowaniu problemu, intercoolera nie trzeba będzie wymieniać, według mnie wystarczy wymienić czujnik, nie znam się na tym więc zostawiam to osobom doświadczonym
badboy99 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A konieczne jest robienie logow ??? Bo przyznam sie ze nie wiem jak to sie robi czytalem na ten temat ale nie wiem dalej jak. Jak w wykazie bledow pokazalo ze to czujnik cisnienia dolotu to nie koniecznie przez to moze byc ten tryb awaryjny??
dizell Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Podpiolem vaga i wyskoczyl blad g 71 czujnik cisnienia w przewodzie dolotowym. Czy to bedzie ten czujnik co idzie w intelcoolerze?? On jest wymienny czy caly intercooler trzeba wymienic?? Jeżeli już , to do wymiany sam map sensor, intercooler nic się nie ma do tego, ale tak jak koledzy napisali , wrzuc logi to się oceni sytuacje. Uszkodzony map sensor może powodowac tryb awaryjny .
tx-didi Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 sprobowalbym potraktowac styki elektryczne do czujnika jakims 'uzdatniaczem' - albo chociaz wyjac i wlozyc pare razy wtyczke. Ciekawy jestem (serio, serio) co konkretnego da sie wyczytac z logow jezeli czujnik cisnienia swiruje. Moznaby dokladnie odczytac blad poniewaz kolega podal go wyjatkowo nieprecyzyjnie, ale komplet logow ???
badboy99 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Dodam jeszcze ze wyjmowalem intercooler bo dawalem go do regeneracji i w tym jednym jest jakis czujnik moze przy regeneracji cos zepsuli?? Do czego jest wogole ten czujnik przy intercoolerze??[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 09:54_________________________________________________Dokladniej ten blad to 00519 (G71) czujnik cisnienia powietrza dolotowego
MariuszA42.5tdi Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Może zapiekły się kierownice w turbawce...
odzim Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 moze czujnik a moze nie jak bys zrobil 010grupe to juz cos bysmy wiedzieli a jak bys zrobil logi statyczne i dynamiczne to bysmy wszystko wiedzieli ale jeżeli upierasz sie nie robic to radz sobie sam ,pozdro
kudalty66 Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 a wiesz jak sprawdzic podcisnienie w układzie zaworka N75??? jak zgasisz silnik zciągnij wężyk ten najcieńszy od zaworka, powinien wtedy ostro syknąć wciagajac powietrze, jezeli tego niema jest jakas nieszczelność,. a jak sie zapiekła sztanga to tylko czyszczenie pomoże, ok 10 godzin to zajmuje, ale musisz miec dobre klucze cement i nowe uszczelki,. sztanga jak jest silnik zgaszony powinna byc na dole patrząc na silnik, jak sie uruchomi to po chwili powinna byc na gorze,. a tak nawiasem, poczytaj mój ostatni temat w technicznym i może poprostu wywal kata, lub chociaż sprawdz czy nie jest zapchany odkrecajac tłumik zaraz za flanszą od turbo,. pozdro i powoedzenia,
klaus31183 Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 10 godzin to trzy takie turbiny kolego robie chłopak może nie mieć za dużo pojęcia a co niektórzy dopiepszają koledze. po pierwsze kolego zamień sobie zaworki n 75 z jak się nie myle n81 który znajduje się kolo zbiorniczka wspomagania, jeśli to nie pomoże to zostaje czyszczenie turbinki. Powodzenia.
odzim Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 10 godzin to trzy takie turbiny kolego robie chłopak może nie mieć za dużo pojęcia a co niektórzy dopiepszają koledze. po pierwsze kolego zamień sobie zaworki n 75 z jak się nie myle n81 który znajduje się kolo zbiorniczka wspomagania, jeśli to nie pomoże to zostaje czyszczenie turbinki. Powodzenia. skad wiesz ze czyszczenie wróżka jesteś bo chyba nie po wyswietleniu sie tego bledu bo on moze oznaczać rozne rzeczy i bez logów nie da sie tego stwierdzić
Frimuś Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Koledzy w sobote wyciagnalem turbo PIERWSZY RAZ !!!! malo tego ustawilem kat wtrysku przy czym mialem jeszcze caly przod zrzucony i zajelo mi to wszystko jakies 12 godzin !!!!! czyli nie jest tak jak pisza czyszczenie turbo nie zajmuje tak duzo. Pisze bo nieraz to potrafi odstraszyc ze tyle czasu najwiecej to chyba jest wyciagniecie zajmuje !!
badboy99 Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Opublikowano 3 Maja 2010 Wyiagnelem turbine przeczyscilem i nic nie pomoglo co prawda nie zajelo mi to 10 godzin tylko znaaacznie mniej ale wyczyscilem:) a przyczyna byl uszkodzony czujnik przy intercoolerzei auto wchodzilo w tryb awaryjny. Pozdro
kudalty66 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Wyiagnelem turbine przeczyscilem i nic nie pomoglo co prawda nie zajelo mi to 10 godzin tylko znaaacznie mniej ale wyczyscilem:) a przyczyna byl uszkodzony czujnik przy intercoolerzei auto wchodzilo w tryb awaryjny. Pozdro no to teraz autko powinno smigac, a ten czujniczek założyłes nowy czy uzywany??? ile taka imprezka???
odzim Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 jak bys zrobił logi co zajelo by ci moze 10 minut to bys turbiny nie musial wyjmowac , wiec teraz wiesz ze nie ma niektórych rzeczy robic w ciemno jak ktos ci napisze zawsze a potem do pracy
Gość DiM Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Podpiolem vaga i wyskoczyl blad g 71 czujnik cisnienia w przewodzie dolotowym. Czy to bedzie ten czujnik co idzie w intelcoolerze?? On jest wymienny czy caly intercooler trzeba wymienic?? jesli w dolocie nie będzie odpowiedniego ciśnienia to zawsze wyskoczy ten błąd... sprawdź szczelność dolotu choć stawiał bym że się turbo skończyło :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Maj 2010, 12:51_________________________________________________nie doczytałem że zrobiłeś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się