zibolek Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 KUPIŁEM !! Panowie dziś zakupiłem sobie takie felunie. Z tym że jeździły one na a6 allroad i trochę za duże mi się wydają do mojej a4 b5. Oznaczenie maja takie: 7,5 Jx17H2 a opona ma 225/55/17. Nie mierzyłem i chyba troche przedobrzyłem co ?
Bulczas Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Oznaczenie maja takie: 7,5 Jx17H2 a opona ma 225/55/17. Tylko opona jest zła. Musisz kupić opony 225/45/17
zibolek Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 OK, też mi sie tak zdawało! dzieki za szybką odpowiedź ! Szerokości
Młody_drog Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Jaka to fela? Ta co ma jeden z użytkowników forum. Spodobała mi się ale nie wiem czego szukać hehe. Co myślicie o niej? http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0509/12421339562082c7d.jpg
czarny Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 ekstra temacik też teraz muszę wybierac oponki letnie, i zastanawiałem się właśnie nad 18, ale to będą dużo za duże więc postawię na 17 I panowie jakie felgi do tego: 1. 2. 3. 4. kolor mojego autka jest taki: Ciemna zieleń: Oponki preferuje Continental Contact Sport 2 lub 3 i pytanie w jakim rozmiarze by jakoś wyglądało i sie jeździlo ?? Pozdrawiam
KENOiX Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 tylko pierwsza z nich dobrze wygląda w 17" opona 225/45/17. lepiej idź w 18" i wtedy 1albo2 225/235 40/18 ps. fajny kolorek
czarny Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 ale dlaczego ta 2 nie wygląda dobrze w 17? wiesz co nie chce 18 bo na nasze drogi to wiesz a ja większość po mieście jeżdżę tak 70 do 30 % no i jak wiadomo drogi nie sa za ciekawe. Ma ktoś takie felgi nr 1 i nr 2?? a powiedz mi ten rozmiar to jest co mały profil czy taki duzy? Dzięki, jak go zobaczyłem najpierw mi sie nie spodobał ale teraz już mi sie elegancko podoba:D
Gość PrZeMiAn Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 dla mnie opcja 1,2,3 daje rade ale zastanow sie i przejedz sie z kims kto ma 18 bo miedzy 17 a 18 juz nie duza roznica a w wygladzie konkret
lis Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 17" to chyba wystarczające na nasze polskie drogi, 18" zdecydowanie za duże chyba, że jeździsz po lotnisku na Okęciu, po ulicy to pewnie po 5k km trzeba by zawieche remontować nr 2 - kozak
Armi Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Widać, że nie jeździłeś na 18' :gwizdanie:
lis Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Widać, że nie jeździłeś na 18' :gwizdanie: no nie jeździłem....... nasze drogi nie nadają się na zakładanie 17tek i większych kółek do audicy szkoda kasy na zawieszenie, a nie mówiąc juz o komforcie jazdy duże koła to szersze opony, a u nas w kraju to oprucz dołów to jeszcze koleiny drogowe
Cuber Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 no nie jeździłem....... nasze drogi nie nadają się na zakładanie 17tek i większych kółek do audicy szkoda kasy na zawieszenie, a nie mówiąc juz o komforcie jazdy duże koła to szersze opony, a u nas w kraju to oprucz dołów to jeszcze koleiny drogowe to moze spróbuj pojeździć na 18-stkach Ja jeźdzę na 18-stkcha jak i w B6 takie miałem tak i w B7 , kasy nie wydaje na zawieche , wedle mnie jeździ sie rewelacyjnie a co do komfortu wiadomo że na 15 stkach bedzie lepszy
Armi Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 To stereotypy. Mieszkam w miejscu gdzie drogi są fatalne i mam siedemnastki. Nie mieszkam w mieście i często jeżdżę po drogach gruntowych. Pisałem już na tym forum, że nie ma kolosalnej różnicy między 15 a 17, jeśli chodzi o komfort. Zawieszenie? Więcej wahaczy wymieniłem jeżdżąc na piętnastkach niż na siedemnastkach. Trzeba spróbować żeby się przekonać. Zanim nie pojeździłem na siedemnastkach, też byłem zdania że polskie drogi są w zbyt złym stanie nawet na 16.
lis Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 zgadza sie nie jeździłem na 17tkach mam zimowe stalowe 16tki i teraz się łamię jakie zakupić na lato przy 16tkach pewnie bym został przy rozmiarze opon 205/55 przy 17tkach pewnie 235/45 a tak przy okazji to - co siada najczęściej w zawieszeniu przy opcji założenia wiekszych felach (np 17t") i ile kosztuje remont tego.??????
A-rek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 To stereotypy. twoim zdaniem i fizyki nie zmienisz. czym wieksze kola tym wiekszy ciezar, wieksze opory toczenia wiec jak moze bym tak samo jak na mniejszych kolach? lepiej sonczmy ta dyskusje bo juz nie raz o tym bylo i kazdy ma swoje zdanie. Zawieszenie? Więcej wahaczy wymieniłem jeżdżąc na piętnastkach niż na siedemnastkach. dobre :> a moze dlatego ze czesci zawieszenia byly kiepskie i dlatego czesciej siadaly Pisałem już na tym forum, że nie ma kolosalnej różnicy między 15 a 17, jeśli chodzi o komfort. ja tez juz pisalem nie raz na forum, ze roznica jest i to odczuwalna w komforcie
jozek726 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 http://allegro.pl/item869209093_piekne_felgi_od_s4_5x112_a4_a6.html ja mam fajne na sprzedaż polecam [br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 10:47_________________________________________________i to 17
Ambro Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Pisałem już na tym forum, że nie ma kolosalnej różnicy między 15 a 17, jeśli chodzi o komfort. ja tez juz pisalem nie raz na forum, ze roznica jest i to odczuwalna w komforcie Różnica jest i to odczuwalna ale wygląd auta zmienia się tak znacząco, pozytywnie ze warto. Ja z 17" 235/45 przesiadłem się na zimę na 16" 205/55 (też alu) i przyznam, że różnica w komforcie jest. Nie duża ale jest. No i oczywiście sprawność auta na śniegu poprawiła się bardzo znacząco Osobiście do 17calówek polecam 225/45
Armi Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Tylko, że ja jeżdżę na profilu 50 przy siedemnastkach i dlatego dalej będę twierdził, że straty w komforcie nie ma właściwie żadnej. Chyba, że ktoś się uprze żeby ją poczuć to wtedy wiadomo, że będzie narzekał. Kolego A-rek, nie oszczędzam na częściach, wymieniam wahacze jak tylko coś zacznie skrzypieć. Śmieszy mnie Twoja ocena. Odnośnie siadania zawieszenia po jeździe na 17, prędzej po zimie coś się zawieszeniu wymienia niż po sezonie letnim na 17. Aha, i piszę to z własnego doświadczenia a nie z zasłyszanych opinii albo własnych usprawiedliwień w stylu jeżdżę na 16' albo15' bo 17' są nie na polskie drogi. Dziwne, że w ogóle macie a4 bo przecież tak w nich zawieszenie siada i ciągle trzeba wymieniać aluminiowe wahacze :gwizdanie:
Ambro Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 armistead dobrze mówi Ludzie śmigają na 18-19 cali i nie narzekają. Fabrycznie nie jedno auto wyjeżdża na 18-19" i nikt nie wrzuca do nich 15 z powody braku komfortu ...to co to jest byle 17 cali.
Gość Trzeniu Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 na 19 jeździ się lux ale zawias leci szybciej. Przykładowo jeśli na nowym zawiasie przy kołach 17 zrobisz 100kkm to przy 19` 70kkm Mniej gumy to mniejsza amortyzacja dla zawieszenia czyli większe obciążenie. Koniec. Ps. Wolę pojeżdzić 70kkm na 19` niż 100kkm na 17
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się