genzo80 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam, Jakie polecacie alumki do A4?? Teraz mam 16/215/55 ale mysle o jakiś zdecydowanie większych co wy na to??
Hosse88 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 moglby ktos wrzucic jakies zdj b5 avanta na 17' na seryjnym zawiasie.
adams78 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Zobacz mojego: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e64eb3179d52b36c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d04cf59512d4c3c.html
Hosse88 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 wyglada ok nie trzeba opuszczac, ladniej byloby opuszczone ale tak tez jest ok. a jaki rozmiar opony? szczerze mowiac myslalem nad nizszym profilem.
adams78 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opony 225/45 - jaki chcesz niższy profil???
Hosse88 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 kurcze myslalem ze Twoje lacki sa wyzsze ale jak to juz jest 45 to sa wystarczajaco niskie wlasnie o takim profilu myslalem, a jak komfort jazdy i reakcja tych felg na dziury itp.
adams78 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Poczytaj na poprzedniej stronie - coś pisałem o tym.
adams78 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Jak masz seryjny zawias to ogólnie jest dobrze, najgorsze są wyrwy w drodze i poszarpane krawędzie jezdni - koniecznie trzeba je omijać, ale to w sumie dotyczy każdych kół. Poza tym luzik :gwizdanie:
Hosse88 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 dzieki za informacje ja jeszcze przespie kilka nocek i zastanowie sie 16' czy 17' ale widze ze sporo osob walkuje to pytanie
Armi Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 dzieki za informacje ja jeszcze przespie kilka nocek i zastanowie sie 16' czy 17' ale widze ze sporo osob walkuje to pytanie Zawsze można wziąć profil 50 a nie 45 i komfortowo jeździć na 17 :gwizdanie:
lis Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 dzieki za informacje ja jeszcze przespie kilka nocek i zastanowie sie 16' czy 17' ale widze ze sporo osob walkuje to pytanie Zawsze można wziąć profil 50 a nie 45 i komfortowo jeździć na 17 :gwizdanie: a wtedy i oponka będzie droższa jak jeździsz na 16" i masz oponki 205/55 to na pewno odczujesz różnice jak założysz 225/45R17 - jednak w tą negatywną stronę jakiś czas temu kupiłem samochód w niemczech (kapcie:235/45/17)przyjechałem do Polski i zanim dojechałem do wa-wy to myślałem że mi zawieszenie odpadło - dziura na dziurze. wjeżdżam do mechaniora, a tam 88% sprawności zawieszenia w mojej furmańce , sprzedałem kapcie z zyskiem a sam kupiłem 16tki - i jest OK :> :>
adams78 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 jakiś czas temu kupiłem samochód w niemczech (kapcie:235/45/17)przyjechałem do Polski i zanim dojechałem do wa-wy to myślałem że mi zawieszenie odpadło - dziura na dziurze. wjeżdżam do mechaniora, a tam 88% sprawności zawieszenia w mojej furmańce Mylisz pojęcia. Lekarstwem na padnięte amory nie jest wymiana kół, tylko amorów na nowe Na sprawnie tłumiącym zawieszeniu odczucia byłyby zupełnie inne Raczej byłbyś zachwycony stabilnością prowadzenia na niskim profilu... :gwizdanie:
Armi Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Poza tym test sprawności zawieszenia to nie tylko test amortyzatorów. Zresztą ten test nic nie udowadnia. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że przejechałeś kawałek i sprawność spadła o 12%. Gdyby tak było to musiałbym wymieniać amortyzatory co miesiąc, tym bardziej że jeżdżę po dużo gorszych drogach niż te z Niemiec do Warszawy.
Thom4s Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 235/45R17 są świetne dopóki nie wjedziesz na drogę z koleinami. Za pierwszym razem to myślałem, że mi układ kierowniczy padł
lis Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 jakiś czas temu kupiłem samochód w niemczech (kapcie:235/45/17)przyjechałem do Polski i zanim dojechałem do wa-wy to myślałem że mi zawieszenie odpadło - dziura na dziurze. wjeżdżam do mechaniora, a tam 88% sprawności zawieszenia w mojej furmańce Mylisz pojęcia. Lekarstwem na padnięte amory nie jest wymiana kół, tylko amorów na nowe Na sprawnie tłumiącym zawieszeniu odczucia byłyby zupełnie inne Raczej byłbyś zachwycony stabilnością prowadzenia na niskim profilu... :gwizdanie: po co wymieniać zawieszenie na nowe skoro :gwizdanie:- - jest nowe --88% to zawieszenie idealne z fabryki jak wyjedziesz nowym audi to masz zawieche w granicach 85-95% sprawności zawieszenia po zmianie kół na mniejsze tłumienie było całkiem inne, dużo dużo lepsze Poza tym test sprawności zawieszenia to nie tylko test amortyzatorów. Zresztą ten test nic nie udowadnia. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że przejechałeś kawałek i sprawność spadła o 12%. Gdyby tak było to musiałbym wymieniać amortyzatory co miesiąc, tym bardziej że jeżdżę po dużo gorszych drogach niż te z Niemiec do Warszawy. skoro ten test nic nie udowadnia to po co cała polska mierzy w ten sposób sprawność amortyzatorów auto miało przejechane kupę kilometrów a sprawność nie spadła o 12 % tylko wynosiła 88% a to jest bardzo dobrze jak na amorki, sprawność amortyzatorów pewnie nigdy nie wynosi 100%
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Czytaj ze zrozumieniem. Chodzi o to, że sprawdzenie zawieszenia to nie tylko test amortyzatorów.
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 a tobie dalej o te12% biega ? ? ? Komu?
adams78 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 a tobie dalej o te12% biega ? ? ? Komu? Jaki związek z tematem ma to bieganie i te procenty...?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się