marcin579 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jak dla mnie to najładniejsze są felgi ori do Audi i nie ważne czy 16' czy 17', większe to raczej nie widzę sensu bo jeździ się jak na taczce po polskich drogach ... no może poza jednym wyjątkiem kiedy widziałem takie jedne piekniusie nie ori ... taka moja opinia:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimnyx Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nikt nie napisał nic ponad wyglad... zero argumentów, mam rozumieć, że nie ma praktyczej różnicy? Wiem, że w jezdzie sportowej 17" lepiej siedzą na drodze, ale czy przy normalnym trybie jazdy odczuje jakąś różnice na plus 17" w stosunku do 15"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nikt nie napisał nic ponad wyglad... zero argumentów, mam rozumieć, że nie ma praktyczej różnicy? Wiem, że w jezdzie sportowej 17" lepiej siedzą na drodze, ale czy przy normalnym trybie jazdy odczuje jakąś różnice na plus 17" w stosunku do 15"? mniej gumy dzieli twoje auto od asfaltu co za tym idzie masz lepszą komunikacje z podłożem - precyzyjniej sie auto prowadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soobolek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nie polecałbym 15" do Twojego Audi. Masz jednak 130km i u mnie np. przy tej samej mocy zrywa przyczepność po dodaniu gazu na drugim biegu (przy oponie 195/65R15). Auto też bardziej "buja" w porównaniu do 16" którymi jeżdżę na co dzień. Brat ma 17" u siebie na A4, wiec miałem okazję jeździć na wszystkich 3 rozmiarach felg i uważam, że najlepiej jeździ się na 16" - po prostu kompromis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradzed Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nikt nie napisał nic ponad wyglad... zero argumentów, mam rozumieć, że nie ma praktyczej różnicy? Wiem, że w jezdzie sportowej 17" lepiej siedzą na drodze, ale czy przy normalnym trybie jazdy odczuje jakąś różnice na plus 17" w stosunku do 15"? Ja z 15" przeskoczyłem na 16" i są same plusy. Lepszy wygląd i zdecydowanie lepsza trakcja. Myślę, że w 17" byłoby jeszcze lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 sluchajcie cchiałbym sie tylko upewnić... mam felge 18" ...8,5" ...ET 47, opona na to idzie 215/40 lub 225/40 Audi A4 Avant B5, seria zawias rozumiem, że wystarczy dystans 12mm i nigdzie nie bedzię nic obcierało? nie bedzie zadnych problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 sluchajcie cchiałbym sie tylko upewnić... mam felge 18" ...8,5" ...ET 47, opona na to idzie 215/40 lub 225/40 Audi A4 Avant B5, seria zawias rozumiem, że wystarczy dystans 12mm i nigdzie nie bedzię nic obcierało? nie bedzie zadnych problemów? nie powinno, to bedzie na styk, jak już to mozesz mieć mały problem z przodu, opona 215 jest troche za wąska do tej felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 jak już to mozesz mieć mały problem z przodu tzn? moze gdzies obcierac?? bo chce zamówić dystanse, no i chce mieć w 100% pewność. Innaczej nie kupuje opon, dystansów i sprzedaje felgi http://www.tyrestretch.com/8.5_215_40_R18/8.5_215_40_18+%282%29.jpg.php tak bedzie wygladała opona, wiec pasi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 wkładaj śmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 ok dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hosse88 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 sluchajcie cchiałbym sie tylko upewnić... mam felge 18" ...8,5" ...ET 47, opona na to idzie 215/40 lub 225/40 Audi A4 Avant B5, seria zawias rozumiem, że wystarczy dystans 12mm i nigdzie nie bedzię nic obcierało? nie bedzie zadnych problemów? u mnie 18 ET48 i 8J opona 225 i wystarcza dystans 5mm PS: pikuj w 225 bo Ty masz jeszcze szersze fele a u mnie przy 8J opona 225 i tak nie wystaje poza ranty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 OK a przy et 56 to teoretycznie dystans z pierścieniem centrującym o grubości 17mm ?? Jeśli dobrze liczę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 OK a przy et 56 to teoretycznie dystans z pierścieniem centrującym o grubości 17mm ?? Jeśli dobrze liczę.. tak, ale możesz dać spokojnie 20mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a przy 235x45 nie będzie obcierać o zewnętrzną częśc nadkola przy dystansie 20mm ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a przy 235x45 nie będzie obcierać o zewnętrzną częśc nadkola przy dystansie 20mm ?? przy ET 56 a przypuszczam że to fele z A3, jak dasz dyst 20mm to nic ci nie bedzie obcierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 no dokładnie od a3 super dzięki a ma znaczenie czy dystans stalowy czy aluminiowy? (chodzi mi który będzie bezpieczniejszy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Czy to prawda, że zawieszenie mocno cierpi gdy jeździ się na 17"? Nie jak założysz 19" to może bedzie bardziej cierpieć a ja odpowiem Tak. z oponna 225/45 i wzwysz cierpi bardziej niz na 195/65 wiec nie oszukujmy sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 u mnie 18 ET48 i 8J opona 225 i wystarcza dystans 5mm no to teraz mi dałes do myślenia ktoś ma jakiś pomysł?? czy potrzebny mi aż rzeczywiście 12mm?? czy moge bez obawy jakis mniejszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuju Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 u mnie 18 ET48 i 8J opona 225 i wystarcza dystans 5mm no to teraz mi dałes do myślenia ktoś ma jakiś pomysł?? czy potrzebny mi aż rzeczywiście 12mm?? czy moge bez obawy jakis mniejszy? co by ładnie siedziały w nadkolach to idealny będzie 12mm ale jak dasz 5mm to też będzie się kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 u mnie 18 ET48 i 8J opona 225 i wystarcza dystans 5mm no to teraz mi dałes do myślenia ktoś ma jakiś pomysł?? czy potrzebny mi aż rzeczywiście 12mm?? czy moge bez obawy jakis mniejszy? mozesz zalozyc dystans z przedzialu od 5-12 (5-18 tyl) i bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się