marcin579 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jak dla mnie to najładniejsze są felgi ori do Audi i nie ważne czy 16' czy 17', większe to raczej nie widzę sensu bo jeździ się jak na taczce po polskich drogach ... no może poza jednym wyjątkiem kiedy widziałem takie jedne piekniusie nie ori ... taka moja opinia:) Pozdrawiam
zimnyx Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nikt nie napisał nic ponad wyglad... zero argumentów, mam rozumieć, że nie ma praktyczej różnicy? Wiem, że w jezdzie sportowej 17" lepiej siedzą na drodze, ale czy przy normalnym trybie jazdy odczuje jakąś różnice na plus 17" w stosunku do 15"?
bish - kopt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nikt nie napisał nic ponad wyglad... zero argumentów, mam rozumieć, że nie ma praktyczej różnicy? Wiem, że w jezdzie sportowej 17" lepiej siedzą na drodze, ale czy przy normalnym trybie jazdy odczuje jakąś różnice na plus 17" w stosunku do 15"? mniej gumy dzieli twoje auto od asfaltu co za tym idzie masz lepszą komunikacje z podłożem - precyzyjniej sie auto prowadzi
soobolek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nie polecałbym 15" do Twojego Audi. Masz jednak 130km i u mnie np. przy tej samej mocy zrywa przyczepność po dodaniu gazu na drugim biegu (przy oponie 195/65R15). Auto też bardziej "buja" w porównaniu do 16" którymi jeżdżę na co dzień. Brat ma 17" u siebie na A4, wiec miałem okazję jeździć na wszystkich 3 rozmiarach felg i uważam, że najlepiej jeździ się na 16" - po prostu kompromis.
konradzed Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nikt nie napisał nic ponad wyglad... zero argumentów, mam rozumieć, że nie ma praktyczej różnicy? Wiem, że w jezdzie sportowej 17" lepiej siedzą na drodze, ale czy przy normalnym trybie jazdy odczuje jakąś różnice na plus 17" w stosunku do 15"? Ja z 15" przeskoczyłem na 16" i są same plusy. Lepszy wygląd i zdecydowanie lepsza trakcja. Myślę, że w 17" byłoby jeszcze lepiej.
m1chal Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 sluchajcie cchiałbym sie tylko upewnić... mam felge 18" ...8,5" ...ET 47, opona na to idzie 215/40 lub 225/40 Audi A4 Avant B5, seria zawias rozumiem, że wystarczy dystans 12mm i nigdzie nie bedzię nic obcierało? nie bedzie zadnych problemów?
bish - kopt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 sluchajcie cchiałbym sie tylko upewnić... mam felge 18" ...8,5" ...ET 47, opona na to idzie 215/40 lub 225/40 Audi A4 Avant B5, seria zawias rozumiem, że wystarczy dystans 12mm i nigdzie nie bedzię nic obcierało? nie bedzie zadnych problemów? nie powinno, to bedzie na styk, jak już to mozesz mieć mały problem z przodu, opona 215 jest troche za wąska do tej felgi
m1chal Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 jak już to mozesz mieć mały problem z przodu tzn? moze gdzies obcierac?? bo chce zamówić dystanse, no i chce mieć w 100% pewność. Innaczej nie kupuje opon, dystansów i sprzedaje felgi http://www.tyrestretch.com/8.5_215_40_R18/8.5_215_40_18+%282%29.jpg.php tak bedzie wygladała opona, wiec pasi
Hosse88 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 sluchajcie cchiałbym sie tylko upewnić... mam felge 18" ...8,5" ...ET 47, opona na to idzie 215/40 lub 225/40 Audi A4 Avant B5, seria zawias rozumiem, że wystarczy dystans 12mm i nigdzie nie bedzię nic obcierało? nie bedzie zadnych problemów? u mnie 18 ET48 i 8J opona 225 i wystarcza dystans 5mm PS: pikuj w 225 bo Ty masz jeszcze szersze fele a u mnie przy 8J opona 225 i tak nie wystaje poza ranty
hanson1982 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 OK a przy et 56 to teoretycznie dystans z pierścieniem centrującym o grubości 17mm ?? Jeśli dobrze liczę..
bish - kopt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 OK a przy et 56 to teoretycznie dystans z pierścieniem centrującym o grubości 17mm ?? Jeśli dobrze liczę.. tak, ale możesz dać spokojnie 20mm
hanson1982 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a przy 235x45 nie będzie obcierać o zewnętrzną częśc nadkola przy dystansie 20mm ??
bish - kopt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a przy 235x45 nie będzie obcierać o zewnętrzną częśc nadkola przy dystansie 20mm ?? przy ET 56 a przypuszczam że to fele z A3, jak dasz dyst 20mm to nic ci nie bedzie obcierać
hanson1982 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 no dokładnie od a3 super dzięki a ma znaczenie czy dystans stalowy czy aluminiowy? (chodzi mi który będzie bezpieczniejszy)
A-rek Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Czy to prawda, że zawieszenie mocno cierpi gdy jeździ się na 17"? Nie jak założysz 19" to może bedzie bardziej cierpieć a ja odpowiem Tak. z oponna 225/45 i wzwysz cierpi bardziej niz na 195/65 wiec nie oszukujmy sie
m1chal Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 u mnie 18 ET48 i 8J opona 225 i wystarcza dystans 5mm no to teraz mi dałes do myślenia ktoś ma jakiś pomysł?? czy potrzebny mi aż rzeczywiście 12mm?? czy moge bez obawy jakis mniejszy?
wuju Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 u mnie 18 ET48 i 8J opona 225 i wystarcza dystans 5mm no to teraz mi dałes do myślenia ktoś ma jakiś pomysł?? czy potrzebny mi aż rzeczywiście 12mm?? czy moge bez obawy jakis mniejszy? co by ładnie siedziały w nadkolach to idealny będzie 12mm ale jak dasz 5mm to też będzie się kręcić
A-rek Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 u mnie 18 ET48 i 8J opona 225 i wystarcza dystans 5mm no to teraz mi dałes do myślenia ktoś ma jakiś pomysł?? czy potrzebny mi aż rzeczywiście 12mm?? czy moge bez obawy jakis mniejszy? mozesz zalozyc dystans z przedzialu od 5-12 (5-18 tyl) i bedzie ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się