Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Multitronic + łopatki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam pytanko do używających Multitronic z opcją łopatek przy kierownicy - czy to w ogóle ma dla Was sens przy Multitronic'u ? czy korzystacie z tego rozwiązania ?? czy jest bo było i fajnie :decayed:

Pozdr

Opublikowano

Nie mam co prawda ale myślę, że bym nie korzystała, jak nie korzystam teraz z przełożenia na ręczną zmianę biegów. Odkąd mam moją A4 używałam tego może 2 razy? :hi: pozdro

Opublikowano

Hmmm ja mocno rozważam Multitronic w ogóle, naczytałem się "głupot" i coraz bardziej sie zastanawiam czy to mam sens. Automat musi być bo żona preferuje :> ja za to preferuje ręczną zminę biegów i szukam połaczenia tych dwóch potrzeb. Mam na oku fajną furkę i jest tam Multi + łopatki stąd moje pytanie... Nie miałem jeszcze okazji się przejechać Multitronic czym różni się od "zwykłego" automatu ??

Opublikowano

Multitronic nie szarpie podczas zmiany biegów, jest pełna płynność... to bajka w porównaniu z np tiptronikiem czy dsg.

ja mam zmiane biegów w przyciskach na kierownicy i czasami fajnie sie z tego korzysta... łopatki działają tak samo tylko są chyba wygodniejsze w użyciu...

Opublikowano

Multitronic nie szarpie podczas zmiany biegów, jest pełna płynność... to bajka w porównaniu z np tiptronikiem czy dsg.

to TIPtronik szarpie ?? :kox: :gwizdanie:

a co do pytania to pewnie bedziesz zadolony, w TIPie lopatki swietnie sie srpawdzja np przy kretej drodze ... a skoro to emuluje zmiany biegow to efekt powinien byc podobny...

Opublikowano

Budową się różni :D temat jest tu opisany na forum . Wrzuć w wyszukiwarkę, bo są nawet fotoski :wink4: Ja swój automat kocham ale beczałam jak mi to cudo kupiono, bo wydawało mi się, że to straszne nie móc wajchować. Z perspektywy czasu zaś nie narzekam, nie muszę wajchować, po prostu wciskam gaz :) a jak się chce "poszaleć" można zawsze sobie przełączyć na manual.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi, widze że jest nadzieja na to, ze pogodze moją potrzebę "pstrykania" biegami i komfort dla mojej żony :gwizdanie:

W sobote jade ogladać auto, przetestuje life i bede wiedział :)

BTW - były też łopatki przy Tiptronic ?

Opublikowano

oczywiscie.

w rocznikach ktore Cie interesuja jest tak ze jak masz naped przod to masz multi a jak jest quattro to masz TIPtronik... i tego sie trzymaj ;]

Opublikowano

Oka rozumiem, Q to fajna opcja fakt, jednak ciężko coś znaleźć sensownego... w rozsądnych pieniądzach.

Dzięki za info :)

Opublikowano
:naughty: z Q to mi się marzy Q7 :tongue4:......ale cóż póki co to nadal będzie sfera marzeń.
Opublikowano

Krótko po zakupie bawiłem się przełącznikami biegów na kierownicy - jednak szybko się znudziłem. Teraz wajha na D i zapominam o biegach - możesz być największym zwolennikiem manuali ale jak pojeździsz automatem i do tego bezstopniowym... po czasie przywykniesz i... nie będziesz chciał nic innego :decayed: Człowiek z czasem robi się "wygodny" (czyt. leniwy ;))

Opublikowano

Da się zrobić łopatki w tiptronicu w audi b6 ?

 

Opublikowano

Tak odpowiednia kierownica i moduł kolumny i będzie działać

Opublikowano

mam moduł z b7 z końcówką Q i taśmę 12 pin , wystarczy?

kierownica z S4 b8 przedlift ?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...