Flyer 4 Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Fotki z placu boju 2.7BiT wyjechalo z eS Wymyta komora silnika w B6 Olej w rurze Y... ktos ma pomysl skad sie wzial? Rury dolotowe do turbo sa suche, z IC jednego wylalismy troche oliwy.. ale to akurat norma. Cieknaca pompka wody Moje obie padaczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 jak wszystko zacznie furczyć to będzie kox fly przekładaj szyberdach :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Przeciez ja mam szyber w B6 ps. po zegary wpadne jutro, dzis nie dalem rady... odsypiam wyprawe do DE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 ku***a, jeden szyber to pryszcz , rezaj dwa Pierwszy B6 2.7 BT z dwoma szybrami , to byłby projekt . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 ku***a, jeden szyber to pryszcz , rezaj dwa Pierwszy B6 2.7 BT z dwoma szybrami , to byłby projekt . Powinien rezać szyber w podłodze :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Szyber bedzie w scianie grodziowej, przezroczyste obudowy turbawek i głowice... bede mial podglad na wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Eeeeeee , myśle że w zbiorniku będą się działy ciekawsze rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Eeeeeee , myśle że w zbiorniku będą się działy ciekawsze rzeczy będziesz na spotach pokazywał jak wygląda wir w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastuch 2 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Flyer To daniel może zapoda podtlenek do kompletu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Flyer To daniel może zapoda podtlenek do kompletu powinien sie zastanowić nad tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Flyer To daniel może zapoda podtlenek do kompletu powinien sie zastanowić nad tym true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Nie wykluczam, ze z czasem pojawi sie LPG... czytam caly czas o tym i czytam o LPG w BiT. Skoro RS4, Cayenne Turbo i inne pociski jezdza :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Nie wykluczam, ze z czasem pojawi sie LPG... czytam caly czas o tym i czytam o LPG w BiT. Skoro RS4, Cayenne Turbo i inne pociski jezdza :gwizdanie: Uderz do Poźka - kiedyś dawał jakieś info o warszawskiej chyba firmie, która świetnie ogarniała tego typu autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 O Boże !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 www.egp.pl zamontujesz dwa zegary EGT i będzie dobrze tak patrzę na fotki tego dolotu i jeżeli nie był do tej pory ani razu czyszczony to faktycznie mogło się tyle syfu nazbierać ja bym wszystko wyczyścił i złożył na tych turbinach, które są a po przejechaniu z tysiaka, może dwóch sprawdził przepustnicę ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Obstawiam, ze szwajcar nie zagladal do tego silnika, wiec pewnie syf jest... bo rury przed turbinami sa suche - tylko przy coolerach bylo troszke oleju. O Boże !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 O Boże !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 O Boże !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 www.egp.pl tez bede u nich zmieniał reduktor i wtryski , rzeczowy facet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Kiedy to ma zamiar ruszyć z miejsca o własnych siłach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się