Flyer Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Byloby V R32 gdyby nie akcyza... a skonczy sie na V GTI. *** ...a jednak kupilismy B8 2.0TDI Po tym wyjezdzie podjalem decyzje, ze za rok sprzedaje B6 :gwizdanie:
Gość mmcv Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Dobrze sie jezdzi RWD :naughty:
Flyer Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 czemu tak? co się tak spodobało? bo jak sie przejechalem dwoma innymi autami, to stwierdzilem, ze czas na zmiany chyba BMW mi bardzo podeszlo, B8 tez, ale nie wiem na co bedzie mnie stac w przyszlym roku... B8 w Q raczej beda drogie jeszcze, we will see
wrclaguna Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 czemu tak? co się tak spodobało? B8 w Q raczej beda drogie jeszcze, we will see Rzeczywiscie drogie te B8 w Q
T-żółw Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 BMW mi bardzo podeszlo matko święto jedyno
Thom4s Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 BMW mi bardzo podeszlo ... a nie mówiłem. Bierz BMW, nie pożałujesz.
variocustoms Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 :thumbdown: chyba, że X bo inaczej to kaplyca, nie wiem co się dzieje z kolegami, z Audi na BMW się przesiadają
KmK Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 bo jak sie przejechalem dwoma innymi autami, to stwierdzilem, ze czas na zmiany chyba czas na zmianę czegoś co nie chce skręcać, na coś co skręcać potrafi
variocustoms Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 EOT jak dla mnie to Audi skręca lepiej niż w fabryce wymyślono, grunt to dobry zawias, nawet Subaryna się zdziwi a podstawa to kierownik, najlepsze auto z byle kmieciem za kółkiem to porażka
Gość mmcv Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 :thumbdown: chyba, że X bo inaczej to kaplyca, nie wiem co się dzieje z kolegami, z Audi na BMW się przesiadają No sorry ale nie zgodze sie z Toba jak BMW to tylko RWD po to ten samochod pozostal klasykiem ... Prowadzenie to jest inna bajka ... Flyer byl pod wrazeniem ze nawet na 16 to auto pieknie pokonuje zakrety a z tego co wiem jechal zwyklym zawiasem :gwizdanie: , w Mtechniku ten samochod wyczynia cuda - wiem bo jechalem za takim i robi sieczke na zakretach . Dlaczego jeden z najlepiej jezdzacych po zakretach samochod ma naped na tyl (mowa oczywiscie o prosiaku) ? . Rozklad MAS to jest jednak kluczowa sprawa ... Cierpi przez to obsluga tego samochodu(wymiana filtra pow. w e9x zajmuje 1h ... w ASO 1.5h) ale to w jaki sposob ciezar przenoszony jest na zakrecie jest naprawde godne odnotowania Jezdzac Audi 3 lata nigdy nie mialem takiego uczucia za kierownica. w becie jest tak ,jak sobie skrecisz za nerwowo przod sie troche uslizgnie(lekka podsterownosc, trzeba mu dac czas) jak skrecisz lzej na poczatku a potem domkniesz zakret, beta pieknie przeniesie Ci ciezar na srodek i z zakretu wyjezdziesz z wirem w brzuchu bedac przyklejonym do drzwi kierowcy (czuc doskonale gdzie dziala sila odsrodkowa :> ) np moja dziewczyna na zakretach ma mdlosci w Audi ich nie miala , i chce spowrotem audi :polew: pozatym na co innego mozna zmienic AUDI? . Dla mnie E9x jezdzi duzo lepiej niz B8 i tyle w temacie , oczywiscie mowimy o FWD. Nie wiem jak porownanie z Q ale to musialbym sprobowac np z kims na takim samym setupie (standardowe zawieszenie + 225) posmigac po zakretach . Wiadomo gdzie Q ma przewage ale uwierzcie mi nawet w ulewny deszcz to auto nie rzuca pupa na zakretach Choc trzeba miec jaja zeby tym zapieprzac jak ostro pada . Systemy w Bemece sa zupelnei inaczej ustawione ... niz np w Mercu . DTC wkracza pozniej , mozna je czesciowo wylaczyc , mozna je wylaczyc wogole (nie polecalbym tego robic ) . Jest jeszcze jedna sprawa ktora ostatnio odnotowalem ... Jezdzac z B8 po autostradzie i hamujac konkretnie(np z 200 do 90) po 30min postoju w temp. 16 stopni na tarczach B8 mozna bylo dopiekac kielbaski ... Tarcze w moim E91 byly zimne... Dziwi mnie to ze inzynierowie z Ingolstadt nie pomysleli o takiej pierdolce jak nawiew na tarcze przez nadkole. To samo dotyczy A5 nawet z 3.0TDI :gwizdanie: . To teraz niech sobie ktos wyobrazi sytuacje ...Upal (30stopni) gory , ostre zakrety z przodu jedzie kierownik w Becie a my A4 z 3.0TDi chcemy sie zanim utrzymac... (waga kolo 1800kg) ciekawe co sie stanie z tarczami po takiej 20-30min przejazdzce . Kolega tak zagotowal w Chorwacji tarcze w B6 . Nie wiem czego nei wprowadzono tego nawet w A5 Zeby nie bylo tak pieknie to B8 jest lepiej wyciszone ! i nie dochodza z kabiny zadne trzaski (w przypadku sedana na 100%) w E91 juz tak kolorowo nie ma i to generalnei jedyna jak dla mnie wada tego samochodu ...ale ja mam panorame akurat taka cena za szklany dach niestety
MARCIN607 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 :thumbdown: chyba, że X bo inaczej to kaplyca, nie wiem co się dzieje z kolegami, z Audi na BMW się przesiadają Vario ja pare dni temu męczyłem e36 i frajda z jazdy jest i całkiem przyjemnie Fly ściągaj kratki :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
moskal Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Brat miał e36 kupe 2.8 , na fajnym gwincie i tez dawała rade :evil: :evil:
RS Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 A ja sie nie dziwie ze sie przesiadaja. Od 5 lat Audi zaczęło produkować jakieś kupy przeladowane elektronika i rozswietlone diodami jak na wiejskim festynie. Olali trwałość materiałów i skoncentrowali sie na wyglądzie. B 5 były inne. A konkurencja nie spała i w międzyczasie produkuje to co nam sie w B5 podobało - czyli klasa premium- subtelny wdzięk- trwałe silniki- przejrzyste koszty eksploatacji- i radość z jazdy. BMW zawsze dobrze jeździło, ale miały wysokie koszty eksploatacji - ale sie z tym uporali. Tez sie zastanawiam nad BMW. Ale aktualna piątka jeszcze droga...
Flyer Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Powiem Wam tak, zrobilem 1000km za kierownica E90 i 600km w B8 FWD, silniki prawie te same - 2 litry TDI, a wrazenia B8 vs E90 sa takie: B8 + piekna linia - wiadomo + duzo ladniejsze wnetrze (kwestia gustu) + lepsze materialy w srodku (kwestia gustu) + lepsze wyciszenie + bardzo czuly uklad kierowniczy + duze lusterka + fajna kiera 3 ramiona multi - lepiej wyprofilowana i mniejsza niz w B7 - hamulce bez szalu - ale tez za mocno ich nie testowalem - brak 2 stref klimy w standardzie - fotele [materialowe] kubelkowe/sportowe bez szalu od czasow B6... wydaje mi sie, ze lepiej mi sie siedzi w moich kublach - mimo wszystko miejsca z tylu nie jest jakos o wiele wiecej niz w B6/B7 320D + swietnie polyka zakrety + czuly uklad, jechalem na zawiasie albo seria, albo ciut obnizony + 16" runflat + swietne fotele, ktore wcale nie sa waskie + bardzo dobre hamulce + fajny podlokietnik pod lewa reka, jezdzi sie naprawde w fajnej pozycji + wiecej miejsca z tylu niz w B8 - gorsze wyciszenie - ergonomia... zapalniczka w schowku , slabo dostepne przelaczniki szyb po stronie kierowcy - brzydsze menu w navi/radiu To tak na szybko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się