ono Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 trwałe silniki- przejrzyste koszty eksploatacji No urocze normalnie
Flyer Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 trwałe silniki- przejrzyste koszty eksploatacji No urocze normalnie stary ma dalej problemy z beemkami?
Gość mmcv Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 lepsze materialy w srodku (kwestia gustu) tu nie dokonca sie zgodze + wiecej miejsca z tylu niz w B8 b] no wlasnie to samo moj kumpel mowi jak wsiadzie do mnie do tylu ze w becie jest wiecej miejsca mimo wysokiego tunelu + lepsze wyciszenie tu sie zgodze ale na wolnych obrotach . Audi jest cichsze. Przy wyzszych predkosciach dochodzi jeszcze jedna rzecz... zobacz jak w E91 a jak w Avancie sa rozwiazane relingi . Niestety bmw dalo d*py i zamontowali takie wystajace Belki ktore juz "wyszly z mody" . Ale jesli chodzi o 2.0d to moim zdaniem ten z BMW na wyzszyz obrotach przyjemniej mruczy - inny uklad wydechowy , bardziej sportowo zestrojony. + swietne fotele, ktore wcale nie sa waskie :good: + fajna kiera 3 ramiona multi - lepiej wyprofilowana i mniejsza niz w B7 Zgadza sie, ale ta z BMW jest jeszcze mniejsza i jeszcze lepiej czuc ja w rekach (w wersji M to juz wogole ) ergonomia... zapalniczka w schowku b] . Niestety potwierdzam ... ja nie uzywam zapalniczki ale z tylu na tunelu sa dwie wiec mozna spokojnie podlaczyc tam telefon i polozyc go z przodu. A co do przelacznikow... wiem ze w B8 sa nachylone (tak jak w E60 przed LCI ) , ale zeby byl jakis znimi problem ??? W b6 czesto otwieralem tylna szybe zamiast przedniej a tu mi sie ani razu nie zdarzylo... Moze siedziales w pozycji na tzw. kozaka :tongue4: Problem z przelacznikiem jest po stronie pasazera , bo jest raczka ujowo umieszczona brzydsze menu w navi/radiu .Hmm czy ja wiem ... moze kolorystycznie tak ale ten ekran jest "ciut"wiekszy (jakies 2.5cala ). Pozatym grafike z tego co widzialem mozna wnim zmieniac . Zobacz sobie ekran w E9x LCI . Tam juz jest duuuuzo lepiej a Audi jesli chodzi o MMI nie ruszylo z miejsca od 2003 roku. No i jest to czego w Audi mi brakowalo ! czyli dzielenie ekranu na dwa menu !(wsumie normalne bo jak na tak malym wyswietlaczu jak w MMI mozna cokolwiek podzielic ). Mam wkoncu liste utworow + mape z droga na jednym ekranie !! To jest super wg mnie. Pamietam jak Clarkson nazekal ze w M5 nie da sie wylaczyc Pani od SAT NAV ... Lubie goscia ale czasem przypomina mi imbecyla wylacza sie to jednym klikiem . Minus taki ze w Audi moglem jej regulowac glos w E9x przed LCI sie nie da moze po LCI sie juz da nie mialem okazji sprawdzic . Z ciekawostek to jest jeszcze jedna rzecz... maja nawet PDC tyl , jest wyswietlane na ekranie , w B8 tego nie ma , trzeba miec przod +tyl z tego co widzialem zeby mozna bylo miec to na na ekranie . Jak widac oba auta maja plusy i minusy , dlatego wybor jest ciezki . Tyle ze B8 trzeba by porownywac z e9xLCI
Nosb Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Generalnie jakbym mial zmieniac marke/auto to tez tylko na jakas bmw Ale to tak ludzie sobie przeskakuja : z rs4 do m3 np i odwrotnie
Gość mmcv Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ale to tak ludzie sobie przeskakuja : z rs4 do m3 np i odwrotnie no wlasnie . grunt to sie nie szufladkowac :> i wypisywac bzdury o marce nie majac pojecia jak jezdza inne samochody
Nosb Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Jedne maja swoje plusy i drugie Jak i minusy
RS Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zapomniałem dodać ze BMW z natury ma "spokojniejszy" układ kierowniczy z racji tego ze te koła nie są napędzane
KmK Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 jak dla mnie to Audi skręca lepiej niż w fabryce wymyślono, grunt to dobry zawias, nawet Subaryna się zdziwi "..to może Curie-Skłodowska też..!" tak bym to ujął bo akurat Subaru jest ostatnim autem skręcającym waga i rozłożenie masy robi swoje :gwizdanie: Bmw zwłaszcza 335i bardzo mi pasuje, tylko mam obawy co do zimowej jazdy.. prowadzi się napewno lepiej, ale po q, jakoś mam mieszane uczucia. Czekam na opinie mmcv na wiosne, też sie zastanawiam na zmianą marki
Flyer Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Czekam na opinie mmcv na wiosne, też sie zastanawiam na zmianą marki a komu sie 335i nie podoba... swietny silnik. Tak samo chetnie przytulilbym S4 B8, ale oba i tak sa poza moim zasiegiem w przeciagu co najmniej 6 lat. Norbi twierdzil, ze BMW w zime jako tako daje rade, chociaz w porownaniu do q, to na pewno jest dramat
Gość mmcv Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Czekam na opinie mmcv na wiosne, też sie zastanawiam na zmianą marki 335i :kox: :kox: to jest pocisk , robi sie spokojnie na 350-380koni ... Ja mysle ze w lutym juz cos bede wiedzial , rozmawialem ostatnio z jednym gosciem i mowil ...wylacz systemy i wrzuc ULTRA GRIP7+ i jest za***iście. Niestety mam jakies inne opony ale je stestuje. Kupujacy te opony nie bardzo rozumial chyba to ze w zimie jezdzi sie na wezszej gumie i zapodal 235 :wallbash: Nie porownujmy RWD z Q w zimie z oczywistych wzgledow . RWD jest do radosci , Q do spokojnej starosci
mystic.pl Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Michał, weź Ty zrób ten program w końcu bo samochód zmienisz a korekty nie zdążysz zrobić :gwizdanie:
bajk Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Tak samo chetnie przytulilbym S4 B8, ale oba i tak sa poza moim zasiegiem w przeciagu co najmniej 6 lat. oj tam, oj tam - fajnie, że wiesz co się będzie działo w przeciągu 6 lat
Flyer Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Michał, weź Ty zrób ten program w końcu bo samochód zmienisz a korekty nie zdążysz zrobić :gwizdanie: wystroje na jesieni Tak samo chetnie przytulilbym S4 B8, ale oba i tak sa poza moim zasiegiem w przeciagu co najmniej 6 lat. oj tam, oj tam - fajnie, że wiesz co się będzie działo w przeciągu 6 lat pracuajc na etacie i majac kredyt hipo mniej wiecej wiem
Buba Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 opisujecie te samochody jakby miały byc mistrzami winkli, demonami prędkości i megawypasionymi limo. Jak ma być wszystko naj to chyba bugatti pozostaje tylko
Thom4s Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 opisujecie te samochody jakby miały byc mistrzami winkli, demonami prędkości i megawypasionymi limo. Jak ma być wszystko naj to chyba bugatti pozostaje tylko Akurat 335i i S4 są bardzo szybkimi autami do jazdy na codzień i z reguły za***iście wyposażonymi. Co do Veyrona to na torze objeżdża go nowy GT-R po lifcie. Bugatti nie ma konkurencji tylko na prostej, w końcu waży 2 tony. Mam A4 B6 i BMW E46 Coupe. Bimmer daje większą frajdę z jazdy pomimo mniejszej mocy.
Stolkien Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Fly A Grzanek to Ci nie pakował nic do tego sterownika ???
Buba Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 opisujecie te samochody jakby miały byc mistrzami winkli, demonami prędkości i megawypasionymi limo. Jak ma być wszystko naj to chyba bugatti pozostaje tylko Akurat 335i i S4 są bardzo szybkimi autami do jazdy na codzień i z reguły za***iście wyposażonymi. Co do Veyrona to na torze objeżdża go nowy GT-R po lifcie. Bugatti nie ma konkurencji tylko na prostej, w końcu waży 2 tony. Mam A4 B6 i BMW E46 Coupe. Bimmer daje większą frajdę z jazdy pomimo mniejszej mocy. przecie wiem, chodzi mi o to że nigdy nie znajdziesz idealnego połączenia tych trzech elementów Fly A Grzanek to Ci nie pakował nic do tego sterownika ??? No co ty, przecie nie można gotowców pakować
Flyer Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Fly A Grzanek to Ci nie pakował nic do tego sterownika ??? Nie udalo sie :gwizdanie: Moze to i lepiej, bo wystroje auto dokladnie pod to co mam pod machą.
Stolkien Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 że Grznkowi się nie udało... to musiał mieć za mało czasu
Flyer Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Daniel wgrywal mi soft do drugiego ecu, ale okazalo sie, ze jednak mam sprawne ecu, a drugiego nie udalo sie zakodowac do mojego auta, bo ma PIN poprzedniej generacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się