bajk Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 X właśnie skręca dużo lepiej niżIX - ma lepszy rozkład mas, poprawione napędy i jest duuuużo sztywniejsze :gwizdanie: więc powiedz mi jak ma gorzej skręcać? Trochę gorzej z waga, ale lepszy rozkład ma tutaj większy wpływ według mnie
Gracjan Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Nie ma się co oszukiwać S4 to nie auta na tor jak Impreza/Evo...
Brysio Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 wlasnie FLY co daja te glowice sa tak samo utwardzane jak 2,7 bit zebys jakiejs kupy nie zalozyl ze wyplyna zawory wydechem ))
Wandej Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 wlasnie FLY co daja te glowice sa tak samo utwardzane jak 2,7 bit zebys jakiejs kupy nie zalozyl ze wyplyna zawory wydechem )) wieksze kanaly dolotowe mają wiec można wiecej mocy wyciągnąć A czy wydechowe to nie wiem
turdzi Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Trochę gorzej z waga, ale lepszy rozkład ma tutaj większy wpływ według mnie no wlasnie datego , a wagi w samochodzie nie oszukasz chodz bys nie wiem co.
Flyer Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 wlasnie FLY co daja te glowice sa tak samo utwardzane jak 2,7 bit zebys jakiejs kupy nie zalozyl ze wyplyna zawory wydechem )) wieksze kanaly dolotowe mają wiec można wiecej mocy wyciągnąć A czy wydechowe to nie wiem tak, lepsze przeplywy + walki wydechowe takie same jak w RS4 jeszcze lepsze sa glowice 2.4, ale te sie trafily w bdb kasie jak sobie wszystko podliczylem, to ten projekt rozciagnie sie mocno w czasie... moooze na jesieni* bedzie 4xx. * chyba, ze wygram w totka
poziek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 X właśnie skręca dużo lepiej niż IX - ma lepszy rozkład mas, poprawione napędy i jest duuuużo sztywniejsze :gwizdanie: Co ? :polew: :polew: Weź Nie no :polew: :polew:
Aydaho Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 X właśnie skręca dużo lepiej niż IX - ma lepszy rozkład mas, poprawione napędy i jest duuuużo sztywniejsze :gwizdanie: więc powiedz mi jak ma gorzej skręcać? Trochę gorzej z waga, ale lepszy rozkład ma tutaj większy wpływ według mnie jak chciałem pośmigać ostatnio to mi powiedziałeś że........ ślisko jest ..... to po WUJA Ci fura z takim napedem :polew:
bajk Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 X właśnie skręca dużo lepiej niż IX - ma lepszy rozkład mas, poprawione napędy i jest duuuużo sztywniejsze :gwizdanie: Co ? :polew: :polew: Weź Nie no :polew: :polew: Powiesz mi, że w X nie ulepszono rozkładu mas, czy też sztywności nadwozia? może jedynie z tym dużo lepiej to trochę przesadziłem
poziek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 X właśnie skręca dużo lepiej niż IX - ma lepszy rozkład mas, poprawione napędy i jest duuuużo sztywniejsze :gwizdanie: Co ? :polew: :polew: Weź Nie no :polew: :polew: Powiesz mi, że w X nie ulepszono rozkładu mas, czy też sztywności nadwozia? może jedynie z tym dużo lepiej to trochę przesadziłem Nic Ci nie powiem. Pojeździsz na Ułęże, Kielce to sobie sam powiesz Nie można ślepo zachwalać tego co się ma tylko dlatego, że nie dają już leasingów na E9
bajk Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Cóż- obiektywnie nie ocenię, chyba, że wciągnę jeszcze IX. Kwestie lepszej sztywności, rozkładu mas, czy też S-AWC wnoszę po testach/opisach. Swojądrogą Ty jeździłeś coś X, czy teżwnioskujesz na podstawie czegoś innego, niż własne doświadczenia? :gwizdanie:
poziek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Cóż - obiektywnie nie ocenię, chyba, że wciągnę jeszcze IX. Kwestie lepszej sztywności, rozkładu mas, czy też S-AWC wnoszę po testach/opisach. Swoją drogą Ty jeździłeś coś X, czy też wnioskujesz na podstawie czegoś innego, niż własne doświadczenia? :gwizdanie: Nie dość, że jeździłem X-tkami to jeszcze się z takimi ścigałem na torze Z sukcesami
hornet Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 nie dają już leasingów na E9 eeee to dałoby się jakoś przeskoczyć
poziek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 nie dają już leasingów na E9 eeee to dałoby się jakoś przeskoczyć Wiem, Ty dałbyś radę
bajk Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Nie dość, że jeździłem X-tkami to jeszcze się z takimi ścigałem na torze Z sukcesami Widzisz - skoro piszesz, że z sukcesami to chyba nie są takie najgorsze te X nie dają już leasingów na E9 eeee to dałoby się jakoś przeskoczyć Kupowanie używanego EVO to jak wiadomo ciężka sprawa - robiłem dwa podejścia do IX, raz szukałem dwa miesiące i nie znalazłem nic wartego uwagi w tamtym okresie, więc tym razem chciałem nowe. Dobra kończmy ten offtopic bo zielony się wku*wi
poziek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Nie dość, że jeździłem X-tkami to jeszcze się z takimi ścigałem na torze Z sukcesami Widzisz - skoro piszesz, że z sukcesami to chyba nie są takie najgorsze te X Nie zrozumiałeś Z sukcesami polegającymi na tym, że swoją E8300KM i 400Nm na semi slicku klepałem 400KM i 550Nm E dziesiątki na slicku Ale wiem, wiem były na dotarciu
hornet Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 nie dają już leasingów na E9 eeee to dałoby się jakoś przeskoczyć Wiem, Ty dałbyś radę źle miałeś załatwioną sprawę ??
poziek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 nie dają już leasingów na E9 eeee to dałoby się jakoś przeskoczyć Wiem, Ty dałbyś radę źle miałeś załatwioną sprawę ?? Ale to nie była szydera misiu
hornet Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 nie dają już leasingów na E9 eeee to dałoby się jakoś przeskoczyć Wiem, Ty dałbyś radę źle miałeś załatwioną sprawę ?? Ale to nie była szydera misiu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się