maciek_gdansk87 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Witam, Czy a awx'ie dwie poduszki pod silnikiem maja czujnik czy tylko jedna ? jesli tak to ktora ma czujnik ? czy byc moze sa to dwie takie same poduszki ? Pozdrawiam
darkopolo Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Z tego co widzę w ETCE tylko lewa(od strony kierowcy) ma czujnik.Jej nr.:8E0 199 379 AB. Prawa to:8E0 199 382 J lub 8E0 199 382 K,dokładnie to jak podasz VIN.
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 od strony kierowcy masz poduszke silnika gumowo - zelowa ( olejowa) z wtyka a druga jest gumowa
maciek_gdansk87 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 dzieki, ale to jak wytlumaczyc blad jaki wyskakuje na vagu: blad na lozu silnika zwarcia do plusa 17994 zawor elektromagnetyczny N44/N155 (1 i 2 strona). Wiem z forum ze to blad dotyczacy poduszek tylko dlaczego pokazuje dwie strony skoro jedna jest tylko z czujnikiem ? pozdrawiam
rsmith Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Witam, Z tego co wiem koledzy, to nie jest czujnik, jak błednie przyjęło się to nazywać tylko zawór sterujący pracą poduszki (do 1100 obrotów jest mięka, powyżej zawór zamyka dopływ powietrza i poduszka twardnie). Cel - mniejsze drgania na zimnym silniku, choćby w zimie. A odpowiadając na pytanie tylko ta od strony kierowcy jest elektryczna (tak jest w avb). Pozdrawiam
Pawlo 2004 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Witam, Z tego co wiem koledzy, to nie jest czujnik, jak błednie przyjęło się to nazywać tylko zawór sterujący pracą poduszki (do 1100 obrotów jest mięka, powyżej zawór zamyka dopływ powietrza i poduszka twardnie). Gdzie to wyczytałeś dzieki, ale to jak wytlumaczyc blad jaki wyskakuje na vagu: blad na lozu silnika zwarcia do plusa 17994 zawor elektromagnetyczny N44/N155 (1 i 2 strona). Wiem z forum ze to blad dotyczacy poduszek tylko dlaczego pokazuje dwie strony skoro jedna jest tylko z czujnikiem ? pozdrawiam Z tego co pamietam to masz polskiego vaga tak?? załoze sie, ze na normalnym vagu wyskoczy ten sam kod ale bez 1 i 2 strona Na 100% jedna poduszka jest tylko żelowa (strona kierowcy) a druga jest zwykła.
rsmith Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Tu masz kolego link do tematu "zaworków" z tego co się nie myle są tam rysunki objasniające zasadę działania. Niestety z pracy, przez zabezpieczenia sieci , obecnie tych rysunków nie widzę. Pozdrawiam http://www.a6klub.pl/a6-c5-25tdi-v6-kolejnosc-cylindrow-vt9746.htm
yesfan Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 W końcu dowiedziałem się jak działa taka poduszka. Bo naczytałem się niestworzonych historii na ten temat. W skrócie: w poduszce jest zaworek który reguluje dostęp powietrza z zewnątrz i w ten sposób zmieniana jest wartość tłumienia poduszki.
Daimos Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 od strony kierowcy masz poduszke silnika gumowo - zelowa ( olejowa) z wtyka a druga jest gumowa od strony pasażera poduszka też jest olejowa
maciek_gdansk87 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 orientujecie sie moze czy poduszki o numerach: 8e0 199 379 L i 8D0 199 382 AE beda pasowac do AWX 2002 ? czy sie czyms roznia od: 8E0 199 379 AB. Prawa to:8E0 199 382 J lub 8E0 199 382 K
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się