EnDrIu` Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Ma ktos porowanie pomiedzy tymi dwoma samochodami? Ostatnio zobaczylem piekna e46 w sedanie...i zaczalem sie zastanawiac czy dobrze zrobilem kupujac Audi (a patrzac na ceny na allegro to sa porównywalne)...jednak e46 wydaje mi sie duzo ladniejsze i ma tyl naped. Jak z trwałością silnika 2.0d w BMW? Ktory sie lepiej prowadzi, jak jakosc wnetrza BMW? (dla mnie srodek A4 jest super, jednak nie siedzialem w BMW). Przejrzalem forum BMW i jest temat A4 vs. BMW 3, ale specjalnie nie ma tam za duzo konkretow. Wiadomo, ze na forum BMW raczej Audi nie beda chwalic Dodam tylko, ze A4 dla mnie jest super, jednak znudzil mi sie jej wyglad
Wojtek_A4 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Jesli porownujesz e46 do A4 B5 to tylko i wylacznie e46 wg mnie
T-żółw Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 ja brać 320d to poliftową z CR 150 KM na te 136 KM przedliftowe raczej narzekają dla mnie 320d fajna opcja + steptronic....bo zdziadziałem już
Iverson Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 320D 150ps o 135ps nawet nie myśl , auto ok. , jednak gdybym miał zmieniac to tylko na 3.0D w M pakiecie po lifcie , niestety są cholernie drogie
Wandej Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 A E46 po lifcie nawet 2.0d kosztuje też sporo... Już prawie jak B6 :gwizdanie:
Dev Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 tylny napęd... :sick3: :sick3: :sick3: jakis czas temu kupiłem sobie do pojezdzenia 320d 100kW miałem ja 6 dni, najgorsze 6 dni w moim zyciu :polew: :polew: zaraz poszła do żyda, przeciez tym sie nie da jezdzic !!!!!!!!!!
michu93 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 kuzyn się przesiadł z b5 i żałuje, że nie kupił kolejnej a4. Piękna z zewnątrz i fajna skrzynia steptronic. Jak diesel to tylko 3.0, bo 2.0 jego pali od 6 do nawet 10 a 3.0 ponoć pali podobnie. Słabe nagłośnienie, niewygodne przednie fotele. Ale ja osobiście i tak bym brał BMW I jeszcze coś: beemką trzeba lubić jeździć.
EnDrIu` Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Opublikowano 30 Maja 2010 tylny napęd... :sick3: :sick3: :sick3: jakis czas temu kupiłem sobie do pojezdzenia 320d 100kW miałem ja 6 dni, najgorsze 6 dni w moim zyciu :polew: :polew: zaraz poszła do żyda, przeciez tym sie nie da jezdzic !!!!!!!!!! Latalem 2 lata mocną tylnonapędówką, wg mnie FWD jest beee Jestem mocno zdziwiony pochlebnymi opiniami na forum Audi o BMW . A czy silnik 2.0d jest rownie niezawodny co 1.9 TDi?
michu93 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Jestem mocno zdziwiony pochlebnymi opiniami na forum Audi o BMW . A czy silnik 2.0d jest rownie niezawodny co 1.9 TDi? jakby nie patrzeć to porównujemy auta z lat produkcji 94-01 oraz 98-05 a to jest jednak wielka różnica. Co innego byłoby porównywać e46 do b6 :gwizdanie:
dziadek Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 zaraz poszła do żyda, przeciez tym sie nie da jezdzic !!!!! Bo trzeba lubieć i umieć... Jeżeli chodzi o sedana bym brał BMW 2.0d po lifcie ze wskazaniem na 3.0d ale jeżeli kombi to Audi. Jakoś kombi BMW mi nie pasuje więc dlatego mam audi.
wuju Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 jak bmw e46 to tylko coupe i mocny silnik do zapierdalania
David Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 b5 nie powinno sie porownywac do e46. byl podobny temat http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6_19_tdi_vs_bmw_320d_fl-t118387.0.html
Dev Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 zaraz poszła do żyda, przeciez tym sie nie da jezdzic !!!!! Bo trzeba lubieć i umieć... :polew: :polew: :polew: :polew: mam domek nad jeziorem, trzeba przejechac 2 km po piasku wjechałem jakies 50m i d...a, ani w przód ani w tył citroen 2CV przeleciał obok mnie jak po g...nie już nawet nie chcę myslec co jest w zimie :sick3: :sick3:
blandman Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Mój brat ma e46, 2.0d 136 KM 1999r., sam smigam b5, 90KM. Jesli chodzi o przyjemnosć z jazdy, wygląd to bmw jest na pierwszym miejscu. Awaryjnośc tego silnika to chyba taka sama jak sypiące się zawieszenie w b5, czyli bajka. Awaryjna jest jedynie pompa wtryskowa i droga w naprawie. 200 tys km wytrzymuje a to co powyżej to już zależy jak ktoś do tej pory dbał. Kultura pracy o wiele większa niż tdi, ale jest ze wzgledu na pompę bardziej wrażliwe na kiepskie paliwo. Spalanie w bmw w miescie nigdy nie przekroczyło 10l, a trasa to nawet na 5 schodzi przy o wiele żwawszej jezdzie niz moim 90KM audi. e46 przy każdej prędkości chce przyśpieszać, nie czuć zmęczenia tego samochodu. Stworzony na szybkie, dynamiczne trasy. Tylny napęd albo ktoś lubi albo nie. Ja lubie zwłaszcza jak kontrolę trakcji można wyłączyc Oczywsicie jak ktos ma kase to 3.0 po lifcie byłoby najlepsze ale za te pieniądze to juz a6 można znaleźć. Wg mnie e46 powinno się porównywać z b6... Przewagą b5 jak dla mnie bardzo dużą jest fakt, że niemal wszystkie części które kupiłem przez 100 tys km, dostałem od ręki. W bmw takiej ameryki już nie ma. A ja nie zawsze mam czas, żeby czekać na jakąś rolkę lub przewód.
Voucher Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Powiem Wam szczerze, że mi po głowie też chodzi takie BMW :>. Przeglądałem oferty i są nawet ciekawe egzemplarze: http://allegro.pl/item1061111533_bmw_320d_sedan_lifit_150km_xenon_czarna_klima.html
mily Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 To zależy co lubisz?? Napęd przedni jest w normalnych warunkach szybszy i bezpieczniejszy. Wczoraj wracałem w ulewę, w przednionapędowym kółka wpadają w poślizg po wodzie ale nic się nie dzieje (no chyba że akurat skręcamy), w tylnonapędowych nie pomogą Ci żadne systemy, jak cię bujnie przy 80 km/h to już jest pozamiatane. To samo po śniegu czy lodzie, przednionapędowym pojedziesz szybciej. Natomiast tylny napęd jest super do szaleństw, tylko mi osobiście szkoda byłoby autka, więc znowu napęd na przód górą w moim przypadku. No i zima, tył lekki i jeszcze w dodatku musi popchnąć autko, więc wyjazd/przejazd przez zaspę może okazać się niemożliwy, tu też plus dla napędu na przód.
KANAL Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Powiem Wam szczerze, że mi po głowie też chodzi takie BMW :>. Przeglądałem oferty i są nawet ciekawe egzemplarze: http://allegro.pl/item1061111533_bmw_320d_sedan_lifit_150km_xenon_czarna_klima.html Kupowac tak prestizowe auto bez klimatronika.... ja nigdy e46 bym nie kupil z takim panelem klimy. Poza tym lalka.
lapek85 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 zaraz poszła do żyda, przeciez tym sie nie da jezdzic !!!!! Bo trzeba lubieć i umieć... :polew: :polew: :polew: :polew: mam domek nad jeziorem, trzeba przejechac 2 km po piasku wjechałem jakies 50m i d...a, ani w przód ani w tył citroen 2CV przeleciał obok mnie jak po g...nie już nawet nie chcę myslec co jest w zimie :sick3: :sick3: widocznie nie umiesz jeździć :polew: tyny napęd daję dużo frajdy, pod warunkiem, że się nad nim panuje obecnie wybrałbym e46 z tego wzgledu, ze b5 znam i lekko mi się znudziła
blandman Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 w tylnonapędowych nie pomogą Ci żadne systemy, jak cię bujnie przy 80 km/h to już jest pozamiatane. To samo po śniegu czy lodzie, przednionapędowym pojedziesz szybciej. Z całym szacunkiem mily, ale czy Ty jeździłeś kiedyś e46? lub nawet e36? Tam musisz chcieć żeby Cie majtnęło. To nie polonez ani df. Tym bardziej, że nie spotkałem e46 bez kontroli trakcji. Włączona kontrola pozwala na lekkie zarzucenie tyłka na sniegu lub lodzie ale w odpowiednim momencie studzi zapały kierowcy. A wyłączyć zawsze można i latasz bokami... Niestety bardzo ciężko jest znaleźć godny uwagi egzemplarz, zwłaszcza w Polsce. A jak sie znajdzie dobrze utrzymaną beeme to trzeba słono płacić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się