wozio Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Trochę zaległy ale oczywiście się pochwalę . Teraz myślę o zmianie turbiny i dołożeniu IC po prawej stronie. Pozdro dla Witka i organizatora grupowego CHIPA Kileeer-a. Nie wiem czy wyraźny wykres jak coś to poniżej adres, może będzie lepszy: http://www.mojalbum.com.pl/GroteFoto-QLYVKPRO.jpg
KENOiX Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką
turdzi Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką fatycznie , moje stare blb tak chodzilo ze jak wsadlemdo brd to mi sie wydawalo ze nie jedzie
jnx Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...
wozio Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2010 jak sie teraz jezdzi? Po modzie jeździ się fajnie. Na początku nie odczuwałem za bardzo zmiany ale po krótkim czasie przesiadłem się na kolegi identyczna audi żeby porównać to powiem ze różnicę znacznie czuć. Dodatkowo można zaobserwować spadek wartości spalania. Obecnie po przejechaniu dystansu ok. 9000 km średnie spalanie na komputerze wynosi 5,8 l/100km (poprzednia wartość to ok 6,4 l/100km). Dosyć ciekawe zjawisko tym bardziej że teraz raczej większy mam apetyt na szybsza jazdę [br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:48_________________________________________________ sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką fatycznie , moje stare blb tak chodzilo ze jak wsadlemdo brd to mi sie wydawalo ze nie jedzie a to ciekawe, z czego to mogło wynikać?[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:49_________________________________________________ wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura... może i niska temperatura najważniejsze, że po modzie zasuwa elegancko. Co do twojej wątpliwości w wysoką serię powiem że jak próbowaliśmy się z kumplem on Honda Acord z 2,0 benzyną - 155KM to szliśmy łeb w łeb czyli nie było źle moim zdaniem, a jak poczytasz trochę to bezwzględnie widać że silniki BLB często wychodzą sporo ponad normę.
ArkadiuS Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 długo się nie zastanawiaj i dokładaj T od BRD oraz prawy IC. Polecam
Flyer Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura... Filozofujesz. Niektore silniki nawet przy niskiej temp. nie maja takich bonusow.
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 ile dałeś siana jeśli mozna wiedzieć ?
Flyer Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 ile dałeś siana jeśli mozna wiedzieć ? A pewnie ze 40 snopów... Takie pytania to na PW sie zadaje
wozio Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 ile dałeś siana jeśli mozna wiedzieć ? Poczytaj tu:http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_chip_grupowy_w_mazowieckim_u_slynnego_mistrza_rogala-t116598.0.html. To wątek na temat grupowego mapowania furaczy. Jest wszystko opisane łącznie z ceną dla ludzi z grupowego i dla indywidualnych.
jaro4444 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura... Kolego bzdury piszesz. Temeperatura, jaka by nie była jest sprowadzana (przeliczana) do temperatury normalnej normy DIN czy też PN, wg. której jest kalibrowana hamownia. Stąd wynikają "myki" z temeperaturą, bo jak umieści się czujnik temeperatury zewnętrznej, np. za chłodnicą auta, to z fizycznie uzyskanych np.140 KM robi się "cudownie" np. papierowe 155 KM. Są tacy tunerzy, którzy nagminnie tak walą w rogi klientów (nie jest to Rogal). Wyraźnie widac to na wykresie z hamowni, kiedy masz podaną moc fizycznie uzyskaną i moc wg. normy.
wozio Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 długo się nie zastanawiaj i dokładaj T od BRD oraz prawy IC. Polecam ArkadiuS ile dałeś za prawy IC i turbine BRD? A może masz jakieś dobre źródło żeby zakupić te graty? Witek mówił że zarąbiście z silnikami BLB śmiga turbina od 170 KM common rail ale nie wiem jaki ona będzie miała symbol i czy zamontuje sia ją bez większych ingerencji na zasadzie wyjąć stara włożyc nową.Muszę pomyśleć o tym, ale chyba nie wydole teraz finansowo bo na wakację też trzeba by było gdzieś furaczem skoczyć i trochę odpocząć
Jarol Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Turbo ze 170 CR zakładał do swojego auta Jaro4444 poczytaj jego wątek tam jest wszystko dokładnie opisane. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t126217.0.html;highlight=caha
wozio Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 No tak, wątek bardzo ciekawy - Jaro4444 niezłym jest magikiem. Chyba jednak poszukam turbinki z BRD bo wydaje mi się że montaż jej będzie mniej skomplikowany. Ciekawe czy jeszcze Jaro4444 ma swoją poprzednią którą oferuje w wątku ale wątpię. Musze do niego zastukać.
jaro4444 Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Chyba jednak poszukam turbinki z BRD bo wydaje mi się że montaż jej będzie mniej skomplikowany. Dorobienie flanszy pod turbinę to nie jest tragedia. Przyspawanie jej do wydechu jeszcze mniejsza. Kupienie kolektora wydechowego od 2.0 CR i założenie go to też zero stresu. Kupisz wszystkie potrzebne graty poniżej ceny turbiny od BRD.
Jarol Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Jaro4444 a jak u ciebie to turbo się spisuje?? Jakąś korekte programu robiłeś??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się