Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Wykres po modzie u Witka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niezla seria :cool1:

Opublikowano
:good: Wymień jeszcze turbine i ... :a4fan:
Opublikowano

sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką :wink4:

Opublikowano

dobra seria :kox: w planach coś jeszcze?

Opublikowano

sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką :wink4:

fatycznie , moje stare blb tak chodzilo ze jak wsadlemdo brd to mi sie wydawalo ze nie jedzie :mysli:

Opublikowano

wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

Opublikowano

jak sie teraz jezdzi?

Po modzie jeździ się fajnie. Na początku nie odczuwałem za bardzo zmiany ale po krótkim czasie przesiadłem się na kolegi identyczna audi żeby porównać to powiem ze różnicę znacznie czuć.

Dodatkowo można zaobserwować spadek wartości spalania. Obecnie po przejechaniu dystansu ok. 9000 km średnie spalanie na komputerze wynosi 5,8 l/100km (poprzednia wartość to ok 6,4 l/100km). Dosyć ciekawe zjawisko tym bardziej że teraz raczej większy mam apetyt na szybsza jazdę :tongue4:[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:48_________________________________________________

sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką :wink4:

fatycznie , moje stare blb tak chodzilo ze jak wsadlemdo brd to mi sie wydawalo ze nie jedzie :mysli:

a to ciekawe, z czego to mogło wynikać?[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:49_________________________________________________

wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

może i niska temperatura najważniejsze, że po modzie zasuwa elegancko. Co do twojej wątpliwości w wysoką serię powiem że jak próbowaliśmy się z kumplem on Honda Acord z 2,0 benzyną - 155KM to szliśmy łeb w łeb czyli nie było źle moim zdaniem, a jak poczytasz trochę to bezwzględnie widać że silniki BLB często wychodzą sporo ponad normę.
Opublikowano

długo się nie zastanawiaj i dokładaj T od BRD oraz prawy IC. Polecam :good:

Opublikowano

wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

Filozofujesz. Niektore silniki nawet przy niskiej temp. nie maja takich bonusow.

Opublikowano

ile dałeś siana jeśli mozna wiedzieć ?

A pewnie ze 40 snopów...

Takie pytania to na PW sie zadaje :tongue4:

Opublikowano

wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

Kolego bzdury piszesz. Temeperatura, jaka by nie była jest sprowadzana (przeliczana) do temperatury normalnej normy DIN czy też PN, wg. której jest kalibrowana hamownia. Stąd wynikają "myki" z temeperaturą, bo jak umieści się czujnik temeperatury zewnętrznej, np. za chłodnicą auta, to z fizycznie uzyskanych np.140 KM robi się "cudownie" np. papierowe 155 KM.

Są tacy tunerzy, którzy nagminnie tak walą w rogi klientów (nie jest to Rogal).

Wyraźnie widac to na wykresie z hamowni, kiedy masz podaną moc fizycznie uzyskaną i moc wg. normy.

Opublikowano

długo się nie zastanawiaj i dokładaj T od BRD oraz prawy IC. Polecam :good:

ArkadiuS ile dałeś za prawy IC i turbine BRD? A może masz jakieś dobre źródło żeby zakupić te graty? Witek mówił że zarąbiście z silnikami BLB śmiga turbina od 170 KM common rail ale nie wiem jaki ona będzie miała symbol i czy zamontuje sia ją bez większych ingerencji na zasadzie wyjąć stara włożyc nową.

Muszę pomyśleć o tym, ale chyba nie wydole teraz finansowo bo na wakację też trzeba by było gdzieś furaczem skoczyć i trochę odpocząć :decayed:

Opublikowano

No tak, wątek bardzo ciekawy - Jaro4444 niezłym jest magikiem. Chyba jednak poszukam turbinki z BRD bo wydaje mi się że montaż jej będzie mniej skomplikowany. Ciekawe czy jeszcze Jaro4444 ma swoją poprzednią którą oferuje w wątku ale wątpię. Musze do niego zastukać.

Opublikowano

Chyba jednak poszukam turbinki z BRD bo wydaje mi się że montaż jej będzie mniej skomplikowany.

Dorobienie flanszy pod turbinę to nie jest tragedia. Przyspawanie jej do wydechu jeszcze mniejsza. Kupienie kolektora wydechowego od 2.0 CR i założenie go to też zero stresu. Kupisz wszystkie potrzebne graty poniżej ceny turbiny od BRD.

Opublikowano

Jaro4444 a jak u ciebie to turbo się spisuje?? Jakąś korekte programu robiłeś??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...