Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wymiana Automatu na manual


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nikt jeszcze nie wspomniał o łożysku igiełkowym, które siedzi w wale. :wink4: następna rzecz pedały od anglika są inne w

łożyska nie musisz wymieniać a co do pedałów to oczywiste że nie pasują

Opublikowano

ETAP IV POZBYWANIE SIĘ KOMPA AUTOMATU I PODŁĄCZANIE WSTECZNEGO .

I tutaj wbrew opiniom wszystkich nie jest tak strasznie a wystarczy trochę pogłówkować . Ja potrzebowałem auto na szybko i zrobiłem jak na forum wyczytałem i wykręciłem pozycjoner z skrzyni i wpiąłem . Jednak gdy chciałem już zrobić wsteczny miałem mały problem właśnie przez uw pozycjoner i postanowiłem się pozbyć pozostałości doszczętnie .

Wywaliłem komputer od skrzyni który jest pod siedzeniem wypiąłem z kabli i pa pa ale auto w tedy nie pali i co ?? wyczytałem że trzeba poprowadzić od stacyjki do rozrusznika kabel . Nie ma sensu ta zabawa .

WYSTARCZY TYLKO WYPIĄĆ PRZEKAŹNIK NR 13 KTÓRYM STERUJE SKRZYNIA I TAM WIDAĆ JAK CAŁKIEM WYSUNIEMY GNIAZDO ŻE WCHODZĄ DWA GRUBE KABLE CZARNY Z CZERWONYM PASKIEM WYSTARCZY JE TYLKO ZMOSTKOWAĆ I GOTOWE AUTO PALI NA DOTYK I NIE ŚWIECĄ GŁUPIE WSKAŹNIKI OD POŁOŻENIA BIEGU . ZOSTAJE JESZCZE TYLKO ZABAWA ZE WSTECZNYM . NAJWYGODNIEJ JEST POCIĄGNĄĆ OD CZUJNIKA BEZPOŚREDNIO DO TEJ KOSTKI NOWY KABEL . W TEJ KOSTCE NIEBIESKI Z CZERWONYM PASKIEM TO WSTECZNY A PLUSY PO STACYJCE SĄ DWA ŁATWO SPRAWDZIĆ PROBÓWKĄ WPINAMY I MAMY WSTECZNY I ZERO POZOSTAŁOŚCI PO AUTOMACIE .

Tak napisał kolega arasxxx

A idzie zrobić jakos bez wypinania tego przekaźnika idt.

Też się szukuje do zmiany skrzyni i tak zbieram info.

Opublikowano

Ale w czym masz problem, wyjmujesz przekaźnik, łączysz dwa przewody bądź zarabiasz sobie przewodzik na końcu z wsuwkami i wpinasz w miejsce opisanych w.w przewodów i no problem. Przy okazji podłączasz wsteczny. Ta operacja jest chyba najprostsza. :)

Opublikowano

Witam.

Przymierzam się do wymiany skrzyni AG4 DMX w moim AFN

Wpada skrzynia z 2.5 TDi DQS 6 Biegów

Prosiłbym was tak po którce opisać co bede potrzebował konkretnie w tym przypadku czyli 1.9 TDi +DQS z 2.5 TDi

Przedewszytskim czy sanki pasują, łapy skrzyni itd.

Nie piszcie o pedałach i czujnikach bo to ogarne.

Chodzi mi tylko o to żeby skrzynia siedziała w aucie na ori mocowaniach

---------- Post dopisany 12-06-2012 at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2012 at 01:34 ----------

Jutro rozpoczynam rzeźbę skrzyni z automatu na manual i w zasadzie pzostała mi kwiesia tylko czujnika sprzęgła. Gdzie od niego trzeba kable dać? Gdzie się wpiąć? Chodzi mi potem o poprawne działąnie tempomatu

Opublikowano

Witam

tydzień ciężkiej pracy:facepalm: już mam za sobą po automatycznej skrzyni ani śladu :grin: poradnik dużo wyjaśnił POLECAM :wink:

Opublikowano

w dwa dni bez problemu da radę

Opublikowano

może da ale robiłem to po robocie i za dużo dziennie nie szło zrobić

Opublikowano

a to sorki zwracam honor bo zabawy naprawdę jest dużo

Opublikowano

można gdzieś zasięgnąć informacji odnośnie oznaczeń skrzyń biegów/ przełożeń i do jakich silników pasują ?

Opublikowano

Mógłby ktoś zrobić zdjęcie gdzie ten przewód doi serwa przychodzi ? :decayed:

Bo tylko tego jeszcze nie wiem z całej przekładki a chciałbym zacząć w przyszłym tygodniu:decayed:

Opublikowano

przewód idzie za serwem i wchodzi do pompki sprzęgła i idzie od niej do wysprzęglika jak wyciągniesz zaślepki i zamontujesz pompke to wtedy zobaczysz

Opublikowano

Pompkę montuje sę od strony kabiny czy od zewnątrz ? :decayed:

Chodzi o tą wypustkę która wychodzi z zbiorniczka na płyn po prawej stronie ?

540x405_pompa_hamulcowaserwo_vw_passat_b_23201867.jpg

Opublikowano

pompkę montujesz od strony kabiny do pedałów do tej wypustki wpinasz zasilanie do pompki tu nie ma ciśnienia to wystarczy dobrze ponasuwać wężyki , z pompki wychodzi 2 przewód wkręcany albo na szybko złączkę zależy na jaką pompkę trafisz to musisz mieć odpowiedni przewód i on idzie od pompki do wyprzęgnilika przy skrzyni

Opublikowano

Uważacie że jeżeli mam sprawny automat , który bardzo ładnie przerzuca biegi , warto zmieniać go na manual?

Mam opcje wymiany za 500-700 zł u znajomego , gość ma wszystkie części do mojej audi i mówił że jeśli chce może mi to wymienić spokojnie.

Myślicie że warto? Do silnika 1.8 20v 125km jednak wolałbym manual , oczywiście nie chce robić tego dla spalania , bo to akurat tutaj gra najmniejszą rolę.

Opublikowano

zależy co bardziej wolisz . Plus dodatkowy po wymianie na manual, że auto lepiej się zbiera

Opublikowano

Ja bym nie zmieniał gdybym nie musiał, teraz kolene auto również będzie w automacie, mam miłe wspomnienia, ptócz tego że auto się odmuliło.

Opublikowano

W piątek zabieram się za przekładkę, macie może jeszcze jakieś cenne informacje które mogłyby mi ułatwić pracę ?:decayed:

Ps. ma ktoś może zdjęcie tej lewej łapy i kątownika jaki trzeba tam dać ? Mógłby ktoś podać wymiary tego kątownika :wink:

Opublikowano

kup łapę od V jak koledzy pisali wcześniej i nic nie będziesz musiał spawać,łożysko igiełkowe sobie zakup

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...