markus85 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ciężko?ja mam ją w garażu jak chcesz z miesiąc temu zmieniłem również sanki i łapę ori od manuala, a łapa się gdzieś wala. Jaką skrzynie wkładasz?
BartriczkoSM Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Skrzynie EEN Ile za tą łapę ?
markus85 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Dobry wybór z tą skrzynią, a co do łapy zaproponuj coś na PW.
BartriczkoSM Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Co masz na myśli pisząc dobry wybór ? Orientujesz się może czy ta skrzynia ma "długie" biegi ?
pandamix Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 jeździ całkiem całkiem,z tego co pamiętam to w poliftowym afnie była i to jest ta z takim innym wybierakiem co ma dwa pręty(jeden pomocniczy)fajnie biegi płynie wchodzą
BartriczkoSM Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Co do prętów to jest jeden, a wszystko jest z jednego samochodu wyciągnięte z 1998 roku
markus85 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Przy pierwszej przekładce włożyłem od 90KM i po kilku miesiącach wysypał się synchronizator, więc włożyłem od AFN o oznaczeniu EEN i jest o wiele lepiej,tymbardziej że mam zrobiony program. I ogólnie te skrzynie są trwalsze niż te od 90KM.
BartriczkoSM Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Akurat mam silnik AFN więc szukałem skrzyni od razu pod den silnik
pandamix Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 to czyli masz dobrą skrzynię do tego silnika ,zakładaj i ciesz się manualem
BartriczkoSM Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Orientujecie się ile oleju wchodzi do tej skrzyni EEN ? ---------- Post dopisany 21-01-2014 at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 17:32 ---------- Nie baw się w kątownik, łapę od V6 wyrwiesz za 60-80zł a masz wszystko zgrane i nic nie widać że coś tworzone.Zwróć uwagę jakie masz końcówki na przewodzie do pompki wysprzęglika, ja nie zwróciłem i później musiałem przerabiać.PS. co do mojego pytania o tempomat, trzeba jeszcze czujnik sprzęgła aby zaczął działać. Wsio gra. Do czego podpiąć ten czujnik sprzęgła, bo nie widziałem tam żadnej kostki luźniej
markus85 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Oleju wchodzi 2,25l. , zaś czujnik wpinasz w ECU, nie pamięt am na obecną chwilę w który PIN.
Krzylu Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Witam sorry za odgrzanie kotleta przeczytałem cały temat odnośnie wymiany automatu na manual,zabrałem się za tą operacje i mam kilka pytań: Mam AVG z 99/00 z 4 biegowym automatem większość rzeczy mam już wyrzeźbione,zostały tylko łapy skrzyni.Ze skrzynią manualną nie było łap. Jak patrzeć która to lewa?czy jak auto stoi naprzeciw ciebie?lewa to ta od strony turbiny?czy pompy wtryskowej? Prawa będzie pasować od 1,9tdi? a lewa z każdej v6 bez różnicy czy to 2,4 2,5 2,6 2,8?musi być z manuala czy bez różnicy?czy z A6 też pasujePozdrawiam
Hezen Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 (edytowane) Znalazłem na forum pssata że ta lewa łapa ma numer: 8D0 399 113 AG Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Lipca 2016 przez Hezen
zomolek Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 czy ktoś pamięta w jakie piny ECU wpiąć czujnik sprzęgła wszystko jest ok zrobione
olszon Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Witam sorki za odgrzewanie tematu ale mam problem po przekładce z automatu na manual. Silnik AFN skrzynia APL. Robiąc przekładke kupilem nowy kpl. sprzegla tj. tarcza, łozysko, docisk oraz wysprzeglik. Problem polega na tym ze po zalozeniu skrzyni łozysko oporowe tak jakby nie dociskalo docisku i nie mozna wrzucic biegu na wlaczonym silniku. Czy ktos z takim problemem sie borykał ? Czy gdzies nie powinno być jakiejs podkladki lub dystansu, bo wychodzi na to ze odleglosc miedzy lozyskiem a dociskiem jest zbyt duza i lozysko nie dochodzi jak powinno. Czy ma ktos jakas propozycje jak ten problem rozwiazac, bo rece mi juz opadaja a nie mam pomyslu. Za odpowiedzi z góry dziekuje
Hezen Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Może sprzęgło zapowietrzone?Przy pedale sprzęgła masz pompkę i należy ją odpowietrzyc, to samo tyczy się wysprzęglika.Wysłane z OP3T
olszon Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 3 minuty temu, Hezen napisał: Może sprzęgło zapowietrzone? Przy pedale sprzęgła masz pompkę i należy ją odpowietrzyc, to samo tyczy się wysprzęglika. Wysłane z OP3T O widzisz na to nie wpadłem i cały czas odpowietrzalem przy wysprzegliku. Problem jest w tym, że pedał sprzegła pracował poprawnie, czy na zapowietrzonym rowniez by tak chodzil a nie wysprzeglał odpowiednio ?
zomolek Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 2 godziny temu, olszon napisał: a koło zamachowe zmieniłeś bo trzeba przy przekładce wymienić
zomolek Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) czyli dwumas lub sztywne koło tak jak ma audi 80 b4 ja jeżdze po przekładce już rok Edytowane 25 Maja 2017 przez zomolek
Hezen Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 No nie pytajmy o tak banalne rzeczy, bo hydrokinetyka z automata nie mógł zostawić a koło jedno lub dwumasowe musiał założyć.Olszon, masz problem z wbiciem biegu tylko na odpalonym silniku? Na zgaszonym wbijesz bieg i wszystko cacy?Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się