Sander Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Witam, Szukalem i cos nie moglem znalesc, wiec zakladam temat z pytaniem jak to jest u Was z niemieckim przegladem technicznym przy rejestracji auta w PL, bo u mnie niestety w urzedzie kaza robic pierwszy przeglad w PL ten za 160zl, chociaz niemiecki mam wazny do 10.2012. Pozdrawiam
Kolkov Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 musisz zrobić w Polszy przegląd bez względu na to do kiedy masz ważny niemiecki, takie są przepisy inaczej nie zarejestrujesz auta
Sander Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 aha ok a jeszcze jedno pytanko, bo auto bedzie rejestrowane na brata na firme jednoosobowa i czy on musi jechac na ten przeglad czy moge zrobic to ja, bo brata teraz nie ma.
soczeklol123 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 mozesz jechac Ty tylko wez dokumenty od auta pzdr
Sander Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 ok dziekuje bardzo za rady temat mozna zamknac
m@riucha Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 szwagier rejestrował golfa w listopadzie i mu powiedzieli w urzędzie, że jeżeli ma ważny przegląd z wypisanymi najważniejszymi danymi o nie musi robić pierwszego przeglądu w polsce
nike21 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 pojazd sprowadzony z za granicy podlega okresowemu badaniu technicznemu. koszt to 98zł a nie jak kiedyś 169zł. dostajesz zaświadczenie z przeprowadzonego badania technicznego z terminem następnego badania które w dowód wbija WK lub SP. co prawda każdy WK lub SP podchodzi do sprawy inaczej ale nie spotkałem się żeby gdziekolwiek było brane pod uwagę ważne badanie techniczne z innego kraju.
soolek Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 szwagier rejestrował golfa w listopadzie i mu powiedzieli w urzędzie, że jeżeli ma ważny przegląd z wypisanymi najważniejszymi danymi o nie musi robić pierwszego przeglądu w polsce Niestety, jak w urzędach bywa, każdy ma swoje widzimisie (czyt. brak wytycznych). Ale jak to faktycznie wygląda, to nie wiem, bo nie testowałem na własnej skórze.[br]Dopisany: 31 Maj 2010, 16:31_________________________________________________http://www.powiat-zlotoryja.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=250&Itemid=135
mile_end Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 od września czy października 2009 przegląd z któregokolwiek kraju UE jest respektowany w Polsce, teoretycznie w praktyce pomimo tego że miałem przegląd niemiecki musiałem jeszcze raz zrobić w Polsce bo auto zostało wyrejestrowane w Niemczech i niby niemiecki przegląd nie jest już ważny...
Sander Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 w praktyce pomimo tego że miałem przegląd niemiecki musiałem jeszcze raz zrobić w Polsce bo auto zostało wyrejestrowane w Niemczech i niby niemiecki przegląd nie jest już ważny... no wlasnie glupia krowa w urzedzie tez mi tak mowila, ale Niemiec mi nie sprzeda zarejestrowanego auta
bobusiek Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Panowie jeżeli jest ważne badanie techniczne z Niemiec to nie trzeba robić przeglądu w Polsce!!! Kupiłem swój samochód z 2006 roku i badanie w dowodzie niemieckim ważne jest do lutego 2011, odebrałem wczoraj twardy dowód rejestracyjny i badanie techniczne mam ważne do 24.02.2011roku. musiałem tylko na stacji diagnostycznej uzyskać informację o naciskach na oś przednią i tylną wyrażone w kN. (kiloniutonach), bo Niemcy mają inne jednostki miary w dowodach rejestracyjnych i trzeba to przeliczyć na nasze normy
vertus69 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Pełny przegląd kosztuje teraz 100pln i masz na rok problem z głowy, a na SKP tak musisz jechać żeby wpisali nacisk na osie.
nike21 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Panowie jeżeli jest ważne badanie techniczne z Niemiec to nie trzeba robić przeglądu w Polsce!!! Kupiłem swój samochód z 2006 roku i badanie w dowodzie niemieckim ważne jest do lutego 2011, odebrałem wczoraj twardy dowód rejestracyjny i badanie techniczne mam ważne do 24.02.2011roku. musiałem tylko na stacji diagnostycznej uzyskać informację o naciskach na oś przednią i tylną wyrażone w kN. (kiloniutonach), bo Niemcy mają inne jednostki miary w dowodach rejestracyjnych i trzeba to przeliczyć na nasze normy zależnie od WK albo SP... termin badania technicznego zgodnie z aktualnymi przepisami diagnosta dopełnia do 3 lub do 5 lat od daty pierwszej rejestracji. Niemcy nie mają żadnych innych norm... w Briefie masz podane wartości w N a u nas N x 100. zresztą naciski na osie masz wpisane na tabliczce znamionowej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się