hhacek Opublikowano 19 Lipca 2006 Opublikowano 19 Lipca 2006 czy w passacie syncro i 4motion jest to samo???
Gość Murzyn Opublikowano 19 Lipca 2006 Opublikowano 19 Lipca 2006 ctv, jezeli jestes pewny to dokladniej przedstaw temat...tkore modele, jakie ilniki i jaki naped
piurko Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 cos widze stek bzdur torsen był montowany w passacie b5 i b5gp w passacie b6 jest haldex,w kązdym wzdłużnym motorze z napedem 4x4 jest torsen w każdym poprzecznym silniku jest haldex Sory , że odkopuję temat , ale mnie to interesuje Czy passat od 2001' czyli w budzie B6 1.9 TDI (110 PS, 130 PS) 4x4 ma torsena czy haldexa, czy oznaczenie 4Motion to jest trzecie rozwiązanie :?:
ctv Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 passat od 2001 to b5 i ma torsena,4motion to okreslenie ze jest naped 4x4
piurko Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 passat od 2001 to b5 i ma torsena,4motion to okreslenie ze jest naped 4x4 gdzieś wyczytałem , że była zmiana z końcem 2000' i myślałem że to b6 Jeśli chodzi o motor - były chyba tylko 130 PS - i napęd to jest czego się czepnąć :?: Chyba jest to samo co w audi :?:
ctv Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 passat od 2001 to b5 i ma torsena,4motion to okreslenie ze jest naped 4x4 gdzieś wyczytałem , że była zmiana z końcem 2000' i myślałem że to b6 Jeśli chodzi o motor - były chyba tylko 130 PS - i napęd to jest czego się czepnąć :?: Chyba jest to samo co w audi :?: tosamo co w niektórych audi
piurko Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 ctv , dzięki za info [ Dodano: 2006-09-04, 14:25 ] passat od 2001 to b5 Ale wszędzie piszą B6 :shock:
pet3r Opublikowano 4 Września 2006 Autor Opublikowano 4 Września 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1537449 a ten pasek jaki ma system napedu??
ctv Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1537449 a ten pasek jaki ma system napedu?? a jak ma ustawiony motor?
pet3r Opublikowano 5 Września 2006 Autor Opublikowano 5 Września 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1537449 a ten pasek jaki ma system napedu?? a jak ma ustawiony motor? hmm skoro to V6, co za tym idzie zajmuje duzo miejsca, wiec jest ustawiony wzdluznie i naped oparty jest na Torsenie? czy dobrze rozumuje?
dalex1 Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 http://www.autoefl.pl/newsarchive.asp?ipn=943 Co panowie na to ?hmm... " Układ napędu na 4 koła o handlowej nazwie 4Motion przekazuje moment obrotowy w sposób stały na obie osie. Siła przekazywana na "
mateeq Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 Troche błędnych informacji się tu nazbierało, więc się wtrącę no tylko nie mow ze zastanawiales sie nad paskiem :shock: pasek jest duzo gorszy niz A4...wiekszy napewno, ale jakos wykonania,prowadzenie...ehh szkoda gadac... Pozwól, że się z Toba nie zgodze. Dlaczego sądzisz, że Passat jest dużo gorszy od A4? Powiem Wam, że tak się składa, że miałem Passata z tego samego rocznika co A4 i złego słowa na niego nie dam powiedziec Samochód dużo większy (więc dla rodziny to: + ), jakość wykonania pod żadnym pozorem nie odstaje od A4, a prowadzenia porównać nie mogę bo to auta o zupełnie innej specyfikacji. Jednak mimo, że miałem silnik PD 115 KM to naprawde nieźle się tym jeździło (no i to spalanie kolo 6l w mieście ). Co do wersji to Passat produkowany w latach 1996-2005 to Passat B5 (przed liftem model 3B, po lifcie model 3BG). Dopiero w 2005 wszedł nowy model B6. No i napęd: jak ktoś zdążył zauważyć: silnik wzdłużnie = torsen, poprzecznie = Haldex. Syncro i Haldex to tylko nazwy handlowe. Nie określisz chyba po nich jednoznacznie jaki jest rodzaj napędu zastosowany. Pozdrawiam.
ctv Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 Troche błędnych informacji się tu nazbierało, więc się wtrącę no tylko nie mow ze zastanawiales sie nad paskiem :shock: pasek jest duzo gorszy niz A4...wiekszy napewno, ale jakos wykonania,prowadzenie...ehh szkoda gadac... Pozwól, że się z Toba nie zgodze. Dlaczego sądzisz, że Passat jest dużo gorszy od A4? Powiem Wam, że tak się składa, że miałem Passata z tego samego rocznika co A4 i złego słowa na niego nie dam powiedziec Samochód dużo większy (więc dla rodziny to: + ), jakość wykonania pod żadnym pozorem nie odstaje od A4, a prowadzenia porównać nie mogę bo to auta o zupełnie innej specyfikacji. Jednak mimo, że miałem silnik PD 115 KM to naprawde nieźle się tym jeździło (no i to spalanie kolo 6l w mieście ). Co do wersji to Passat produkowany w latach 1996-2005 to Passat B5 (przed liftem model 3B, po lifcie model 3BG). Dopiero w 2005 wszedł nowy model B6. No i napęd: jak ktoś zdążył zauważyć: silnik wzdłużnie = torsen, poprzecznie = Haldex. Syncro i Haldex to tylko nazwy handlowe. Nie określisz chyba po nich jednoznacznie jaki jest rodzaj napędu zastosowany. Pozdrawiam. to nie sa nazwy handlowe tylko rodzaje,jednoznacznie okresli po nich jaki jest rodzaj napedu!!!!!!!! quattro i 4motion to nazwy handlowe
mateeq Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 Sorki teraz mnie się pomieszało... Chodziło mi oczywiście o Syncro i 4Motion - to są nazwy handlowe. Źle się wyraziłem.
Kober Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 silnik wzdłużnie = torsen, poprzecznie = Haldex czy to oznacza, ze w a4q z silnikiem poprzecznym jest haldex?
pet3r Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Opublikowano 24 Lipca 2007 dokladnie, w A4 silniki mamy montowane wzdluznie i stosuje sie tu jedyna sluszna forme napedu 4x4 - Torsen
woj-o Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Torsen czyli "odwrotny" mechanizm różnicowy. Przekazuje moment obrotowy na koło które ma przyczepność a nie jak normlany na to koło które traci przyczepność. Haldex to chyba wiskotyczne sprzęgło - za dużych mocy nie przeniesie a włącza się gdy jest różnica obrotów między wałem przedniej osi a tylnej (czyli załączy napęd jak już przód przyczepność straci). Nie wiem jak elektronika w Haldex ingeruje. Dobrze kombinuję?
pet3r Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Opublikowano 26 Lipca 2007 Haldex ma taki plus, ze mozna nim dowolnie sterowac - Masters wyrezal komputer sterujacy napedem swojego Lupo (200KM) i mogl dowolnie rozdzielac naped miedzy przodem a tylem. niestety nie wiem dokladnie jak to w praktyce dzialalo, wiem, ze taki patent powstal.
Rekomendowane odpowiedzi