Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Utrata połączenia ze st.ABS i problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[Meas. Blocks - 08]

Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)Tu mam cały czas -2,5 i nic się nie zmienia,kręce kierą i nic

Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

Dominik. Tak może być. Jest OK.

U kumpla jak robiłęm tempo też tak było.

Zauważ, że masz tam:

tolerance 5.0 ' :wink4:

czyli w sumie poprawne są wartości od -5 do +5

Opublikowano

Tak może być. Jest OK.

U kumpla jak robiłęm tempo też tak było.

Zauważ, że masz tam:

tolerance 5.0 ' :wink4:

czyli w sumie poprawne są wartości od -5 do +5

tak,tylko te wrtości powinny się zmieniać w zależności od stopnia skrętu kiery-u mnie nic się nie zmienia...jestem pewnien,że kiedyś się to zmieniało-teraz byłem i na VAGu,w prawym,górnym rogu jest napis "Login due to dropped" więc jednak jest jakiś limit wpisywania loginów-teraz nie wiem,kiedy można go wpisać ponownie :confused4:

najbardziej się obawiam,że sterownik jest uwalony,k**wa da rade z tym żyć,ale jak przyhamuje-to wszyscy się oglądają-bo gumy piszczą :wallbash: ktoś się orientuje,jaki sterownik można podpiąć? U mnie jest 8E0 614 517 znalazłem jeden od S4-tylko nie wiem,czy by podszedł...to samo miałem z B5-jak się zaczęło sypać,to wszystko po kolei... :wallbash:

Opublikowano

haha, pytanie: dlaczego Vagowałeś :?: coś nie tak było :?: czy chciałeś "pokazać żonie/teściowi jakim jesteś za***istym mechanikiem" :polew:

sorry za OT ale już z braku pomysłów takie pytanko mi się nasunęło :embarrassed:

Opublikowano

haha, pytanie: dlaczego Vagowałeś :?:

zmieniałem kodowanie w liucznikach i przy okazji sprawdzałem,czy nie ma błędów -byłem w ABSie i bateria mi się kończyła,więc zamnąłem lapka-wydawało mi się,że zamknąłem VAGa-niestety nie...
ale już z braku pomysłów takie pytanko mi się nasunęło :embarrassed:

nie no spoko-pośmiac też się można... :wink4:
Opublikowano

kurde dziwny przypadek, wczoraj vagowałem a3 8L i będąc w ABS zamknąłem lapka i nic się nie stało - i całe szczęście bo bym miał problem na głowie

więc po Twojej przygodzie można stwierdzić, że nie ma co się spieszyć

Opublikowano

Tak może być. Jest OK.

U kumpla jak robiłęm tempo też tak było.

Zauważ, że masz tam:

tolerance 5.0 ' :wink4:

czyli w sumie poprawne są wartości od -5 do +5

tak,tylko te wrtości powinny się zmieniać w zależności od stopnia skrętu kiery-u mnie nic się nie zmienia...jestem pewnien,że kiedyś się to zmieniało-teraz byłem i na VAGu,w prawym,górnym rogu jest napis "Login due to dropped" więc jednak jest jakiś limit wpisywania loginów-teraz nie wiem,kiedy można go wpisać ponownie :confused4:

najbardziej się obawiam,że sterownik jest uwalony,ku***a da rade z tym żyć,ale jak przyhamuje-to wszyscy się oglądają-bo gumy piszczą :wallbash: ktoś się orientuje,jaki sterownik można podpiąć? U mnie jest 8E0 614 517 znalazłem jeden od S4-tylko nie wiem,czy by podszedł...to samo miałem z B5-jak się zaczęło sypać,to wszystko po kolei... :wallbash:

U kumpla nic się nie zmieniało. Non stop 2,5'[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 22:58_________________________________________________A ha. Tak mi przyszło do głowy. Spróbuj może podłączyć inny kabel/inny VAG/innego lapka.

Upewnij się najpierw, że problem leży na stówę po stronie auta. Potem szukaj dalej.

Opublikowano

Spróbuj może podłączyć inny kabel/inny VAG/innego lapka.

Upewnij się najpierw, że problem leży na stówę po stronie auta. Potem szukaj dalej.

3 różne Vagi-to samo,już sprawdzałem,jedyne,co można zrobic,to jednym vagiem wejść w sterownik,wykasowac błędy,ale jak już kombinuje przy loginie-zawiesza się,w inne sterowniki-bez problemu,zamykam,zmieniam vaga i to samo...to na pewno leży po stronie auta,a raczej sterowniku ABS-po prostu myślę,że sterownik siadł,a to,że lapka zamknąłem-to tylko zbieg okoliczności :confused4: tak,jak sobie przypomnę-to ostatnio miałem przejścia z tym sterownikiem,zaczął mi dziwnie reagować,po włączeniu świateł,jak było troszkę chłodniej etc.chyba ma już dość...
Opublikowano

a sprawdz wykonawcze , albo rob to na odpalonym silniku[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 23:43_________________________________________________i niekoniecznie to sterownik absu moze byc, moga to byc tez zegary niedawno mialem klinta u ktrego w jaki bym niewszedł sterownik zaweszał sie pozneij wgole tylko silnik by widoczny, problemem byl alarm ktory siał po canie zakocenia

Opublikowano

a sprawdz wykonawcze , albo rob to na odpalonym silniku[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 23:43_________________________________________________i niekoniecznie to sterownik absu moze byc, moga to byc tez zegary niedawno mialem klinta u ktrego w jaki bym niewszedł sterownik zaweszał sie pozneij wgole tylko silnik by widoczny, problemem byl alarm ktory siał po canie zakocenia

robione na włączonym :wink4:

poza ABSem wszystko śmiga normalnie-nawet ,jak przekręcam kluczyk w stacyjce-powinno być takie "klik"-nie ma,to samo,jak wychodzisz ze sterownika ABSu-też powinno być "klik",a nie ma-odpinałem klemy dziś dwa razy-wypinałem wtyczkę od sterownika-pupa blada[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 23:53_________________________________________________

canie zakocenia

właśnie ,jak zacząłem wpisywać login-wytąpił kolejny błąd zwiazany z magistralą,wcześniej miałem/mam błąd utraty połączenia z kolumną kiery i myśłałem,że kiedyś był tempomat-ale nie-po prostu nie wiem co to jest-teraz doszedł podony-missing message from ABS-i to mi mi sie wydaje,że to już jego koniec...
Opublikowano

niekoniecznie pamietaj ze to licznik jest wezłem !

Opublikowano

niekoniecznie pamietaj ze to licznik jest wezłem !

zgadza się,ale z licznikiem wtedy byłoby coś nie tak i wywałałoby błędy w sterowniku,a tak tylko informuje mnie ,że jest brak połączenia z ABSem-kasuje i gra szafa,wszystko,jak najbardziej w porządku-po prostu do rozwiania wszelkich wątpliwości-potrzebuje inny sterownik... :gwizdanie:
Opublikowano

wpisuję login i traci połączenie ze sterownikiem

A na pewno dobrze tworzysz ten login ? Puść mi przy okazji VIN na PW.

Opublikowano

wpisuję login i traci połączenie ze sterownikiem

A na pewno dobrze tworzysz ten login ? Puść mi przy okazji VIN na PW.

zaraz Ci wyślę,a login utworzony z danych z poprzedniej strony- pozwalał na wpisanie nowego kodowania,więc chyba dobry mam... :mysli:
Opublikowano

zaraz Ci wyślę,a login utworzony z danych z poprzedniej strony- pozwalał na wpisanie nowego kodowania,więc chyba dobry mam... :mysli:

Dobra, jeżeli masz prawidłowy login to pamiętaj aby wszystko zrobić nie wychodząc ze sterownika, a po wejściu pierwsze co to skasuj błędy mimo, że one wracają i dopiero zacznij wszystko robić.

Opublikowano

i jak sprawa się ma na chwilę obecną :?:

Opublikowano

i jak sprawa się ma na chwilę obecną :?:

nie wiem-nie byłem w aucie (pada u mnie cały dzień),ale na pewno nic się nie zmieniło-szukam już nowego sterownika-mam jeden na oku od S4,Tylko nie wiem,czy podejdzie :cool1:
Opublikowano

Numer musi być identyczny bo będą działy się różne cyrki.

Opublikowano

Numer musi być identyczny bo będą działy się różne cyrki.

co masz na myśli?Widziałem różne pompy i różnice,jakie posiadały,to tylko w budowie i umiejscowieniu wtyczki,więc jaśli pompa jestkształtem i wtyczką-taka sama,co tam może być innego :mysli:
Opublikowano

Kiedyś zakładałem do C5 4 rożne pompy wtyczka pasowała, ale sypało beldami oczywiście numery się nie zgadzały.

Opublikowano

:hi:

a więc: wsiadaj do fury i działaj :wink4:

Wciśnij przycisk LOGIN, wpisz Login, który utworzysz na podstawie poniższych informacji :

* 0?xxx: Model auta

o 9 = Audi A4

* 0x?xx: Hamulce

o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)

o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 4 = HP2 16" (PR-1LX)

o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)

o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 6 = C54 (PR-1LZ)

* 0xx?x: Silnik

o 5 = 4/6 Cyl. Diesel

o 7 = 4/5 Cyl. benzyna

o 9 = 6/8 Cyl. benzyna

* 0xxx?: Skrzynia biegów

o 5 = Manualna

o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5)

o 9 = Multitronic

Jak zalogujesz to później kodujesz:

Wciśnij przycisk RECODE, wpisz kod, który utworzysz na podstawie poniższych informacji :

* 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model)

o 4 = Audi A4

* 0x?xx: Hamulce

o 1 = C54 (PR-1LZ)

o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 3 = HP2 16" (PR-1LX)

o 3 = FNR 16" (PR-1LG)

o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ)

* 0xx?x: Silnik

o 5 = 4/6 Cyl. Diesel

o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna

o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna

* 0xxx?: Skrzynia biegów

o 5 = Manulana

o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5)

o 9 = Multitronic

I jak zakodujesz to odrazu jazda z kalibracją:

Wchodzisz do grupy 03-ABS Brakes

[Fault Codes - 02] i [Done, Go Back]

Skręcasz kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem.

Wchodzisz do : [Meas. Blocks - 08]

Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

[Login - 11]

Wpisz 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

po kalibrowaniu możesz mieć taki błąd:

01486 - System Function Test Activated

ale wystarczy się przejechać i mocniej przyhamować i powinna sama zgasnąć kontrolka ESP

pzdr antonio

może mi ktoś powiedzieć gdzie wpisuje login pierwszy 09555,drugi jest w recode a trzeci w [login-11] 40168

ten drugi udało mi sie wpisać ale trzeci nie wchodzi a pierwszy nie wiem gdzie wpisać mysli

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...