KOval81 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Miałem wcześniej wstawić zdjęcia, ale niestety brak czasu... A u mnie to wygląda mniej więcej tak Grisza79 - a jaką Ty masz folią przyciemnione szybki? Przyznam się szczerze, że za taką przejrzystość również na przednich to już by dowód poleciał jak nic Jednak na wszystkie szyby trzeba by dać nieco jaśniejszą
Grisza79 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Miałem wcześniej wstawić zdjęcia, ale niestety brak czasu... A u mnie to wygląda mniej więcej tak Grisza79 - a jaką Ty masz folią przyciemnione szybki? Przyznam się szczerze, że za taką przejrzystość również na przednich to już by dowód poleciał jak nic Jednak na wszystkie szyby trzeba by dać nieco jaśniejszą Pisałem już wcześniej że nie wiem jaką mam folie Szyby przyciemniane były przez serwis . Jak widać na zdjęciach przód jest słabiej przyciemniony, tył troszke mocniej. Ja wiem i zdaje sobie sprawe że w razie kontroli, albo zrywam albo trace dowód (i zrywam) Jak narazie jeźdze 1,5 roku i nikt się nie przyczepił... oby jak najdłużej. Postaram się jeszcze podjechać i sprawdzić jaką mam przepuszczalność... także jak sprawdze to dam znać ile przód ma u mnie
lis Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 mam pytanie z innej beczki ale dotyczące przyciemniania szyb jak wygląda sprawa poruszania się po Niemczech z przyciemnionymi przednimi szybami ? wiadomo tył i tylne drzwi można a przednie ?
ar35 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Kolego , w Reichu obowiązują takie same normy jak i u nas , dodatkowo jeśli masz tam autko zarejestrowane to powinienieś miec folię z atestem ABG , a znaczy to że folia naklejona na każdej z szyb musi mieć wydrukowany napis ABG i nr atestu folii. Różni sie to tym od polskich atestów tym ,że u Nas na szybę nakleja się indywidualny numer przypisany dla firmy montujacej , natomiast folia ABG ma swój nr. który odpowiada producentowi i marce folii , i jest on drukowany na folii , zazwyczaj co 30 cm. pozdro
lis Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 czyli lepiej nie przyciemniać bocznych przednich szybek bo zanim dogadam się z helmutem to pewnie auto z holują na parking dzięki
grubcio1980 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ja mam wrażenie że u nas się tak nie czepiają(kiedyś było gorzej).Chyba że się pyszczy.Wiem z doświadczenia
kasku22 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 u mnie sie czepiaja juz mi 3 razy dowod zatrzymali
_Bartek_ Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Mi pany powiedzieli przy wypisywaniu mandatu za coś tam, że szyby im się nie podobają ale auto tak... Dowodu nie zabrali, nie zdzierałem folii. Dodam, że mam przyciemnione całe auto - folią nr 1 przód, folią 3 tył i pasek na przedniej szybie. Ciekawostką też jest to, że najdelikatniejsza folia (czyli wspomniany nr 1) ma zaledwie 30% przepuszczalności... W przepisach dopuszczalna minimalna przepuszczalność to 70%. Pzdr
PIXI Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Bartek , a nie jest odwrotnie ..... :gwizdanie:
ar35 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Wiele warsztatów aby oszczędzić klientowi zbędnego zamieszania tzn. czy to 5-ka , 20 czy 50 przyporządkowuje stopnie przepuszczalności do nr . i tak 05-to 1 , 20-2 , 35-3 , 50-4 , lub odwrotnie 50-1 , 35-2, 20-3 , 05-4 . Wg. oznaczeń Bartka wyglądałby to tak: 1-35 , 2- 20 , 3-05 , i mamy dwie opcje: pierwsza- Bartek coś pomylił , bo brakuje 50 %(lub nie brakuje i na przodzie ma 50 czyli 1 , a tył i pasek z 20 czyli 3 ) , albo druga- bidny warszat że 50 nie ma , a Bartek - respekt , bo ja paska na czołówkę nie zrobił bym z 05 ... zdrów
PIXI Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Nie? Wklej fotkę to się zobaczy .....
devilpage Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 tez proponuje wszystko najciemniej, bedziesz mial super efekt, tylko wypadało by tez przednie boczne to najjasniejsza wtedy bedzie cycus :kox: ----------------------------------------------------------------------------------------------- sprzedam VAG COM HEX USB 704.1 ENG GG 25885993
_Bartek_ Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Wiele warsztatów aby oszczędzić klientowi zbędnego zamieszania tzn. czy to 5-ka , 20 czy 50 przyporządkowuje stopnie przepuszczalności do nr . i tak 05-to 1 , 20-2 , 35-3 , 50-4 , lub odwrotnie 50-1 , 35-2, 20-3 , 05-4 . Wg. oznaczeń Bartka wyglądałby to tak: 1-35 , 2- 20 , 3-05 , i mamy dwie opcje: pierwsza- Bartek coś pomylił , bo brakuje 50 %(lub nie brakuje i na przodzie ma 50 czyli 1 , a tył i pasek z 20 czyli 3 ) , albo druga- bidny warszat że 50 nie ma , a Bartek - respekt , bo ja paska na czołówkę nie zrobił bym z 05 ... zdrów Nie wiem jakiej folii używał kolega, który montował folię ale założył mi na przód nr 1. Chciałem jak najmniej na przodzie. Gdy chciałem zrobić przegląd, panopek w stacji kontroli pojazdów zmierzył mi przepuszczalność specjalnym urządzeniem. Wyszło 30% Ciekaw jestem jak wygląda przepuszczalność przy folii nr 4
ar35 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 I to by się zgadzało na przodach masz 50% a tył i pasek 20 %
kellerkop Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 W poprzednim samochodzie kolor czarny miałem wszystkie 35% przez dwa lata, kilka kontroli nigdzy nikt sie nie przyczepił (jedynie podczas badania technicznego) ale i to jest do obejścia jutro jade na przyciemnianie całość 35% lekko lustrzane
markus1985 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 swego czasu drążyłem temat szyb i dowiedziałem się że niektóre szyby zielone z gupy vw serylnie nie mieszczą się w tych śmiesznych normach przepuszczalności dla przednich szyb fakt jest taki że milicjanty jak się coś nie rzuca w oczy to sie nie czepiają poprostu ja jeździłem 3 lata na szybkach 5 % tył czyli smoła przud lajcik 2 stopieńprzyciemnienia w foliach 3m black wyglądalo to kiepsko ale szarne sóry dało się użytkować w 30 stopniowe upały. teraz dla auta srebrnego polecilbym coś z serii silver albo titanium z folii armolite delikatne lustro, reflex ale za to ogromna absorpcja energii slonecznej
PIXI Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Koledzy , z tego co się orientuje to folie lustrzane ( refleksyjne ) nie są do aut tylko montuje się je na elewacjach budynków żeby wyeliminować nadmierne nagrzewanie się pomieszczeń ...... :gwizdanie: Folia lustrzana naklejona na pojedynczą szybę ( samochodową ) nie spełni oczekiwanego efektu bo nie będzie tak wydajna jak po naklejeniu ją na szybę zespoloną ( np. mieszkanie ) a jeszcze lepiej gdy zastosuje się folie zewnętrzną która chroni już pierwszą szybę przed przenikaniem ( nagrzewaniem ) ciepła do pomieszczenia
wrzosu Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 a powiedzcie mi panowie, czy jest szansa dobrac pefrekcyjnie folie? zeby byla identyczna z tylem? oczywiscie nie znam ani marki ani % tylu
PIXI Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 a powiedzcie mi panowie, czy jest szansa dobrac pefrekcyjnie folie? zeby byla identyczna z tylem? oczywiscie nie znam ani marki ani % tylu Niestety nie , nawet jak byś znalazł " prawie " identyczną folię z tą co masz na tyle to i tak będzie się różnić odcieniem .Najlepiej podjedż do firmy która się tym zajmuje to wytłumaczą o co chodzi i co najważniejsze pokażą Ci jak jest różnica pomiędzy folią zamontowaną już jakiś czas na samochodzie , a tą co mieli by montować A nie lepiej zmienić folię z tyłu na nową oklejając całą furkę łącznie z przodem ( chcesz zachować tem sam kolor i odcień ) więc będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się