pawelwor Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Tyle ze ja jeszcze problem z przeciwmgielnymi mam jak zalacze tylne to tak jak powinno byc zalacza sie dwa,ale jak zalacze przednie to tez sie zalaczaja dwa.Ale to ogarne. Wystarczy któregoś kabelka nie podłączać pod przycisk przednich, jeszcze nie podłączałem, bo brak isostatu wiem ze jak nie bylo podswietlenia to trzeba zmienic kodowanie ze starego climatronica i w nowym te same wpisac i niby hula OKEJ!! Możesz coś więcej o tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Gdzies czytalem ze kodowanie w nowym clima......... trzeba wpisc 00040,i nie ma wtedy problemu z podswietleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Porównałem wtyczki II lift pokazane przez dzoz3f z moimi I lift i oto różnice: - duża czarna II lift jest przewód czarny z fioletowym paskiem (3 pin od lewej), w I lifcie brak; - mała czarna II lift pin Nr 6 jest przewód szary z zielonym paskiem, w I lifcie brak; - mała czarna II lift pin Nr 7 jest przewód brązowy z żółtym paskiem, w I lifcie jest brązowy z zielonym paskiem; - mała czarna II lift pin Nr 10 brak przewodu, I lift jest przewód przewód niebieski z czarnym paskiem (czyli zbędny). Reszta przewodów pokrywa się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqizzy Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zmienialiście może przycisk regulacji wysokości lamp? może ktoś wie jak poprzemieniać kable do przełącznika poliftowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Z przyciskiem regulacji lamp jest prosta sprawa.Należy przedłużyć kable żeby umieścić przycisk po lewej stronie a sama wtyczka jest identyczna jak w przedlifcie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 a to ja mam pytanie z innej beczki,zmieniam konsole z polifta z wersji manual,ale montuje do automatu,jak jest z panelem skrzynii automatycznej.Pasuje P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Podświetlenie w klimatroniku po II lifcie w a4 po I lifcie opanowane w końcu Po odłączeniu silniczka (ten co miał za zadanie wciągać powietrze z kabiny, aby czujnik mierzył temperaturę) zostaje nam przewód czarny z czerwonym paskiem (ja go od razu zaizolowałem, przez co wyleciał mi z głowy...). Przewód ten podłączamy pod pin Nr 6 w kostce małej czarnej. Żadnych innych przewodów nie ruszamy w kostkach klimatronika. Takie proste, że aż głupie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito_ Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Też zmieniam klimatronik w I lifcie na II lift, mam pytanie co z podgrzewaniem tylnej szyby? W nowym klimatroniku jest w panelu poprzednio było na przycisk osobny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Też zmieniam klimatronik w I lifcie na II lift, mam pytanie co z podgrzewaniem tylnej szyby? W nowym klimatroniku jest w panelu poprzednio było na przycisk osobny? Co do podłączenia ogrzewania tylnej szyby wraz z ogrzewaniem lusterek fotki poniżej: Przewód biały z żółtym paskiem to jest +12V, on idzie jako jeden do wsuwki, reszta co zostaje czyli gruby biały i dwa cienki białe przewody łączymy razem i dajemy na drugą wsuwkę. Ja przedłużyłem te przewody bo inaczej nie starczyło by ich na dociągnięcie do klimatronika. Na drugim zdjęciu jest pokazane gdzie je podłączyć. Z tyłu jest tam podwójne wejście na szerokie wsuwki, które po załączeniu w klimatroniku ogrzewania tylnej szyby zamyka obwód. Osobiście zdjąłem z tej wiązki ile się dało izolacji, dzięki czemu nie musiałem tych przewodów przedłużać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Ale problemow jest wam powiem bledow duzo,nie dziala tak jak powinien,nie pokazuje temp silnika na climatronicu,generalnie taka operacja wymaga duzej wiedzy elektronicznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 A próbował ktoś zrobić w tunelu środkowym w przed liftowym w miejscu popielniczki zrobić schowek jak po lifcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin a4 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 a jak sprawa wygląda z podgrzewaniem siedzeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 trzeba trafic z grzanymi fotelami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqizzy Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 No więc przełożyłem u siebie tunel. Podałem do czarnej kostki pod pin6 +12 po włączeniu świateł i jest OK. Zostały mi jednak dwie puste kostki, jedna idąca do tego silniczka (dwa kable, brązowy i czarny z niebieskim paskiem) i druga kostka od jakiegoś czujnika (chyba) umieszczonego we wlocie powietrza zaciąganego przez ten silniczek (brązowy i niebieski z czarnym paskiem) do czujnika idą dwa białe przewody. Czy wyjąć ten czujnik ze starego kosza i założyć do nowego czy zostawić? Auto z końca 98' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 z pierwszej kostki mogłeś wykorzystać brązowy jako masę do podświetlenia (+ szary z niebieskim z czegoś innego) kubka lub popielniczki, a drugi podpiąć pod pin 6 i obyłoby się bez niepotrzebnego lutowania i podciągania ze stacyjki +12 (w kostce na pewno miałeś końcówkę żeńską, w którą wkładasz ten przewód i zaciskasz szczypcami) :gwizdanie: drugą kostkę z czujnikiem z białymi przewodami możesz wyciąć albo zakleić - jest już niepotrzebna, klimatronik II lift ma to zintegrowane w sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqizzy Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 tzn. +12 podałem z podświetlenia przycisku podgrzewania szyby (został niepotrzebny) i jest ok, bardziej zastanawiało mnie właśnie co zrobić z tą kostką od czujnika. Póki co żadnych problemów z działaniem klimatronika nie mam. sprawdzałem multimetrem tą kostkę która szła do silniczka, ale prądu w niej nie było z resztą nieważne, działa. Teraz wycieczka do grzanka na założenie FIS'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzoz3f Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 a bledy w klimatroniku jakies masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 bledy na climatroniku:masakra: 1274-silnik przeplywu powietrza-V71 - zablokowany lub brak napiecia 602-potencjometr w V85-G114 - Sporadyczny otwarty zwarty obwod do plusa 601-potencjometr w V70-G112 - otwarty zwarty obwod do plusa 600-potencjometr w V68- G92 - sporadyczny otwarty zwarty obwod do plusa 792-wlacznik cisnienia klimatyzacji F129 - otwarty zwarty obwod do masy 1297-czujnik temperatury wlotu w przedziale dla stop-G192 otwarty zwarty obwod do plusa 1296-czujnik temperatury srodkowego wlotu - G191 otwarty zwarty obwod do plusa 1206-brak sygnalu okresu zaplonu sporadyczny nieprawidlowy sygnal 1582-sygnal dla temperatury cieczy chlodzacej otwarty zwarty obwod do plusa Na climatroniku:6.1 ; 7.1 ;9.3 ;11.1;13.3;15.7;22.1;49.1;50.3 Doslownie masakra,dodam ze jakos jeszcze jezdze,ale nawiewy lipnie dzialaja.Dodam ze zamienilem tylko dwa kabelki od podswietlenia,nic wiecej nie dlubalem.Prosze o pomoc kto ma takie bledy,bo raczej sobie nie poradze,aha dodam ze na kanale 49 temp silnika -60 ale to sie tyczy bledu 1582.Na 100% sie zaloze ze wiekszosc bledow sie tyczy zle rozlozonych pinow.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Jedynie mogę coś zasugerować... Coś mi świta, że kiedyś ktoś zmieniał ten pierwszy klimatronik (podświetlenie żarówkami) na ten po I lifcie (podświetlenie diodowe) i chyba tam też coś było grzebania z pinami, a wtedy już prosta droga do zmiany na II lift Dodam, że u mnie jest jeden błąd potencjometru silniczka klapy, ale mam go odkąd mam samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqizzy Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 panowie potrzebuję pilnie informacji. Chodzi o światła przeciwmgielne tylne. Do starego przycisku idą 4 przewody? masa, podświetlenie przycisku i dwa od działania świateł. Czy są jeszcze jakieś inne przewody? Czy działanie tych świateł polega na tym że należy jedynie zewrzeć te dwa przewody w kostce i światła będą działały? czy jest do nich jakiś przekaźnik? Może ktoś ma zdjęcia kostki do starego przełącznika świateł przeciwmgielnych. Jak ktoś wie to niech pisze, bardzo pilne, bo załatwiłem kogoś kto zrobi nam isostaty ale potrzebuję informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się