Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pirelli P7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam pytanie do użytkowników opon Pirelli P7 205/55/16

czy wasze opony są też takie głośne, bo moje to tragedia .

Opublikowano

Na Pirelli P7 jeżdżę 3 sezon i mogę o tych oponach powiedzieć wszystko (głównie pozytywy) tylko nie to że głośne....chyba ze po "głośnym" asfalcie jade :)

Opony chodzą cichutko nawet przy większych prędkościach.

Być może trafił Ci się jakiś trafny egzemplaż....

...albo problem nie tkwi w oponach - moze masz jakiś problem ze zbieżnościa albo łozyska juz nie dają rady...

Opublikowano

Ja również użytkuje opony pirelli p7 ogólnie głośne nie są, ale troszkę głośniejsze niż dunlop sp sport. Sprawdź może są wyząbkowane albo w inny sposób coś z nimi nie gra.

Opublikowano

Sprawę głośnych opon rozwiązałem.

Zawieszenie i łozyska są O.K. Więc nie dałem za wygraną.

Email, tel. do Pirelli.

Po spotkaniu z rzeczoznawcą technicznym Pirelli, stwierdzono że opony zaczęły ząbkować (po przejechaniu około 1500 km, były nowe). Analiza taka, że ząbkowanie nie jest wadą opon i reklamacji takiej firma nie uzna, a przyczyną mogą być : zawieszenie, łożyska i tak dalej, ale też opony które nie chcą współdziałać z danym samochodem. Mam Avant więc zawieszenie twardsze i do tego wielowachaczowe.

Po dłuższej rozmowie z facetem,jednak dopatrzył się na jednej z nich jakieś wady technicznej :>. i opony zostaną wymienione na nowe. Nadmieniam że opony ząbkowały mi tylko na przodzie i tylko te będą wymienione.

Nie chcę znowutych P7 tylko zastanawiam się nad innymi żeby nie spotkało mnie to samo .

Co polecacie na przód do mego auta?

Opublikowano

Ja tez śmigam na P7 drugi sezon i zjeżdżam je od nowości. Nalatałem na nich około 30tyś i nic się z nimi nie dzieje a powodzie idą jak po suchym także ja sobie chwalę!!!

Opublikowano

Na P6 i P7 również nie miałem problemów w starszej B5.

Opublikowano

Jeden sezon używałem P7 i szczerze mówiąc to nie mam im nic do zarzucenia,dobrze się sprawowały. Musiałem wymienić ze względu na zakup nowych felg.

Opublikowano

Witam

W poprzednim aucie miałem P7 no i po około 20 000 strasznie głośne się stały. Powód - poząbkowane opony.

Natomiast jeśli chodzi o właściwości jezdne to byłem zadowolony z tych opon.

_______________

Pozdrawiam

Rafał

Opublikowano

O P7 to słyszałem pozytywne opinie ja jeżdżę od marca na P7 Cinturato i jak narazie rewelka, ciche, świetnie trzymają więc polecam. Co do ząbkowania to bieżnik jest tak skonstruowany aby to zjawisko albo zlikwidować albo przynajmiej ograniczyć.

Opublikowano

Również użytkuję P7 - rewelka :good:

A tyrane są dość mocno :naughty:

Opublikowano

Zrobiłem na tych oponach 5 tyś km,jak narazie złego słowa nie mogę o nich powiedzieć, najlepsze opony jekie miałem jeżeli chodzi o jazdę na mokrym, narazie nic nie ząbkuję po prostu cisza, zobaczę jak będzie dalej, zastanawiam się tylko czy nie przełożyć po 10 tyś przednie koła na tył.

Opublikowano

lepsze od sotto zero jest tez pirelli ale model CARVING

Opublikowano

Moje Pirelli P7 były głośne z tego powodu że środek opony był bardziej zużyty niż boki poprzez zbyt duże ciśnienie w kołach. Poza tym trakcyjnie to rzeczywiście fajna opona.

Opublikowano

Moje Pirelli P7 były głośne z tego powodu że środek opony był bardziej zużyty niż boki poprzez zbyt duże ciśnienie w kołach. Poza tym trakcyjnie to rzeczywiście fajna opona.

powiem ci zec wszystkie pirelki sie tak zuzywaja

Opublikowano

odświeżę może temat, idzie wiosna czas na zmiany wczoraj zmieniłem opony na letnie właśnie pirelli P7, które będę użytkował 2 sezon przed montażem stwierdziłem, że opony są asymetryczne jednakże wewnętrzny bieżnik niestety nie (zaznaczyłem go na zdjęciu) a co za tym idzie przełożenie opony z prawej na lewą stronę sprawi że te wcięcia bieznika będą z prawej inaczej i z lewej inaczej, chcę zapytać czy ma to jakieś znaczenie, czy nie, bo stwierdzam, że na zimowych oponach miałem mniejsze zużycie paliwa( ten sam odcinek i niższe temperatury), a na letnich P7 niestety z trudem osiągam 7.1 przy bardzo spokojnej jeździe.

tak więc czy ta wewnętrzna część bieżnika jest skonstruowana tak, że nie ma różnicy w którą stronę skierowane są te "elki"??

pirelli_p7_png_t_f_l600_sk3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...