Piotrek98igo Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 moje auto jest wystrojone na seryjnym map sens z ajm,ktory jest taki sam jak w afn to musi być dopiero rzeźba żeby do 1,6 włozyć mapa z AJMa A tak poważnie dalej twierdze ze nie potrzeba tego wymieniać do tych 170-180 kucy bo to jest mega rezanie Jakby Witek powiedzial ,ze musze miec mapa z awx to bym wsadzil,ale w ogole nie bylo gadki na ten temat
aju Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 proszę, sprawa map sensora w ogóle nie była ruszana auto to audi a4 1,9ajm + brd + hybrydy pd
dejf Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 proszę, sprawa map sensora w ogóle nie była ruszana auto to audi a4 1,9ajm + brd + hybrydy pd Ja pie**ole, ale to musi wpychac.. Ciekawe ile wałek pociągnie hehe
Armi Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 Po rozmowie z tunerem, jestem zmuszony zmienić plany. Bez zmiany/wzmocnienia sprzęgła bawienie się w 170KM w moim przypadku odpada, dlatego że sprzęgło wytrzyma góra miesiąc. Nie mam na razie na to funduszy, dlatego odpuszczam temat turbiny AWX. Zbieram środki na wzmocnienie sprzęgła, fmic-a, turbo brd. I celuję w większą moc niż te 170. Ile? Sam nie wiem, pewnie ograniczeniem będą wtryski .206mm. Tak się jeszcze zastanawiam czy jest sens robienia programu na gratach, które już mam (seryjna turbina) skoro moc jest wyższa niż te 110KM. Muszę podjechać na hamownię i przekonać się ile tych KM i Nm jest na chwilę obecną bo jak mam ~130KM to robienie chipsa mija się z celem.
Kowi87 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Po rozmowie ze specjalistą od chip - tuningu, jestem zmuszony zmienić plany. Bez zmiany/wzmocnienia sprzęgła bawienie się w 170KM w moim przypadku odpada, dlatego że sprzęgło wytrzyma góra miesiąc. Nie mam na razie na to funduszy, dlatego odpuszczam temat turbiny AWX. Zbieram środki na wzmocnienie sprzęgła, fmic-a, turbo brd. I celuję w większą moc niż te 170. Ile? Sam nie wiem, pewnie ograniczeniem będą wtryski .206mm. Tak się jeszcze zastanawiam czy jest sens robienia programu na gratach, które już mam (seryjna turbina) skoro moc jest wyższa niż te 110KM. Muszę podjechać na hamownię i przekonać się ile tych KM i Nm jest na chwilę obecną bo jak mam ~130KM to robienie chipsa mija się z celem. Kwestia padniecia sprzęgła zalezy czy ktoś z głową rozłoży moment, sprzegło tak czy tak sypnie, mi strzeliło po sofcie właśnie w ciągu miecha załozyłem seryjne i jeżdzi juz rok i nie ślizga sie W tym momencie w zimny dzień powinno ci wskoczyc ponad 150km po sofcie, tym bardziej że układ paliwowy masz świeżutki
Armi Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 Tak się właśnie zastanawiam czy opłaca mi się jechać po te 150KM a później znów na korektę czy poczekać i walnąć z grubej rury całość.
Kowi87 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Tak się właśnie zastanawiam czy opłaca mi się jechać po te 150KM a później znów na korektę czy poczekać i walnąć z grubej rury całość. myśle że po zmianie turbo bedziesz zmuszony zrobić soft, bo bedzie wpadał w tryb awaryjny
Armi Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 Tak się właśnie zastanawiam czy opłaca mi się jechać po te 150KM a później znów na korektę czy poczekać i walnąć z grubej rury całość. myśle że po zmianie turbo bedziesz zmuszony zrobić soft, bo bedzie wpadał w tryb awaryjny Ale ja turbo chyba jeszcze nie zmieniam. Chłopak od którego miałem ją kupić się nie odzywa więc póki co temat turbo awx umarł. Z mojej turbiny AFN, 150KM się raczej nie wyciśnie
Kowi87 Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Tak się właśnie zastanawiam czy opłaca mi się jechać po te 150KM a później znów na korektę czy poczekać i walnąć z grubej rury całość. myśle że po zmianie turbo bedziesz zmuszony zrobić soft, bo bedzie wpadał w tryb awaryjny Ale ja turbo chyba jeszcze nie zmieniam. Chłopak od którego miałem ją kupić się nie odzywa więc póki co temat turbo awx umarł. Z mojej turbiny AFN, 150KM się raczej nie wyciśnie mylisz sie znajdx autko Sokolnh'a na seryjnej turbo z 216 i 11ką miał ponad 150
lapek85 Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 ja na sprzęcie wtryski 0.216, turbo AWX, FMIC, kolektor AWX, chłodnica oleju Mocal'a, brak katalizatora i egr, pompa 11, na seryjnym programie miałem 149km i 349Nm z seryjną turbiną 150km to się da rade zrobić, ale nie na ori sofcie, trzeba w ustawieniach dodać czadu
dejf Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 ja na sprzęcie wtryski 0.216, turbo AWX, FMIC, kolektor AWX, chłodnica oleju Mocal'a, brak katalizatora i egr, pompa 11, na seryjnym programie miałem 149km i 349Nm z seryjną turbiną 150km to się da rade zrobić, ale nie na ori sofcie, trzeba w ustawieniach dodać czadu Właśnie troche niewiarygodne ze na seryjnej dawce wypluło tylko kuni..
Armi Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 Mały update: Tak to wygląda obecnie: - nowa pompa wtryskowa 11 (po kompletnej regeneracji, łącznie z nastawnikiem z mojej starej został tylko korpus) - wtryski 0.216 mm - turbina AWX - sprzęgło AWX - kolektor dolotowy AWX - całkowicie usunięty zawór egr - wyrzucony katalizator - hamulce 312mm - syntetyk motula Część gratów do FMIC-a (rdzeń z IVECO 2.8): ] Na dniach wpada FMIC, nadkole s4 (home made) i silikonowe wężyki podciśnienia. Jutro dzwonię do Rogala, zaklepać termin strojenia. Zależy mi na czasie bo już mam dość jazdy z notlaufami Pewnie w okolicach wiosny wleci jakaś chłodniczka oleju, a i odpuściłem temat mapsensora AWX.
dejf Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Nice one:) Jak tuner zapoda 2499mbar to nie powinna przeładowywać Ciekawy jestem ile kucy wyjdzie na tej pompie. Masz praktycznie taki setup jak ja. Fajnie by było jakbyś mial te 170 przy 3500rpm Bedziesz chciał mocniejszy program..?
Armi Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 Chciałbym troszkę więcej niż 170KM, może 175KM. Taka magia liczb Chociaż bardziej mi zależy na ładnie poprowadzonym momencie.
dejf Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Ciekawe jaką dawke mozna zapodac na pompie 11tce i 216tkach...
Kowi87 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Ciekawe jaką dawke mozna zapodac na pompie 11tce i 216tkach... będzie dobrze, setup jest taki jak u Łapek85(wyszło 178km) i u mnie
dejf Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Chyba lapek85 W q to pompa 11tka obowiązkowo Kowi a Ty kiedy stroisz swojego? Kurcze..kusicie zeby zrobic upgrade tej pompy
Kowi87 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Chyba lapek85 W q to pompa 11tka obowiązkowo Kowi a Ty kiedy stroisz swojego? Kurcze..kusicie zeby zrobic upgrade tej pompy No dobrze pomyliłem ze swoim nickiem Ja do końca listopada będe miał zrobiony termin jest wiec niebawem sie pochwale wynikiem lepszym bądź gorszym :gwizdanie:
jozek726 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Chyba lapek85 W q to pompa 11tka obowiązkowo Kowi a Ty kiedy stroisz swojego? Kurcze..kusicie zeby zrobic upgrade tej pompy No dobrze pomyliłem ze swoim nickiem Ja do końca listopada będe miał zrobiony termin jest wiec niebawem sie pochwale wynikiem lepszym bądź gorszym :gwizdanie: jak ci błędu nie wywali jakiegos znowu mniejmy nadzieje ze nie wywali ciekawi mnie Twój wynik Kowi a ja jeźdźę serią ;( narazie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się