goldi Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Koledzy doszły do mnie lampki jak jest z tą śrubą co wchodzi silniczek ten plastyk jest wyciągany czy jak bo nie chcę połamać wrzucam fotkę Dobra koledzy poradziłem sobie za pomocą tego opisu Witam, z powodów popełnienia przeze mnie błędów i dla wiedzy innych postanowiłem opisac co i jak. Postanowiłem zamontowac silniczki firmy valeo zakupione na aukcji w moich lampach też firmy valeo. Dodam że mam w aucie już zamontowane wszystkie kabelki i pokrętło. Kolega Keżor radził mi żeby wyciągnąć lampy. Jak się później okazało miał rację. Ja mam auto przed liftowe i do odkręcenia miałem tylko 2 górne śruby. Później trzeba pchnąć lampę w bok żeby wysunął się bolec, który jest pod lampą. Następnie wyciągamy lampy do przodu i odpinamy kabelki. Po otwarciu klapki z tyłu lampy w dolnym prawym rogu w prawej lampie, lewym w lewej lampie jest zaślepka regulacji. Musimy ją odkręcić, ale i tak jeszcze nie wyjdzie ( ja myślałem inaczej i wyrywając na siłę ułamałem kawałek mocowania silniczka). Żeby było łatwiej trzeba przykręcić na maxa regulację lampy która jest w górnym rogu lampy, tak żeby wkład lampy był jak najbliżej tyłu lampy, jak najdalej od klosza. Potem przyciągamy do siebie dół wkładu tak żeby zaślepka regulacji wysunęła się jak najbardzej. Następnie jej końcówkę przycisnąć jak najbardziej do dołu, do podstawy lampy. Dodam że ja ustawiłem sobie lampę kloszem do góry, żeby wkład był jak najniżej i żeby zalepka jak najdalej wyszła, bo wtedy można ją łatwiej z mocowania wyciągnąć. Jak się udało to już połowa roboty za nami :clap: :clap: To można się brać za silniczek. Proponuję od razu podłączyć kabelek bo po zamontowaniu raczej będzie za ciasno. Jak zajżycie do środka na połączenie regulacji z silniczkiem to można zobaczyć jak jest to zakończone. I teraz robimy na odwrót jak z zaślepką najpierw zaczepiamy zakończenie silniczka o końcówkę w lampie. silniczek trzeba włożyc pod kątem 45 stopni w uchwyt, docisnąć mocno i przekręcić do dołu. Dodam że wkład cały czas musi być dociągnięty jak najbliżej żeby można było zahaczyć silniczek i go zamontować.
ardian6 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Spoko. Ale to już dawno jest obczajone.
slepy Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Panowie ile można wałkwać ten sam temat, wszystko jest w pierwszym poście a tu 70 strona, paplaniny o tym samym
burus2 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 bo ktoś powinien wywalić z 50 stron paplaniny i zostawić same potrzebne do wyrezania wskazówki a większości sie niechce czytać i co 5 strone to samo pisze
K2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 ile zostawić tego elementu który będę wycinał z błotnika 5 mm ????
iceman_n Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 http://moto.allegro.pl/audi-a4-94-01-lampy-reflektory-komplet-jakosc-i1567639075.html można gdzieś taniej dostać?
goldi Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 raczej taniej nie znajdziesz ja brałem parę dni temu od tego allegrowicza http://moto.allegro.pl/lampy-audi-a4-99-01-chrom-clear-soczewka-tyc-i1554999114.html i już zamontowane :>
ykk Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 http://moto.allegro.pl/audi-a4-94-01-lampy-reflektory-komplet-jakosc-i1567639075.html można gdzieś taniej dostać? Przeciez to sa lampy od A6
K2 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 no dobra Panowie a co zrobić jak się nie ma sterowania wysokością lamp w aucie raczej gotowej instalki nie ma zęby podpiąć przetacznik i dociągnąć kabelki w przedliftowym autku
endriuu Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 no dobra Panowie a co zrobić jak się nie ma sterowania wysokością lamp w aucie raczej gotowej instalki nie ma zęby podpiąć przetacznik i dociągnąć kabelki w przedliftowym autku regulować ręcznie wkrętakiem :gwizdanie:
K2 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 hehe już lecę przed chwila zrobiłem pól instalacji w ursusie 360 i wyrezalem lampki w swojej ^^ Wiec regulacje tez se zrobi jakoś Ale Panowie pojawił się problem świeci mi kontrolka od poduchy non stop
endriuu Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jak odlaczales akku - ten blad czesto sie pojawia. podepnij VAG i skasuj.
K2 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 aku nie odpinałem ale bezpieczniki sprawdzałem bo stop mi zwarci zrobił i pewnie wtedy się zpsulo Dzieki za wyjaśnienie efekt końcowy można zobaczyć w temacie ---->http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=195273.0
Czaro_22 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Może się przyda, dokładne umiejscowienie tego wichajstra który otwiera/zamyka przesłonę w lampach i można zrobić z UK/EU i na odwrót, szukałem tego z 10 min bo myślałem ze jest gdzieś na obudowie od lampy Jeśli macie lapmy UK to w prawej lampie wychajster do góry a w lewej na dół i mamy EU Taka mała rzecz a cieszy :gwizdanie:
chris.lkr Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 bardzo pomogłeś kolego bo ja natomiast nie mogłem znaleźć w jakiej pozycji ma być ten dynks jeśli chcemy ustawić przesłonę na Europe.
Filemonl Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 witam aktualnie jestem w trakcie wymiany lampek na poliftowe. korzystałem ze schematu dla przejścia z Bosch na Valeo zespolone. W starym lampach miałem zespolone halogeny. pytanko. Co teraz z halogenami?? Na nowych lampach światła mijania swieca w soczewce, długie w osobnym polu. Obie opcje świecą jednoczesnie. Tak więc co z halogenem? pozdr
Gwerty Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 halogeny w zderzak. albo odpuszczasz sobie przeciwmgłowe
Filemonl Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 halogeny w zderzak. albo odpuszczasz sobie przeciwmgłowe tak tez myslalem dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się