endriuu Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Opublikowano 21 Lipca 2009 musisz zalatwic tą wtyczke, w ktora wchodzi zarowka. moze w ASO. moze na szrocie. moze na allegro
krzysaudi Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 Witam. Dzisiaj ja dostapiłem zaszczytu i zapodałem sobie lampy zespolone.Mam załozone ORi Valeo + xenon 6000K Pozdrawiam.
Walus851 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Panowie wszystko ladnie ale mi silniczki z fabi I nie pasują ?? są za krótkie odbłysnik odchyliłem ile się da i brakuje mm lub 2 by ta kulka wskoczyła w swoje miejsce szyjka za kulka jest za krotka przerabialiście te silniczki jakoś proszę o pomoc bo narażie to mi ciągle odbłysnik lata
mrogal Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Panowie wszystko ladnie ale mi silniczki z fabi I nie pasują ?? są za krótkie odbłysnik odchyliłem ile się da i brakuje mm lub 2 by ta kulka wskoczyła w swoje miejsce szyjka za kulka jest za krotka przerabialiście te silniczki jakoś proszę o pomoc bo narażie to mi ciągle odbłysnik lata a nozki w silniczkach sa wysuniete na maks? podkrec troche regulacja odblysnika wtedy bedziesz mial mozliwosc zapiecia silniczka
Reniu Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Panowie wszystko ladnie ale mi silniczki z fabi I nie pasują ??W swoim wątku piszesz o silniczkach od Punto I
Walus851 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 tam sie pomyliłem miało być od Fabi I już poprawiam dzięki pożyczyłem od kumpla z jego golfa 4 silniczki i wskakują od razu są takie same ale szyjka za kulka jest wlłasnie te 2 mm dłuzsza:( dodam iż silniczek mam wyciągniety do końca proszę o jakieś porady pozdrawiam Walus851
moskal Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 chodzi o to zeby z boscha zostawic wtyczke, razem z gniazdem i zarowka i wszyszystko razem zalozyc do FK, binek tak robil i u niego pasowalo u mnie też
Walus851 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 a nozki w silniczkach sa wysuniete na maks? podkrec troche regulacja odblysnika wtedy bedziesz mial mozliwosc zapiecia silniczka kolego mrogal a gdzie sie podkreca ta regulacje ??
mrogal Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 a nozki w silniczkach sa wysuniete na maks? podkrec troche regulacja odblysnika wtedy bedziesz mial mozliwosc zapiecia silniczka kolego mrogal a gdzie sie podkreca ta regulacje ?? no regulacja, masz dwa takie biale do regulowania wysokosci oraz prawo lewo w lampie
Walus851 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 a nozki w silniczkach sa wysuniete na maks? podkrec troche regulacja odblysnika wtedy bedziesz mial mozliwosc zapiecia silniczka kolego mrogal a gdzie sie podkreca ta regulacje ?? no regulacja, masz dwa takie biale do regulowania wysokosci oraz prawo lewo w lampie kolego Mrogal jestes wielki silniczki pasuja jutro jade z xenonikiem i na regulacje swiatel pozdrawiam
yooo25 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ja się zastanawiam czym najlepiej dociąć błotniki szlifierka się boje żeby nie przegrzać...
moskal Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ja się zastanawiam czym najlepiej dociąć błotniki szlifierka się boje żeby nie przegrzać... ja werciłem małym wiertłem otwór obo0k otworu , potem odginałem i pękało na koniec kamień szlifierski na wiertareczke i do przodu wychodzi spoko
Reniu Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 To poleć brzeszczotem, łuk ponawiercaj wietrarką, po wycięciu resztę wyrównasz pilnikiem. Każdy się tego cyka, a to tak na prawdę nic strasznego.
moskal Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 To poleć brzeszczotem, mi sie lipnie cięło , miałem na tyle blisko ponawiercane otworki że jak łapałem cążkami to pękało od razu
Reniu Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Podałem tylko alternatywę Można również norzycami do cięcia blachy, tylko trzeba uważać by nie powyginać wszystkiego Sprawa łuku to inna bajka, tutaj widzę tylko nawiercanie i odłamanie/ odpiłowanie.
Pawci_o Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 ja u siebie jak i u kolegi z forum, któremu pomagałem w założeniu lamp wycinaliśmy szlifierką z cienką tarczą no i małą, szło beż problemów, na zderzak położony był kawałek gumy żeby go nie przeciąć, później pilnik i kamień na wiertarkę żeby wszystko łanie wyrównać.[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2009, 10:24_________________________________________________jeśli chodzi o wtyczki to kupiłem w elektronicznym dwie wtyczki 8 pinowe idealnie pasują, oryginalne wywaliłem, w ich miejsce w lampie na poxipol przykleiłem resztę zalepiłem silikonem, wszystko ładnie pasuje, tylko jest trochę zabawy żeby odpowiednio światła podłączyć, jeśli chodzi o kierunkowskazy to pasują wtyczki ze starych.
Krycha Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Panowie obiło mi się o uszy przeszukując 32 strony tego tematu, że do owych lamp pasują wtyczki od elektrycznego podnośnika szyby. Zgadza się?
moskal Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Panowie obiło mi się o uszy przeszukując 32 strony tego tematu, że do owych lamp pasują wtyczki od elektrycznego podnośnika szyby. Zgadza się? z wyglądu podobne ale czy pasują P&P to ci na sto procent nie powiem
endriuu Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 Panowie obiło mi się o uszy przeszukując 32 strony tego tematu, że do owych lamp pasują wtyczki od elektrycznego podnośnika szyby. Zgadza się? podobno tak ale kosztuja chyba tyle samo...
Krycha Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Mi tylko zależy na tym czy pasują, bo i tak nie będę ich kupował ponieważ mam ich pod dostatkiem. Jak dostane lampy w łapki to sprawdzę czy owe kostki na 100% pasują.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się