Buszek Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 tzn jakos lampa mi nie dochodzi do blotnika tego bocznego jest lekka szpara natomiast druga strona zrobiona identycznie spasowalo sie elegancko
endriuu Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 endriuu, swietny poradnik w sumie lampy podlaczenie to nie potrzebne bylo jak, ale z ta blacha jak przyciac itp sie przydalo, ja natomiast zastosowalem inny sposob nacinania, nie brzeszczotem ani wiertarka tylko: na jedna lampe co prawda zużyłem ze 3 kamienie , lampa kierowcy ladnie sie spasowala ale lampa pasazera troche gorzej a tu efekt: dobra robota. ja kamieniem zrobilem ostateczny szlif tylko. Nie marnujesz tyle czasu i energii. regulowac mozesz rowniez na gornych uszach. wystarczy poszerzyc nozem otwor w uchu w odpowiednia strone.
Buszek Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 a to jeszcze zajrze do nich bo w sumie zrobilem tylko taki podklad tam gdzie blache odkrylo przy cieciu, jeszcze chce w kolor pomalowac
Pretor Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Jak tak na prawdę wygląda sprawa ze spasowaniem lamp Depo, czy można je spasować idealnie czy jest to raczej nie możliwe? Słyszałem różne opinie i zastanawiam się czy nie lepiej kupić jakieś używki Valeo.
endriuu Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 Jak tak na prawdę wygląda sprawa ze spasowaniem lamp Depo, czy można je spasować idealnie czy jest to raczej nie możliwe? Słyszałem różne opinie i zastanawiam się czy nie lepiej kupić jakieś używki Valeo. Ja spasowalem bez problemu. Zawsze lepiej nowe Depo niz uzywki Valeo.
Reniu Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Trzeba sobie zadać pytanie co jest lepsze... nówki Depo czy dziesięcioletnie Valeo
endriuu Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Trzeba sobie zadać pytanie co jest lepsze... nówki Depo czy dziesięcioletnie Valeo Reniek, a ty spać nie mogleś?
tgkone Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 a ja mam u siebie lampki US i troche mam problem ze spasowaniem lini lampy i blotnika (tam gdzie było ciecie) wystaje mi za duza szpara, ktos sie orientuje czy w blotnikach z wersji us poliftowych wneka na lampe byla troche mniejsza?
marek123_ms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Panowie a jak wyglada sprawa z tymi malowanymi na czarno kloszami lamp zespolonych Rozwazam mozliwosc zalozenia takich ale nie wiem jak z zywotnoscia tego lakieru/farby... Czy zluszczy sie pod wplywem wysokiej temp itp... gdyby ktos byl mnie w stanie oswiecic to bylbym wdzieczny. http://moto.allegro.pl/audi-a4-99-01-lampa-reflektor-prawy-nowy-lublin-i1382647493.html#gallery Sprawa rozchodzi sie o cos takiego (o ile to DEPO bo nie pisze :>)... Widzialem ze kilka 4 z forum ma cos podobnego i calkiem niezle to wyglada
endriuu Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 a kto ci powiedzial, ze to jest na czarno malowany klosz? tak jest zdjecie wykonane. klosz jest srebrny. o ile mi wiadomo sa reflektory malowane na czarno w srodku ale tylko dzielone.
marek123_ms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 aha pomyslalem tak bo na forum jest gosc co robi wlasnie lampy z czarnymi kloszami i myslalem ze pomysl zaczerpnal z czegos takiego... dzieki endriu
Reniu Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Lampy są rozklejane i mają malowane środki plus część odbłyśników. W oryginale nie ma takich lamp. Czasem na ebayu można dorwać lampy z czarnymi środkami ale z całymi chromowanymi odbłyśnikami, trzeba właśnie to poprawiać bo nie wygląda to zbyt dobrze. PS. Moskal miał takie lampy, możesz do niego zagadać.
Gość lightfighter87 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Mam takie pytanko bo kupiłem kostkę iso do radia samochodowego. Kable z pinami mają inne kolory , czy nie będzie żadnego problemu jeśli podłącze wszystko wg schematu ??
kalik Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Mam takie pytanko bo kupiłem kostkę iso do radia samochodowego. Kable z pinami mają inne kolory , czy nie będzie żadnego problemu jeśli podłącze wszystko wg schematu ?? Schemat schematem, ale proponuję wziąć próbówkę w garść i sprawdzić na którym pinie kiedy pojawia się napięcie i wtedy podłączać.
oktawiusz5 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 A znacie jakiś sposób na to parowanie??? przejedz uszczelki dekielków WAZELINĄ ;D i będzie GIT!!
karolasterka Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Panicki mam pytanie, czy mogę najpierw porezać błotniki (powycinać tą zbędną blachę) i czy kierunek stary będzie się jakoś trzymał? bo bym zrobił to wszystko na raty :wink4:dziś bym pociął błotniki, a w sobotę zrobię resztę tylko jutro muszę jeździć i nie wiem czy kierunki będą się trzymać :gwizdanie:
oktawiusz5 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 będą się trzymać ja tak mam zrobione przygotowane pod lampy zespolone, kierunek trzyma się lampy a nie błotnika
karolasterka Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Lampy wyrezane efekt koks dołożyłem też hida 5000K, ale mam pytanie bo świeci ładnie na biało ale na granicy światło/cień jest taka niebieska/fioletowa kreska tak ma być? dodam że lampy ori po lifcie żarówki na h7....
endriuu Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Lampy wyrezane efekt koks dołożyłem też hida 5000K, ale mam pytanie do świeci ładnie na biało ale na granicy światło/cień jest taka niebieska/fioletowa kreska tak ma być? dodam że lampy ori po lifcie żarówki na h7.... tak ma być
endriuu Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 taka kreska. jakbys mial zwyle H7 - filetowa kreska tez jest widoczna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się