moskal Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Widzę pęknięty blok:whistling: też zwrocilem na to uwage ale myslalem ze moze jakaś skaza na fotce...
Gracjan Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2013 Komora czysta, czeka na silnik...
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Grac, masz na wierzchu osuszacz. Jest dobry moment na wymiane.
Gracjan Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2013 zdążysz do raceism eventu? Nie ma szans, wybieram się ale daily... Koło wtorku mają być części, trzeba poskładać ten silnik, głowice albo już są gotowe albo w poniedziałek będą. Po poskładaniu trzeba wszystko sprawdzić itd, nie odważyłbym się jechać 400km nie będąc pewny co i jak ---------- Post dopisany 23-06-2013 at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2013 at 18:18 ---------- Mały aktual... Głowice po regeneracji - płaszcz wodny szczelny, planowanie, wymienione prowadnice zaworów wydechowych, wszystko wymyte, nowe uszczelniacze wałków i uszczelki napinaczy, nowe szpilki... Turbiny przeszły małą regenerację, wymienione łożyska i gruszka... Kolektory wydechowe wypiaskowane... Następnie odebrałem od znajomego dół silnika, który zajął się mierzeniem wszystkiego, sprawdzeniem, honowaniem i poskładaniu wszystkiego na nowych częściach - panewki główne i korbowe, pierścienie, uszczelki dekli przód i tył, zimmery przód i tył... Na tą chwilę wygląda to tak: Zostało ustawić rozrząd, jutro jadę po blokadę bo jakoś cechom nie wierzę do końca... Następnie przykręcić zamach, sprzęgło, skrzynie biegów i silnik można wsadzać do budy, najpóźniej w środę chciałbym odpalić ale jest plan na wtorek a w środę już wyjechać na drogę na pierwsze testy
WIŚNIA Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 czym malowałeś pokrywy zaworów? proszkiem? szkiełkowałes przed malowaniem?
Gracjan Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2013 czym malowałeś pokrywy zaworów? proszkiem? szkiełkowałes przed malowaniem? Piaskowanie i malowanie proszkowe ( ral 3020 )
Dev Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 czym malowałeś pokrywy zaworów? proszkiem? szkiełkowałes przed malowaniem? Piaskowanie i malowanie proszkowe ( ral 3020 ) bez podkładu
WIŚNIA Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 po piachu nie trzeba ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ---------- choć alu się nie piaskuje i na zicher szkłem były dekle traktowane kolektory również :hi:o ile mnie oczy nie mylą
Dev Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 pokrywy od głowicy warto wrzucac z podkładem bo mocno sie nagrzewają
WIŚNIA Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 tak jak zaciski hebli a podkłady nie trzeba
Dev Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 ode mnie wychodza teraz wszystkie z podkłądem
Flyer Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Piknie to wygląda, chętnie bym w swoim taką generalkę zrobił... Czemu dotykałeś turbin? Przecież one miały znikomy przebieg u Ciebie...
Dev Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Czemu dotykałeś turbin? Przecież one miały znikomy przebieg u Ciebie... tez sie zastanawiałem ale nie miałem smiałości pytac po co poprawił fabryke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się