Dev Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 przewody w oplocie? Aż taki rajdowiec nie jestem Te co są wyglądają całkiem ok, wystarczą Stary lecisz z tematem:naughty: Roll masz wyciągany czy malowałeś w środku? Może byśmy przymierzyli w mojej kiedyś? Roll wyciągany ale wyciągnąć go przejebane... Przy następnej okazji jak będę miał wyciągnięty to dam Ci cynk to podjedziesz i przymierzymy Gracjan jestes taki pedant i zakladasz przewody hamulcowe ktore maja 12 lat ???? Przeciez one sa juz sztywne i zaraz zaczna pekac....
moskal Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Gracjan jestes taki pedant i zakladasz przewody hamulcowe ktore maja 12 lat ???? Przeciez one sa juz sztywne i zaraz zaczna pekac.... To nawet ja na wiosne wymieniałem
Dev Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Przewody winny byc wymieniane co 3 lata Tylko oplot jest niesmiertelny
MAT1000 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Hebelki piękne, szkoda że felga je dość mocno zakryje. A tutaj prawie taka jak Twoja, na tych kołach co mierzyłeś http://naforum.zapodaj.net/thumbs/523c93de8f80.jpg No nie na takich samych bo to VOLK, czyli ori, potem jest podjeba Rota a potem reszta podjeb typu Japan Racing SAS Super Twin 19" 8.5j et42 +9.5j et40 5x112 (3900302285) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Chińczyki już zaczęli klepać Vosseny Oj tam oj tam, prawie takie same Ostatnio tak się zastanawiałem kiedy w końcu chinczyki podrobią vossena
Gracjan Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Tarcze, klocki zaciski, wszystko na swoim miejscu, jest problem tylko z przewodami metalowymi, nie chce się odkręcić tylko zaczynają się skręcać Przejebane jednym słowem... Zalewam to płynem hamulcowym, mam nadzieję że puści bo nie widzi mi się wymieniać tych przewodów Dzięki wielkie dev za porady... jak na razie bez zmian
Gracjan Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 jakimi przewodami metalowymi? Tym co się łączy z gumowym, w nadkolu...
Dev Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Jak Się je namoczy kilka dni przrd demontazem to mozna to spokojnie odkrecic. Auto ms juz 16lat wiec nie ma co sie dziwic.
Gracjan Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Jak Się je namoczy kilka dni przrd demontazem to mozna to spokojnie odkrecic.Auto ms juz 16lat wiec nie ma co sie dziwic. No nie ma... mogłem sprzedać, miałbym młotszego...
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 przerabane wlasnie jak przewody idace do pompy zaczynaja sie skrecac ja od siebie polece oplot od deva bo nawet na moich obecnych malych heblach jest roznica przy hamowaniu z wiekszych predkosci te gumowe to sobie mozna ewentualnie w kiblu na spluczce zamontowac ale mimo wszystko ja bym tu widzial inny hebel niz małe i ciezkie 2 tłoczki...
slepy Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Jak Się je namoczy kilka dni przrd demontazem to mozna to spokojnie odkrecic.Auto ms juz 16lat wiec nie ma co sie dziwic. No nie ma... mogłem sprzedać, miałbym młotszego... karwa przechodze to samo, mocze te śruby juz 3 dzień, w sobote bede z tym walczyl:decayed:
slepy Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Czym moczysz ???? narazie wd40 leje, a co polecasz?
Dev Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Wd40 to mozesz sobie lancuch w rowerze plukac Zalej wszystko plynem hamulcowym Najlepiej DOT3 jak masz
slepy Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Wd40 to mozesz sobie lancuch w rowerze plukacZalej wszystko plynem hamulcowym Najlepiej DOT3 jak masz dobrze wiedzieć, mam akurat dot3, jutro moczę
Gracjan Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 przerabane wlasnie jak przewody idace do pompy zaczynaja sie skrecacja od siebie polece oplot od deva bo nawet na moich obecnych malych heblach jest roznica przy hamowaniu z wiekszych predkosci te gumowe to sobie mozna ewentualnie w kiblu na spluczce zamontowac ale mimo wszystko ja bym tu widzial inny hebel niz małe i ciezkie 2 tłoczki... Co mi po nowych przewodach w oplocie jak nie mogę starych odkręcić ? Moczyłem cały dzień w płynie hamulcowym i jak na razie bez zmian, przed chwilą zalałem to na noc tak srogo, jutro z rana kolejne moczenie...
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 probuj, u mnie mialem tak przewalone, ze ulamal mi sie przewod na tyle, musialem zarabiac go na aucie ale jakos sie udalo i nie cieknie, z przodu to jeszcze pol biedy bo jest stosunkowo krotki zaopatrz sie tez w kluczyk do przewodow hamulcowych taki pol-otwarty, ja dalem 12zł chyba za taki
Gracjan Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 probuj, u mnie mialem tak przewalone, ze ulamal mi sie przewod na tyle, musialem zarabiac go na aucie ale jakos sie udalo i nie cieknie, z przodu to jeszcze pol biedy bo jest stosunkowo krotki zaopatrz sie tez w kluczyk do przewodow hamulcowych taki pol-otwarty, ja dalem 12zł chyba za taki Ogólnie pytałem mechanika i powiedział że zarobienie na aucie nie realne bo to była pierwsza myśl, uwalić i zrobić nową końcówkę... Klucz mam
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 to ja jestem cudotworca nie no z przodu jest inne podejscie nieco i faktycznie jest trudno, latwiej wymienic caly przewod
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się