Gracjan Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 Wiesz co nie wiem jak ty ale ja raczej siedzę po środku
Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 wali za plecami, bo gdzieś tam wychodzi ta podpora
moskal Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 a u mnie znowu czuc że drzy z przodu , podpora była sprawdzana i niby jest ok , zastanawiam sie czy ktoryś przegub wewnętrzny nie jest j**niety. Drżenie budy od 120-130kmh wzwyż
Gracjan Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 Z przodu to jak koła ok to bardziej bym stawiał na krzywą półoś, przegub prędzej będzie stukał...
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Właśnie... bo mam wrażenie, że i u mnie będzie trzeba wymienić z tym ze w b6 nie jest to juz takie proste jak w b5
moskal Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Z przodu to jak koła ok to bardziej bym stawiał na krzywą półoś, przegub prędzej będzie stukał... Gdzies czytałem ze przegub wewnętrzny może broić.
Kasjan Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 U mnie jest tak jakby stuknięcie przy redukcji z 5 na 4 lub 3... to tez wina podpory?
moskal Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie jest tak jakby stuknięcie przy redukcji z 5 na 4 lub 3... to tez wina podpory? krzyżak ? Edytowane 9 Stycznia 2015 przez moskal
Gracjan Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 U mnie jest tak jakby stuknięcie przy redukcji z 5 na 4 lub 3... to tez wina podpory? krzyżak ? Krzyżak to dzwoni przy ruszaniu, tam nie ma co stukać... Może podpora dyfra.
Kasjan Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Nie będe offtopickował ale jak złapie wenę to nagram i pokarze o co mi chodzi.
peter22 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 U mnie w a6 padła skrzynia tzn zmielił sie torsen i były takie same objawy
Gracjan Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Czas odkopać temat, więc pokolei...Na początek hamulce przód:Później auto na kobyłki.Wylot robi wał, dyfer, półosie tyłStanowisko do spuszczania oleju z zdemontowanego dyfra z samochodu Dyfer umyty, można rozbierać.Ostatnie zakupy żeby dyfer można było poskładać...Wał odebrany z regeneracji, nowa podpora wału, przegub od strony skrzyni, krzyżak, na koniec został wyważony. Podpora dyfra była też już dość "miękka" więc wpada wzmocniona od 20VTurbo.Końcówki wydechu pomalowane proszkowo w czarny mat.Podczas ostatniej wizyty w Pro-Tune okazało się że leżą nieporzebne przewody w stalowym oplocie idealne do mnie więc decyzja mogła być tylko jedna Edytowane 7 Lutego 2015 przez Gracjan
Hesik Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Co to za spowalniacze bo to nie sa ori jak widze
Gracjan Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 Co to za spowalniacze bo to nie sa ori jak widze RS4 B5
Hesik Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Skromne takie jakies sie wydaja jak na rs' y w sumie te s"kowe lepiej sie prezentuja choc hamuja juz gorzej
cys Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Ciekawe jak te końcówki na aucie będą wyglądać. Nie zleje się to z zderzakiem?
czorny_07 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 własnie ryju, jakie masz tam fi w tych koncówkach?
slepy Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Jak ja sie jaram takim podejsciem do tematu, Gracjan wielkie graty za taką robotę, jaram się fhuj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się