Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi S4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiesz co nie wiem jak ty ale ja raczej siedzę po środku :decayed:

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wali za plecami, bo gdzieś tam wychodzi ta podpora :decayed:

Opublikowano

a u mnie znowu czuc że drzy z przodu , podpora była sprawdzana i niby jest ok , zastanawiam sie czy ktoryś przegub wewnętrzny nie jest j**niety. Drżenie budy od 120-130kmh wzwyż

Opublikowano

Z przodu to jak koła ok to bardziej bym stawiał na krzywą półoś, przegub prędzej będzie stukał...

Opublikowano

Właśnie... bo mam wrażenie, że i u mnie będzie trzeba wymienić

z tym ze w b6 nie jest to juz takie proste jak w b5

Opublikowano

Z przodu to jak koła ok to bardziej bym stawiał na krzywą półoś, przegub prędzej będzie stukał...

Gdzies czytałem ze przegub wewnętrzny może broić.

Opublikowano

U mnie jest tak jakby stuknięcie przy redukcji z 5 na 4 lub 3... to tez wina podpory?

Opublikowano (edytowane)

U mnie jest tak jakby stuknięcie przy redukcji z 5 na 4 lub 3... to tez wina podpory?

krzyżak ?

Edytowane przez moskal
Opublikowano

U mnie jest tak jakby stuknięcie przy redukcji z 5 na 4 lub 3... to tez wina podpory?

krzyżak ?

Krzyżak to dzwoni przy ruszaniu, tam nie ma co stukać... Może podpora dyfra.

Opublikowano

albo wydech

Opublikowano

Nie będe offtopickował ale jak złapie wenę to nagram i pokarze o co mi chodzi.

Opublikowano

U mnie w a6 padła skrzynia tzn zmielił sie torsen i były takie same objawy

Opublikowano (edytowane)

Czas odkopać temat, więc pokolei...

Na początek hamulce przód:

MD3On09.jpg

zMautIy.jpg

YFtgwqa.jpg

ysMvGPZ.jpg

bvXXhh2.jpg

PWPcrRW.jpg

Później auto na kobyłki.

2lI1b4Y.jpg

QlCKE75.jpg

Wylot robi wał, dyfer, półosie tył

LTijpTI.jpg

Stanowisko do spuszczania oleju z zdemontowanego dyfra z samochodu :D

cNF1gQn.jpg

Dyfer umyty, można rozbierać.

iusSoqx.jpg

zfgC0qe.jpg

GDE0SmI.jpg

Ostatnie zakupy żeby dyfer można było poskładać...

3e3Lz85.jpg

Wał odebrany z regeneracji, nowa podpora wału, przegub od strony skrzyni, krzyżak, na koniec został wyważony. Podpora dyfra była też już dość "miękka" więc wpada wzmocniona od 20VTurbo.

lBB9JRF.jpg

Końcówki wydechu pomalowane proszkowo w czarny mat.

kfQ71na.jpg

7ae2kj0.jpg

Podczas ostatniej wizyty w Pro-Tune okazało się że leżą nieporzebne przewody w stalowym oplocie idealne do mnie więc decyzja mogła być tylko jedna ;)

mTh8EF5.jpg

Edytowane przez Gracjan
Opublikowano

lubię to auto :wink:

Gracjan jak zawsze profi :thumbup1:

Opublikowano

Co to za spowalniacze bo to nie sa ori jak widze

Opublikowano

Co to za spowalniacze bo to nie sa ori jak widze

RS4 B5

Opublikowano

Skromne takie jakies sie wydaja jak na rs' y w sumie te s"kowe lepiej sie prezentuja choc hamuja juz gorzej

Opublikowano

Ciekawe jak te końcówki na aucie będą wyglądać.

Nie zleje się to z zderzakiem?

Opublikowano

własnie ryju, jakie masz tam fi w tych koncówkach?

Opublikowano

Jak ja sie jaram takim podejsciem do tematu, Gracjan wielkie graty za taką robotę, jaram się fhuj :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...