Gracjan Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Wiesz co nie wiem jak ty ale ja raczej siedzę po środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 wali za plecami, bo gdzieś tam wychodzi ta podpora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 a u mnie znowu czuc że drzy z przodu , podpora była sprawdzana i niby jest ok , zastanawiam sie czy ktoryś przegub wewnętrzny nie jest j**niety. Drżenie budy od 120-130kmh wzwyż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Z przodu to jak koła ok to bardziej bym stawiał na krzywą półoś, przegub prędzej będzie stukał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Właśnie... bo mam wrażenie, że i u mnie będzie trzeba wymienić z tym ze w b6 nie jest to juz takie proste jak w b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Z przodu to jak koła ok to bardziej bym stawiał na krzywą półoś, przegub prędzej będzie stukał... Gdzies czytałem ze przegub wewnętrzny może broić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasjan Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 U mnie jest tak jakby stuknięcie przy redukcji z 5 na 4 lub 3... to tez wina podpory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie jest tak jakby stuknięcie przy redukcji z 5 na 4 lub 3... to tez wina podpory? krzyżak ? Edytowane 9 Stycznia 2015 przez moskal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 U mnie jest tak jakby stuknięcie przy redukcji z 5 na 4 lub 3... to tez wina podpory? krzyżak ? Krzyżak to dzwoni przy ruszaniu, tam nie ma co stukać... Może podpora dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 albo wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasjan Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Nie będe offtopickował ale jak złapie wenę to nagram i pokarze o co mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 U mnie w a6 padła skrzynia tzn zmielił sie torsen i były takie same objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Czas odkopać temat, więc pokolei...Na początek hamulce przód:Później auto na kobyłki.Wylot robi wał, dyfer, półosie tyłStanowisko do spuszczania oleju z zdemontowanego dyfra z samochodu Dyfer umyty, można rozbierać.Ostatnie zakupy żeby dyfer można było poskładać...Wał odebrany z regeneracji, nowa podpora wału, przegub od strony skrzyni, krzyżak, na koniec został wyważony. Podpora dyfra była też już dość "miękka" więc wpada wzmocniona od 20VTurbo.Końcówki wydechu pomalowane proszkowo w czarny mat.Podczas ostatniej wizyty w Pro-Tune okazało się że leżą nieporzebne przewody w stalowym oplocie idealne do mnie więc decyzja mogła być tylko jedna Edytowane 7 Lutego 2015 przez Gracjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 lubię to auto Gracjan jak zawsze profi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hesik Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Co to za spowalniacze bo to nie sa ori jak widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Co to za spowalniacze bo to nie sa ori jak widze RS4 B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hesik Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Skromne takie jakies sie wydaja jak na rs' y w sumie te s"kowe lepiej sie prezentuja choc hamuja juz gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cys Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Ciekawe jak te końcówki na aucie będą wyglądać. Nie zleje się to z zderzakiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 własnie ryju, jakie masz tam fi w tych koncówkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Jak ja sie jaram takim podejsciem do tematu, Gracjan wielkie graty za taką robotę, jaram się fhuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się