Dev Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 czyli szmelc, pozostaje regeneracja wysyłaj do ReamPoland-u
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Poniedziałek/wtorek zapadnie ostateczna decyzja co robimy Na koniec przyszłego tygodnia chciałbym lub początek kolejnego chciałbym wyjechać autem. Na razie wiem że muszę dość sporo gratów kupić...
LCQ Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 mowiłem że około a nie że tyle będzie, wróżką nie jestem jak co niektórzy ja to wróżyłem z tunerem , oczywiście mówimy o zdrowej jednostce Poniedziałek/wtorek zapadnie ostateczna decyzja co robimy Na koniec przyszłego tygodnia chciałbym lub początek kolejnego chciałbym wyjechać autem. Na razie wiem że muszę dość sporo gratów kupić... co kupujesz dokładnie?
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Przewód do turbo który ukręciłem ( SID ma ), kupę uszczelek, o-ringów, podkładek, wąż ze wspomagania, duuużą ilość opasek tych skręcanych, olej + filtr...
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 to ile ty masz przebiegu? moje k03 które leża na półce po 260k km nie mają żadnego pęknięcia a stary silnił łatwo nie miał
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Tyle ma, sprawdzane było już w nie jednym serwisie... Nie rozumiem po co miałbym nie mówić prawdy
Buba Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 No to niezle. Musialy byc ostro upalane.
moskal Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 No to niezle. Musialy byc ostro upalane. Rychu biorąc pod uwage Twoje przeboje z autem i Gracjana przeboje z autem , to raczej wątpie zeby te Twoje na półce miały taki przebieg , no chyba ze po 3 regeneracjach :naughty:
kasku22 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 2tys za regeneracje to za dwie 4tys za tyle to idzie caly silnik kupic :gwizdanie: chora cena
dawid195a Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 2tys za regeneracje to za dwie 4tys za tyle to idzie caly silnik kupic :gwizdanie: chora cena Tak tylko masz kota w worku, niewiadomo co w jakim stanie... :gwizdanie: Za 4K masz po regeneracji z gwarancją ,a za 5,3K masz nówki sztuki K03.
Gracjan Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 2tys za regeneracje to za dwie 4tys za tyle to idzie caly silnik kupic :gwizdanie: chora cena 2000zł netto więc brutto wychodzi 2460zł.. za sztukę, ta cena za regeneracje w ogóle nie wchodzi w grę... za 2800zł/szt mam możliwość kupić nówki... [br]Dopisany: 31-12-2011, 13:42:06_________________________________________________Pierwszy właściciel w Kielcach nie wiem jak jeździł, poprzedni właściciel nie miał na paliwo więc wątpię że upalał a ja wiem jak jeździłem, wydaje mi się że to loteria... Kolega u którego robię auto ma jedną turbinę po przebiegu chyba 220tys, pęknięcie jest identyczne... Powoli jest jakiś progress, przed chwilą odebrałem coolery, jeden był nieszczelny, zostały wymyte, wyglądają bardzo ładnie LCQ, cyknąłem też zdjęcia wirników:
kasku22 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 za 4k to idzie kupic k04 w idealnym stanie.tylko ze jak potrzeba to nigdy nie ma wiem cos o tym
Buba Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 regenerowane nie byly bo maja blaszki znamionowe. Moze byly kiedys wymieniane. Dziwne ze miales dziure i trzymal doladowanie. Ale szczescie w nieszczesciu sprawdziles
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 za 4k to idzie kupic k04 w idealnym stanie.tylko ze jak potrzeba to nigdy nie ma wiem cos o tym juz za 3400 kupisz nówkę na gwarancji[br]Dopisany: 31 Grudzień 2011, 16:59_________________________________________________Gracjan rób turbiny na większe wirniki od zimnej strony, mięsa jest tam az nadto
Gracjan Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 regenerowane nie byly bo maja blaszki znamionowe. Moze byly kiedys wymieniane. Dziwne ze miales dziure i trzymal doladowanie. Ale szczescie w nieszczesciu sprawdziles Pęknięcia były już jakieś małe jak zakładałem wydech, widać że uszkodzenia bardzo szybko postępują...
Buba Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 a sprawdzales przewody olejowe czy drozne? Moze smarowanie kiespkie bylo. Lacze sie z toba w bolu bo tez bede mial teraz robote ze swoja... f*ck
Gracjan Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 Przewody odkręcałem i wyglądają bardzo dobrze... U mnie powodem tego co się stało był program który zabił te turbiny... Za dużo już przeszły żeby program na nich zrobić Buba, czytałem że też masz jakiś problem... Ach, podobno Audi się nie psują
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się