Dev Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 czyli szmelc, pozostaje regeneracja wysyłaj do ReamPoland-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Poniedziałek/wtorek zapadnie ostateczna decyzja co robimy Na koniec przyszłego tygodnia chciałbym lub początek kolejnego chciałbym wyjechać autem. Na razie wiem że muszę dość sporo gratów kupić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCQ Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 mowiłem że około a nie że tyle będzie, wróżką nie jestem jak co niektórzy ja to wróżyłem z tunerem , oczywiście mówimy o zdrowej jednostce Poniedziałek/wtorek zapadnie ostateczna decyzja co robimy Na koniec przyszłego tygodnia chciałbym lub początek kolejnego chciałbym wyjechać autem. Na razie wiem że muszę dość sporo gratów kupić... co kupujesz dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Przewód do turbo który ukręciłem ( SID ma ), kupę uszczelek, o-ringów, podkładek, wąż ze wspomagania, duuużą ilość opasek tych skręcanych, olej + filtr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 to ile ty masz przebiegu? moje k03 które leża na półce po 260k km nie mają żadnego pęknięcia a stary silnił łatwo nie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 149 tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian A4 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ta, chciałbyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Tyle ma, sprawdzane było już w nie jednym serwisie... Nie rozumiem po co miałbym nie mówić prawdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 No to niezle. Musialy byc ostro upalane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 No to niezle. Musialy byc ostro upalane. Rychu biorąc pod uwage Twoje przeboje z autem i Gracjana przeboje z autem , to raczej wątpie zeby te Twoje na półce miały taki przebieg , no chyba ze po 3 regeneracjach :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasku22 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 2tys za regeneracje to za dwie 4tys za tyle to idzie caly silnik kupic :gwizdanie: chora cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid195a Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 2tys za regeneracje to za dwie 4tys za tyle to idzie caly silnik kupic :gwizdanie: chora cena Tak tylko masz kota w worku, niewiadomo co w jakim stanie... :gwizdanie: Za 4K masz po regeneracji z gwarancją ,a za 5,3K masz nówki sztuki K03. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 2tys za regeneracje to za dwie 4tys za tyle to idzie caly silnik kupic :gwizdanie: chora cena 2000zł netto więc brutto wychodzi 2460zł.. za sztukę, ta cena za regeneracje w ogóle nie wchodzi w grę... za 2800zł/szt mam możliwość kupić nówki... [br]Dopisany: 31-12-2011, 13:42:06_________________________________________________Pierwszy właściciel w Kielcach nie wiem jak jeździł, poprzedni właściciel nie miał na paliwo więc wątpię że upalał a ja wiem jak jeździłem, wydaje mi się że to loteria... Kolega u którego robię auto ma jedną turbinę po przebiegu chyba 220tys, pęknięcie jest identyczne... Powoli jest jakiś progress, przed chwilą odebrałem coolery, jeden był nieszczelny, zostały wymyte, wyglądają bardzo ładnie LCQ, cyknąłem też zdjęcia wirników: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasku22 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 za 4k to idzie kupic k04 w idealnym stanie.tylko ze jak potrzeba to nigdy nie ma wiem cos o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 regenerowane nie byly bo maja blaszki znamionowe. Moze byly kiedys wymieniane. Dziwne ze miales dziure i trzymal doladowanie. Ale szczescie w nieszczesciu sprawdziles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 za 4k to idzie kupic k04 w idealnym stanie.tylko ze jak potrzeba to nigdy nie ma wiem cos o tym juz za 3400 kupisz nówkę na gwarancji[br]Dopisany: 31 Grudzień 2011, 16:59_________________________________________________Gracjan rób turbiny na większe wirniki od zimnej strony, mięsa jest tam az nadto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 regenerowane nie byly bo maja blaszki znamionowe. Moze byly kiedys wymieniane. Dziwne ze miales dziure i trzymal doladowanie. Ale szczescie w nieszczesciu sprawdziles Pęknięcia były już jakieś małe jak zakładałem wydech, widać że uszkodzenia bardzo szybko postępują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 a sprawdzales przewody olejowe czy drozne? Moze smarowanie kiespkie bylo. Lacze sie z toba w bolu bo tez bede mial teraz robote ze swoja... f*ck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Przewody odkręcałem i wyglądają bardzo dobrze... U mnie powodem tego co się stało był program który zabił te turbiny... Za dużo już przeszły żeby program na nich zrobić Buba, czytałem że też masz jakiś problem... Ach, podobno Audi się nie psują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Nie psują to sie piz*y A nie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się