Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Postaraj się, oczywiście jak silnik nabierze temperatury poprzeciągać go powyżej 3000 obr.

Porób tak kilka dni i zobaczymy wtedy co się będzie działo.

Opublikowano

Zaraz jak się pojawił pierwszy notlauf to autko było mocno latane do odcinki prawie i koljene notlaufy raz sie pojawiały raz nie.

Od razu przyszły mi do głowy zapieczone kierownice i dlatego od tego czasu dosyć mocno pociskałem (wcześniej nie mniej).

kilka tygodni przed wystąpieniem notlaufów ścigaliśmy się ostro z passatem. Także nie powinny to raczej być kierownice.

Jak Vagowałem go wczoraj do dostał tak kilka razy pod odcinke i do 190 i tylko raz złapał tryb awaryjny.

Wcześniej pare razy łapał i nawwet się żadne błędy nie zapisały.

Musze sprawdzić jeszcze dolot bo wydaje mi się że coś jakby jęczało pod maską. Gdzie szukać ewentualnej nieszczelności w AVF-ie ? Jest jakieś miejsce gdzie najczęściej się pojawiają problemy?

Opublikowano

Przerabiałem ostatnio kierownice w turbinie w AWX`ie z tego samego rocznika co Twój z przebiegiem 190 tysi, objawy identyczne, odczyty z vaga bardzo podobne, w basic settings dawało się wyczuć przycinanie się sztangi. Zastosowałem terapie WD-40 w dużych ilościach, pomogło na dwa miesiące. Najlepiej psikać z dołu na przegub sztangi z dzwigienką od kierownic( ja tak nie robiłem z braku możliwości), no i oczywiście katalizator jest wrogiem numer jeden w takich sytuacjach.

Opublikowano

Hehe co do kata to już został skazany.

A co do czyszczenia kierownic i sztangi. Jak zdejmę dolot na turbo to można popsikać od wewnątrz smarem ?

Mam na myśli smar Wurtha. Mam taki fajny w sprayu.

czyszczenie może pomóc ale na krótko. Ktoś się orientuje ile czyszczenie z rozebraniem takiego turbo kosztuje ?

Aha dlaczego w AWX nie mialeś mozliwości psikania WD od dołu? Nie ma miejsca ? U siebie jeszcze nie patrzyłem bo nie ma czasu. Może w weekend coś popatrze.

U mnie przebieg 196 000

Opublikowano

Możesz posikać jakimś smarem, byle był rzadki, o WD jest o tyle dobry że działe jako odrdzewiacz(jest mnóstwo podobnych środków na rynku) . A z tym psikaniem od dołu, nie było czasu na zchodzenie do kanału, ściąganie osłony itp. :)

Jeżeli chodzi o koszta myślę że 400-500 zł, chyba trzeba zapłacić. Najlepiej zrobić samemu :cool:

Opublikowano

Dzięki. Co do czyszczenia czytałem opis ale nie wiem czy sam bym sie tego podjął. Na razie psikne i zobaczymy co sie będzie działo.

Idzie wiosna i lato to na pewno turbo będzie intensywnie pracowało.

Opublikowano

ps: gdzie kupić takie klipsy do nadkoli bo pogubiłem i połowa już mi wisi na jednym?

jedź z tym do ASO, to nie jest jakaś kosmiczna cena (potem możesz wrzucić info na ten temat, bo kupiłbym też parę :naughty: ).

klipsy mocujące dolną osłonę silnika:

kupiłem kompletne 4 szt do mocowania do nadkoli plus dwa do przedniego zderzaka i wyszło 79zł.

(ASO Idczak Zgierz)[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2008, 10:13 _________________________________________________

Hmm kierownice nie mogą narzekać na brak pracy :kox:

Fakt jak się zimno zrobiło to troszkę wolniej się jeździło ale żeby zaraz PSJ to nic z tych rzeczy.

Ale zrobię jak mówicie.

odpal sobie vaga 11 BS i zobacz jak się rucha sztanga: u mnie miała mniej niż połowę nominalnego skoku, pomogłem kilka razy ręką i wd40, pochodziła sobie tak w 11BS z godzine, potem przegoniłem porządnie na autobanie i jest ok

Opublikowano

Minął rok od problemów z notlaufami. Całe wakacje audik ganiał bez problemów.Przyszla zima i stare problemy się odnowiły.

Objawy identyczne jak rok temu. Tryb awaryjny w różnych momentach jazdy. I dodatkowo błąd w 01.

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Logi BS.

000003011013

9b8891856b917195.jpg

405eaa468b12d04a.jpg

4b5edf5e1ee4c6d5.gif

408a96efe4b9e28a.gif

Logi dynamiczne:

001003008010011

a4953bb9bbf62a85.jpg

0fb6d406265dd8fc.jpg

3dee133be02d15e2.jpg

b8a345b08264deab.jpg

4533d70238b8ae2f.jpg

Przymierzam się do zmiany turbo. Tylko nie mogę zdecydować na co. Najbardziej pasowałoby mi z BRD + program. Czy do AVF trzeba coś przerabiać czy wchodzi P&P?

Jeśli poza turbo silnik okaże sie zdrowy to będę szukał bo samo czyszczenie na długo może sie nie zdać.

Czy ma sens zmiana turbiny na inną czy jednak robić softa na nowej ale od AVF.

[br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 16:37_________________________________________________edit:

Zauważyłem znaczne pogorszenie korekcji na wtryskach 3 i 4. Leje tylko na BP. Czy może być inny powód dlaczego tylko na tych dwóch wtryskach się pogorszyło?

Opublikowano

Zauważyłem znaczne pogorszenie korekcji na wtryskach 3 i 4. Leje tylko na BP. Czy może być inny powód dlaczego tylko na tych dwóch wtryskach się pogorszyło?

Kilka osób przeszło z BP na inne paliwo i silnik zaczął normalnie pracować.

Osobiście nie tankuję na BP i nikomu nie polecam.

Jak użytkujesz auto ? Ciśniesz je trochę ?

Opublikowano

Ostatnio żona więcej jeździła ja siedzę w Wawie na delegacji.

Do tej pory kilka samochodów tankowałem na BP i było ok. Tym się nie przejmuję. Spróbuję zrobić mixola i może pomoże.

Bardziej mnie martwią te notlaufy. To samo było tamtej zimy. Później się rozruszał i jeździł.

Chyba jednak zmienie turbawkę zawczasu bo później więcej roboty z czyszczeniem wszystkiego niż to warte.

Mam prawie 218k km przebiegu i ori turbo więc prawdopodobnie ma już dość. Może i N75 niedomaga ale to sprawdze niedługo.

Opublikowano

Ostatnio żona więcej jeździła ja siedzę w Wawie na delegacji.

Może zamuliła trochę auto.

Do tej pory kilka samochodów tankowałem na BP i było ok. Tym się nie przejmuję. Spróbuję zrobić mixola i może pomoże.

Potankuj trochę zwykłego ORLEN ECO DIESEL - kilka zbiorników z dodatkiem STP i wtedy porównasz.

Z mixolem się wstrzymaj na razie.

Bardziej mnie martwią te notlaufy. To samo było tamtej zimy. Później się rozruszał i jeździł.

Może teraz też potrzebuje rozruszania.

Chyba jednak zmienie turbawkę zawczasu bo później więcej roboty z czyszczeniem wszystkiego niż to warte.

Mam prawie 218k km przebiegu i ori turbo więc prawdopodobnie ma już dość. Może i N75 niedomaga ale to sprawdze niedługo.

Trochę już przejechała ta turbawka, ale do końca to jest wyznacznikiem jej żywotności.

Opublikowano

turbulum sie przycina ...

co do jakosci gnoju ... kiedys lalem BP ale z roznych zrodel doszly mnie sluchy ze jest syfne ... od tamtej pory leje EkoDiesel .... co ~10 tankowan kociol Vervy ...

Opublikowano

Spróbuje jak piszecie. Teraz każda krótka nawet trasa powoduje wystąpienie notlaufa :kwasny:

Jak jest zimny i schodzi z obrotów to słychać taki metaliczny dźwięk. Coś jakby tarcie metalu o metal.

Stąd przyszło mi do głowy że turbina ma dosyć. A widziałem ile się ostatnio szwagier narobił przy AVF w passacie jak

mu turbo padło.

A że miałem ochote i tak zmienić turbo to się tak głośno zastanawiam czy jest sens.

Co do logów. Czy coś jeszcze widzicie poza przycinającymi sie kierownicami ?

Zastanawia mnie tylko fakt że tylko wtryski 3 i 4 pogorszyły korekcje. 1 i 2 nic a nic.

Jak robiłem pierwsze vagowanie to pre_pl się dziwił skąd u mnie takie korekcje po 180 tyś przebiegu.

Ale już polskie paliwo zrobiło porządek.

Opublikowano

Jak jest zimny i schodzi z obrotów to słychać taki metaliczny dźwięk. Coś jakby tarcie metalu o metal.

Miałem podobnie tylko bez różnicy na temperaturę.

Możliwe, że coś jej dolega i może warto zacząć myśleć powoli o tym żeby ją wymienić.

Zastanawia mnie tylko fakt że tylko wtryski 3 i 4 pogorszyły korekcje. 1 i 2 nic a nic.

Może złe paliwo z BP ?

Zatankuj na początek ECO DIESLA i dolej do tego STP do czyszczenia wtryskiwaczy:

stp_do_czyszczenia_wtryskiwaczy_Diesel_s.jpg

Potem możesz pojeździć na tym samym Orlenie tak ze dwa zbiorniki z tym STP:

4764da6e0ed63_400.jpg

a potem tankuj już bez dodatków i zobacz jak będą wyglądały korekcje.

Opublikowano

Tak zrobie. A co do turbiny to szukam już z BRD ale jakoś nie mogę znaleźć :mysli:

Opublikowano

Tak zrobie. A co do turbiny to szukam już z BRD ale jakoś nie mogę znaleźć :mysli:

poszukaj w dziale sprzedam [ktos ostatnio dawal ogloszenie]

Opublikowano

o fakt. dzięki spanky.[br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 22:26_________________________________________________Dzisiaj robiłem kolejne testy.

Udało mi się zarejestrować notlaufa vagiem.

Przeładowuje i to sporo. Plik z pomiarek log-01-011-xxx-xxx.XLS

Zbadalem też kondycję wtrysków. Modna ostatnio grupa 23.

6656c4cf3b90d819.gif

Co do turbiny to mam ochotę zmienić i rzeczywiście z BRD ciężko znaleźć, ale znalazłem ciekawą alternatywę w Gdańsku :)

Jak można poznać czy to N75 nie zawodzi? Robiłem dzisiaj 11BS i sztanga ładnie pracuje nic się nie przycina. A w jeździe takie problemy.

Błędy oczywiście takie same:

Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 5934

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: WAUZZZ8E04A237571 AUZ6Z0D0056569

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Opublikowano

po logach widac ze to kierownice sie przycinaja ...

Opublikowano

Chyba się trochę rozjeździł bo dzisiaj ani jednego notlaufa.

Opublikowano

Dzięki pre_pl uspokoiłeś mnie normalnie. Poczytałem trochę wczoraj o logach i kolega meszrum z AKP pisał że jeśli w grupie 011 ciśnienia zkolumny 2 i 3 się nie pokrywają mamy problem z uszkodzeniem turbo lub przeładowaniem. U mnie różnice są minimalne jednak dla kolumny 3 wyższe. Jakie mogą to być różnice ? Dopuszczalne ?

a i co z tym błędem. wiem że od radia i że problem z łącznością chyba ale do czego to przypiąć :mysli:

Miro doszedłeś z tym błędem bo u mnie pokazuje taki sam błąd?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...