Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jeśli chodzi o radio to nic nie zrobiłem i co jakiś czas go kasuje.

Cos jest z łącznościa z radiem czasem sie rozłacza ale w sumie rzadko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeśli chodzi o radio to nic nie zrobiłem i co jakiś czas go kasuje.

Cos jest z łącznościa z radiem czasem sie rozłacza ale w sumie rzadko.

Rozłącza? w jaki sposób?

Bo u mnie nie ma żadnych problemów, wszystko jest OK, tylko czasami CD wariuje jak nie ma płytki to przy włączeniu radia pokazuje CD Error ale po przełączeniu na FM wszystko OK. Jak płytka siedzi w CD to przy włączeniu radia jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem ale to bardzo rzadko radio sie wyłącza i włącza. Trwa to ułamek sek. taki reset.

Poza tym to wszystko dziala. Wtedy prawdopodobnie pokazuje się ten błąd łączności.

NIe przejmuje sie tym bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o fakt. dzięki spanky.[br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 22:26_________________________________________________Dzisiaj robiłem kolejne testy.

Udało mi się zarejestrować notlaufa vagiem.

Przeładowuje i to sporo. Plik z pomiarek log-01-011-xxx-xxx.XLS

Zbadalem też kondycję wtrysków. Modna ostatnio grupa 23.

6656c4cf3b90d819.gif

Co do turbiny to mam ochotę zmienić i rzeczywiście z BRD ciężko znaleźć, ale znalazłem ciekawą alternatywę w Gdańsku :)

Jak można poznać czy to N75 nie zawodzi? Robiłem dzisiaj 11BS i sztanga ładnie pracuje nic się nie przycina. A w jeździe takie problemy.

Błędy oczywiście takie same:

Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 5934

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: WAUZZZ8E04A237571 AUZ6Z0D0056569

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Zostaw go na 30 minut na 011BS i zobaczysz czy cos sie poprawi :decayed:[br]Dopisany: 02 Luty 2010, 09:13_________________________________________________Acha. Ja bym zajrzal do turbiny(trzeba by sie dostac od strony zimnej), w celu obejrzenia stanu wirnika tzn luzy i stan lopatek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe letallec.

Od marca trochę sie zmieniło. W lecie turbo zaczęło normalnie jeździć w międzyczasie kupiłem BRD lezy i czeka na założenie.

Później wyciąłem kata i w 011BS w ogóle zaczęlo mi gasić silnik.

Przyszła zima i dalej zaczęły się notlaufy. Coraz częściej i gorzej.

Jak tylko znajdę chwilę to zakładam BRD bo już się jeździć nie da.[br]Dopisany: 02 Luty 2010, 09:15_________________________________________________zaglądałem do turbo od strony zimnej luz wzdłużny żaden poprzeczny jakiś mini mini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano ale przynajmniej mam motywację żeby się wreszcie za to wziaść.

Cooler czeka na wyspawanie i włożenie do samochodu. Tylko ze cholercia nie chce się zmieścić :)

A przy okazjni EGR poleci bo leje z niego i mnie wkurza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o podpowiedz odnośnie problemów podczas wykonywania logów. Otóż po rozpoczęciu wg opisu ciśnięcia na gaz (nie dawałem do podłogi ze względu na obawy uszkodzenia turbo) od 1500 obr do 4200 na 3 biegu auto przy ok. 3600 nagle osłabło. Wyłączyło się Turbo, i samochód w ogóle nie miał mocy. Po zatrzymaniu,wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko było OK, natomiast próby logowania przerwałem, ze względu na błąd jaki się pojawił, czyli 17965 P1557 35-00. Proszę o poradę co mogło się wysypać i czy takie zarzynanie jest bezpieczne. Poniżej przedstawiam logi jakie mi się udało zrobić i proszę o wstępną analizę tego co wykonałem do momentu wyłączenia turbo.

GehaS.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ecu zlapal tryb awaryjny.

Wg mnie lepiej prob dynamicznych na razie nie ponawiac, bo jezeli sa takie cisnienia doladowania jakie pokazuje ci czujnik (nawet > 2800 mb) to raczej weze, intercooler nie wytrzymaja za dlugo.

Najpierw sprawdzilbym czy wezyki podcisnienia spelniaja swoja role i ecu ma mozliwosc zbicia cisnienia (widac ze sie stara, tylko mu nie wychodzi), wskazane zrobic jeszcze logowanie bs grupy 011 oraz 003 (zweryfikujesz czy w ogole masz podcisnienie oraz wstepnie zaworek n75). Jezeli caly uklad podcisnienia okaze sie sprawny to turbo oddalbym do sprawdzenia i (ewentualnie) czyszczenia/regeneracji.

Jeszcze nie widzialem (ale tez zaden ze mnie fachowiec) aby czujnik doladowania pokazywal takie wysokie wartosci - czy jest to orginalny czujnik ?

nawiasem mowiac - z przeplywki rowniez nie - tez jest orginalna ?

zawsze wydawalo mi sie ze obydwa te 'czujniki' (przeplywka i cisnienia) maja odpowiednio wyskalowane przetworniki A/C i maksymalne wartosci to: <>1007 (przeplywka) oraz <>2570 (cisnienie) ale moze jestem w bledzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ecu zlapal tryb awaryjny.

Wg mnie lepiej prob dynamicznych na razie nie ponawiac, bo jezeli sa takie cisnienia doladowania jakie pokazuje ci czujnik (nawet > 2800 mb) to raczej weze, intercooler nie wytrzymaja za dlugo.

Najpierw sprawdzilbym czy wezyki podcisnienia spelniaja swoja role i ecu ma mozliwosc zbicia cisnienia (widac ze sie stara, tylko mu nie wychodzi), wskazane zrobic jeszcze logowanie bs grupy 011 oraz 003 (zweryfikujesz czy w ogole masz podcisnienie oraz wstepnie zaworek n75). Jezeli caly uklad podcisnienia okaze sie sprawny to turbo oddalbym do sprawdzenia i (ewentualnie) czyszczenia/regeneracji.

Jeszcze nie widzialem (ale tez zaden ze mnie fachowiec) aby czujnik doladowania pokazywal takie wysokie wartosci - czy jest to orginalny czujnik ?

nawiasem mowiac - z przeplywki rowniez nie - tez jest orginalna ?

zawsze wydawalo mi sie ze obydwa te 'czujniki' (przeplywka i cisnienia) maja odpowiednio wyskalowane przetworniki A/C i maksymalne wartosci to: <>1007 (przeplywka) oraz <>2570 (cisnienie) ale moze jestem w bledzie....

Sprawdziłem zaworek N75 i widze że górny wylot jest nie podłaczony, od dwóch dolnych odchodzą jakieś wężyki ale tak jest ciasno że nie mogę sprawdzić gdzie, a ten jeden jest w ogóle nie podłączony. Czy masz jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaraj sie doprowadzic to do takiego stanu:

schemat podcisnienia

to jest schemat, ale idea identyczna w kazdym TDI z zmienna geometria.

jezeli 'ten gorny' jest od filtra powietrza to niby nic sie nie dzieje - tyle ze 'lapie' kurz i syfki z powietrza (nie wiem czy na tym etapie czyszczenie go zreanimuje).

Jezeli jest to inny kruciec (np z podcisnieniem) to sterowanie nie dziala.

jezeli nie jestes pewny ktore to wezyki - mozesz pokusic sie o logi basic settings grupy 011 (bedzie widac czy kierownice sie ruszaja) i 003 (weryfikacja podcisnienia na egr) - lub 'recznie', na jednym powinno byc podcisnienie (po zatkaniu palcem - wyrazne 'ssanie')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaraj sie doprowadzic to do takiego stanu:

schemat podcisnienia

to jest schemat, ale idea identyczna w kazdym TDI z zmienna geometria.

jezeli 'ten gorny' jest od filtra powietrza to niby nic sie nie dziaje - tyle ze 'lapie' kurz i syfki z powietrza (nie wiem czy na tym etapie czyszczenie go zreanimuje).

Jezeli jest to inny kruciec (np z podcisnieniem) to sterowanie nie dziala.

jezeli nie jestes pewny ktore to wezyki - mozesz pokusic sie o logi basic settings grupy 011 (bedzie widac czy kierownice sie ruszaja) i 003 (weryfikacja podcisnienia na egr) - lub 'recznie', na jednym powinno byc podcisnienie (po zatkaniu palcem - wyrazne 'ssanie')

Ten nie podłaczony u mnie to wg schematu powinien iść do trójnika gdzie rozchodzi się z na filtr powietrza i zawór N18.

A co do wykonania grupy 011 i 003 w BS to proszę podaj mi linka do tego testu bo do końca nie mam pojęcia jak logować w BS. Troche się cykam z tym i nie chcialbym nic spaprać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, oczywiscie brakujacy wazyk nalezy zalozyc (aby zaworki pracowaly w czystosci).

tu jest link do: manuala vcds (nowszy vag-com, ale starszy jest prawie identyczny) - widac ekran po wejsciu na sterownik (dla nas silnika) po prawej stronie (grupa 04) jest przycisk 'basic settings' (nastawy podstawowe). W tym trybie logujesz tylko jedna grupe na raz. Wejdz na 011 i po sekundzie bedziesz wiedzial na czym to polega :) (uwaga : zacznie migac kontrolka swiec zarowych i silnik zwiekszy nieco obroty).

zanim zaczniesz logowac zagrzej troche silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, oczywiscie brakujacy wazyk nalezy zalozyc (aby zaworki pracowaly w czystosci).

tu jest link do: manuala vcds (nowszy vag-com, ale starszy jest prawie identyczny) - widac ekran po wejsciu na sterownik (dla nas silnika) po prawej stronie (grupa 04) jest przycisk 'basic settings' (nastawy podstawowe). W tym trybie logujesz tylko jedna grupe na raz. Wejdz na 011 i po sekundzie bedziesz wiedzial na czym to polega :) (uwaga : zacznie migac kontrolka swiec zarowych i silnik zwiekszy nieco obroty).

zanim zaczniesz logowac zagrzej troche silnik.

Ile czasu trzeba logować i czy przy tej usterce która się pojawiła nie uszkodzi nic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc podaje to co się udało zrobić:

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press,

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

Marker STAMP /min

0,00 1008 OFF 994,5 99,6

0,40 1029 OFF 994,5 99,6

0,78 1050 OFF 994,5 99,6

1,18 1071 OFF 982,8 99,6

1,58 1092 OFF 982,8 99,6

1,98 1113 OFF 982,8 99,6

2,38 1134 OFF 982,8 99,6

2,78 1155 OFF 982,8 99,6

3,18 1176 OFF 982,8 99,6

3,58 1197 OFF 982,8 99,6

3,98 1218 OFF 982,8 99,6

4,38 1239 OFF 982,8 99,6

4,78 1260 OFF 982,8 99,6

5,18 1281 OFF 982,8 99,6

5,58 1281 OFF 982,8 99,6

5,98 1302 OFF 982,8 99,6

6,38 1323 OFF 982,8 99,6

6,78 1344 OFF 982,8 99,6

7,18 1386 OFF 982,8 99,6

7,57 1386 ON 982,8 99,6

7,97 1386 ON 994,5 0,0

8,37 1407 ON 1053,0 0,0

8,77 1407 ON 1099,8 0,0

9,17 1407 ON 1146,6 0,0

9,55 1407 ON 1170,0 0,0

9,95 1407 ON 1193,4 0,0

10,35 1407 ON 1205,1 0,0

10,75 1407 ON 1205,1 0,0

11,15 1407 ON 1205,1 0,0

11,53 1407 ON 1216,8 0,0

11,93 1407 ON 1216,8 0,0

12,33 1386 ON 1216,8 0,0

12,73 1407 ON 1216,8 0,0

13,13 1386 ON 1216,8 0,0

13,52 1407 ON 1216,8 0,0

13,92 1407 ON 1216,8 0,0

14,30 1407 ON 1216,8 0,0

14,70 1407 ON 1216,8 0,0

15,10 1407 ON 1216,8 0,0

15,49 1407 ON 1216,8 0,0

15,89 1407 ON 1216,8 0,0

16,27 1407 ON 1216,8 0,0

16,67 1407 ON 1216,8 0,0

17,07 1407 ON 1216,8 0,0

17,47 1407 ON 1216,8 0,0

17,87 1407 OFF 1216,8 0,0

18,25 1407 OFF 1146,6 99,6

18,65 1407 OFF 1053,0 99,6

19,05 1407 OFF 1029,6 99,6

19,45 1407 OFF 1006,2 99,6

19,85 1407 OFF 994,5 99,6

20,24 1407 OFF 994,5 99,6

20,64 1407 OFF 994,5 99,6

21,04 1407 OFF 994,5 99,6

21,44 1407 OFF 994,5 99,6

21,84 1407 OFF 982,8 99,6

22,24 1407 OFF 982,8 99,6

22,64 1407 OFF 982,8 99,6

23,05 1407 OFF 982,8 99,6

23,45 1407 OFF 982,8 99,6

23,85 1407 OFF 982,8 99,6

24,25 1407 OFF 982,8 99,6

24,65 1407 OFF 982,8 99,6

25,05 1407 OFF 982,8 99,6

25,45 1407 OFF 982,8 99,6

25,85 1407 OFF 982,8 99,6

26,25 1407 OFF 982,8 99,6

26,65 1407 OFF 982,8 99,6

27,04 1407 OFF 982,8 99,6

27,44 1407 OFF 982,8 99,6

27,84 1407 OFF 982,8 99,6

28,24 1407 ON 982,8 99,6

28,64 1386 ON 994,5 0,0

29,05 1407 ON 1064,7 0,0

29,45 1407 ON 1111,5 0,0

29,85 1407 ON 1146,6 0,0

30,25 1407 ON 1170,0 0,0

30,65 1407 ON 1193,4 0,0

31,05 1407 ON 1193,4 0,0

31,45 1407 ON 1205,1 0,0

31,85 1407 ON 1205,1 0,0

32,25 1407 ON 1205,1 0,0

32,65 1407 ON 1216,8 0,0

33,03 1407 ON 1216,8 0,0

33,43 1407 ON 1216,8 0,0

33,83 1407 ON 1216,8 0,0

34,24 1407 ON 1216,8 0,0

34,64 1407 ON 1216,8 0,0

35,02 1407 ON 1216,8 0,0

35,42 1407 ON 1216,8 0,0

35,82 1407 ON 1216,8 0,0

36,22 1407 ON 1216,8 0,0

36,62 1407 ON 1216,8 0,0

37,02 1407 ON 1216,8 0,0

37,42 1407 ON 1216,8 0,0

37,80 1407 ON 1216,8 0,0

38,20 1407 ON 1216,8 0,0

38,60 1407 OFF 1216,8 0,0

39,00 1407 OFF 1134,9 99,6

39,40 1407 OFF 1053,0 99,6

39,79 1407 OFF 1017,9 99,6

40,19 1407 OFF 1006,2 99,6

40,59 1407 OFF 994,5 99,6

40,99 1407 OFF 994,5 99,6

41,39 1407 OFF 994,5 99,6

41,77 1407 OFF 994,5 99,6

42,17 1407 OFF 982,8 99,6

42,57 1407 OFF 982,8 99,6

42,97 1407 OFF 982,8 99,6

43,37 1407 OFF 982,8 99,6

43,75 1407 OFF 982,8 99,6

44,15 1407 OFF 982,8 99,6

44,55 1407 OFF 982,8 99,6

44,95 1407 OFF 982,8 99,6

45,35 1407 OFF 982,8 99,6

45,75 1407 OFF 982,8 99,6

46,15 1407 OFF 982,8 99,6

46,55 1407 OFF 982,8 99,6

46,95 1407 OFF 982,8 99,6

47,35 1407 OFF 982,8 99,6

47,75 1407 OFF 982,8 99,6

48,15 1407 OFF 982,8 99,6

48,54 1407 OFF 982,8 99,6

48,94 1407 ON 982,8 99,6

49,34 1386 ON 994,5 0,0

49,74 1407 ON 1053,0 0,0

50,14 1407 ON 1111,5 0,0

50,52 1407 ON 1146,6 0,0

50,92 1407 ON 1170,0 0,0

51,32 1407 ON 1193,4 0,0

51,72 1407 ON 1205,1 0,0

52,12 1407 ON 1205,1 0,0

52,50 1407 ON 1205,1 0,0

52,90 1407 ON 1216,8 0,0

53,30 1407 ON 1216,8 0,0

53,70 1407 ON 1216,8 0,0

54,10 1407 ON 1216,8 0,0

54,49 1407 ON 1216,8 0,0

˙˙

i dalej

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%

STAMP /min mg/str %

0,00 1008 EGR Off 480,2 19,9

0,38 1029 EGR Off 465,5 19,9

0,78 1050 EGR Off 475,3 19,9

1,18 1071 EGR Off 485,1 19,9

1,58 1092 EGR Off 480,2 19,9

1,98 1113 EGR Off 475,3 19,9

2,38 1134 EGR Off 490,0 19,9

2,78 1155 EGR Off 485,1 19,9

3,17 1176 EGR Off 494,9 19,9

3,57 1197 EGR Off 485,1 19,9

3,97 1218 EGR Off 494,9 19,9

4,37 1239 EGR Off 504,7 19,9

4,77 1260 EGR Off 499,8 19,9

5,15 1281 EGR Off 499,8 19,9

5,55 1302 EGR Off 519,4 19,9

5,95 1302 EGR Off 529,2 19,9

6,35 1323 EGR Off 519,4 19,9

6,75 1365 EGR Off 519,4 19,9

7,13 1365 EGR Off 543,9 19,9

7,53 1386 EGR On 539,0 19,9

7,93 1407 EGR On 543,9 64,5

8,33 1407 EGR On 539,0 64,5

8,73 1407 EGR On 548,8 64,5

9,12 1407 EGR On 558,6 64,5

9,52 1407 EGR On 534,1 64,5

9,90 1407 EGR On 553,7 64,5

10,30 1407 EGR On 553,7 64,5

10,70 1407 EGR On 543,9 64,5

11,10 1407 EGR On 553,7 64,5

11,50 1407 EGR On 534,1 64,5

11,89 1386 EGR On 534,1 64,5

12,29 1407 EGR On 548,8 64,5

12,69 1407 EGR On 519,4 64,5

13,09 1407 EGR On 543,9 64,5

13,49 1386 EGR On 539,0 64,5

13,87 1407 EGR On 534,1 64,5

14,27 1407 EGR On 534,1 64,5

14,67 1407 EGR On 539,0 64,5

15,07 1407 EGR On 543,9 64,5

15,47 1407 EGR On 534,1 64,5

15,85 1407 EGR On 543,9 64,5

16,25 1407 EGR On 548,8 64,5

16,65 1407 EGR On 543,9 64,5

17,05 1407 EGR On 553,7 64,5

17,45 1407 EGR On 563,5 64,5

17,84 1407 EGR Off 553,7 64,5

18,24 1407 EGR Off 529,2 19,9

18,62 1407 EGR Off 543,9 19,9

19,02 1407 EGR Off 534,1 19,9

19,42 1407 EGR Off 543,9 19,9

19,82 1407 EGR Off 543,9 19,9

20,22 1407 EGR Off 539,0 19,9

20,60 1407 EGR Off 539,0 19,9

21,00 1407 EGR Off 534,1 19,9

21,40 1407 EGR Off 548,8 19,9

21,80 1407 EGR Off 539,0 19,9

22,20 1407 EGR Off 548,8 19,9

22,59 1407 EGR Off 553,7 19,9

22,99 1407 EGR Off 543,9 19,9

23,39 1407 EGR Off 534,1 19,9

23,79 1407 EGR Off 548,8 19,9

24,19 1407 EGR Off 543,9 19,9

24,59 1407 EGR Off 539,0 19,9

24,99 1407 EGR Off 529,2 19,9

25,39 1407 EGR Off 548,8 19,9

25,79 1407 EGR Off 553,7 19,9

26,19 1407 EGR Off 539,0 19,9

26,59 1407 EGR Off 539,0 19,9

26,99 1407 EGR Off 539,0 19,9

27,37 1407 EGR Off 548,8 19,9

27,77 1407 EGR Off 543,9 19,9

28,17 1407 EGR On 539,0 19,9

28,57 1407 EGR On 558,6 64,5

28,97 1407 EGR On 543,9 64,5

29,36 1407 EGR On 543,9 64,5

29,76 1407 EGR On 539,0 64,5

30,16 1407 EGR On 539,0 64,5

30,56 1407 EGR On 553,7 64,5

30,96 1407 EGR On 548,8 64,5

31,34 1407 EGR On 539,0 64,5

31,74 1407 EGR On 548,8 64,5

32,14 1407 EGR On 548,8 64,5

32,54 1407 EGR On 543,9 64,5

32,94 1407 EGR On 548,8 64,5

33,32 1407 EGR On 534,1 64,5

33,72 1407 EGR On 543,9 64,5

34,12 1407 EGR On 539,0 64,5

34,52 1407 EGR On 543,9 64,5

34,92 1407 EGR On 539,0 64,5

35,31 1407 EGR On 543,9 64,5

35,71 1407 EGR On 548,8 64,5

36,09 1407 EGR On 539,0 64,5

36,49 1407 EGR On 529,2 64,5

36,89 1407 EGR On 553,7 64,5

37,29 1407 EGR On 553,7 64,5

37,69 1407 EGR On 539,0 64,5

38,07 1407 EGR On 543,9 64,5

38,47 1407 EGR Off 529,2 64,5

38,87 1407 EGR Off 534,1 19,9

39,27 1407 EGR Off 543,9 19,9

39,67 1407 EGR Off 529,2 19,9

40,06 1407 EGR Off 543,9 19,9

40,46 1407 EGR Off 539,0 19,9

40,86 1407 EGR Off 548,8 19,9

41,26 1407 EGR Off 539,0 19,9

41,66 1407 EGR Off 543,9 19,9

42,06 1407 EGR Off 543,9 19,9

42,46 1407 EGR Off 543,9 19,9

42,86 1407 EGR Off 543,9 19,9

43,26 1407 EGR Off 534,1 19,9

43,66 1407 EGR Off 543,9 19,9

44,06 1407 EGR Off 558,6 19,9

44,46 1407 EGR Off 529,2 19,9

44,84 1407 EGR Off 529,2 19,9

45,24 1386 EGR Off 534,1 19,9

45,64 1407 EGR Off 543,9 19,9

46,04 1407 EGR Off 543,9 19,9

46,44 1407 EGR Off 529,2 19,9

46,83 1407 EGR Off 553,7 19,9

47,23 1407 EGR Off 543,9 19,9

47,63 1407 EGR Off 534,1 19,9

48,03 1407 EGR Off 543,9 19,9

48,43 1407 EGR Off 539,0 19,9

48,81 1407 EGR On 534,1 19,9

49,21 1407 EGR On 543,9 64,5

49,61 1407 EGR On 543,9 64,5

50,01 1407 EGR On 534,1 64,5

50,41 1407 EGR On 548,8 64,5

50,79 1407 EGR On 534,1 64,5

51,19 1407 EGR On 534,1 64,5

51,59 1407 EGR On 534,1 64,5

51,99 1407 EGR On 543,9 64,5

52,39 1407 EGR On 543,9 64,5

52,79 1407 EGR On 543,9 64,5

53,19 1407 EGR On 529,2 64,5

53,59 1386 EGR On 539,0 64,5

[br]Dopisany: 08 Luty 2010, 18:42_________________________________________________Witam Kolegow,

Czy to chwilowy brak speców spowodowany feriami czy ciężko cokolwiek odczytać z podanych powyżej logów? Bie nie wiem czy mam jeszcze raz logować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...