Pawlo 2004 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 może woda za mokra a na serio ja tylko microfibry do osuszania używam i nie narzekam może tak jak mówisz, za mokra woda No i gdzie ja tu teraz znajdę bardziej suchą wodę Na ebay-u jest do kupienia woda w proszku, jak mogłeś o tym nie wiedzieć auto po wosku? Ja kupiłem Janka Niezbednego, i po samej politurze, zbiera tak jak pisałeś o Water Magnecie, żeby na sucho wytrzeć,muszę dosuszyć Fibrą , dzisiaj położyłem wosk,w sobotę Mycie zobaczymy jak po wosku bedzie zbierał Jak jest dobrze auto nawoskowane to magnatem osusza się pięknie. Ja nawet nie ściągam wody, żadną wycieraczka tylko odrazu magnat, jak jest mokry to wykręcam i dalej do boju. Gorzej jak auto ma zajechany lakier to wtedy ta woda się rozciera po lakierze i to jest wkurzające, ale to wtedy nie wina ręcznika tylko lakieru Tak więc jak auto ma zadbany lakier to jednym ręcznikiem można osuszyć cały parking samochodów pod tesko
Remik-A4 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Recznik Megsa osusza idealnie i chlonie wode jak ale aby przyspieszyc sprawe mozna zakupic pletwe od AutoGlym - http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180692097447&ssPageName=STRK:MEWAX:IT i puzniej zastosowac recznik
Tomasz Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Panowie, ostatnio kupiłem water magneta i dzisiaj po raz pierwszy go użyłem i powiem wam, że spodziewałem się lepszego zbierania wody. Ogólnie to jak zrobiłem całe auto to do sucha nie da się wysuszyć, musiałem pomóc sobie mikrofibrą przy następnych zakupach kup sobie Fluffy Dryer (koszt około 33-40zł), zmienisz zdanie na temat zbierania wody z auto, a magnetem możesz zrobić drobne poprawki
mech15 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Panowie, ostatnio kupiłem water magneta i dzisiaj po raz pierwszy go użyłem i powiem wam, że spodziewałem się lepszego zbierania wody. Ogólnie to jak zrobiłem całe auto to do sucha nie da się wysuszyć, musiałem pomóc sobie mikrofibrą przy następnych zakupach kup sobie Fluffy Dryer (koszt około 33-40zł), zmienisz zdanie na temat zbierania wody z auto, a magnetem możesz zrobić drobne poprawki tego?? http://showcarshine.pl/174-showcarshine-fluffy-dryer-90x60cm-struktura-pluszu-jak-blue-ripper-.html
_Makki_ Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Fluffy jest Remik-A4: Jak robisz pozniej korekte auta to mozesz nawet i ircha osuszac auto... Tak samo jak i mycie gabka.. Im mniej "wycierania" tym mniej rusek. Ja osuszam auto sprezonym powietrzem i metoda nakladania i zdejmowania wafli lub mf.
Pawlo 2004 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 ja osuszam auto sprezonym powietrzem i metoda nakladania i zdejmowania wafli lub mf. Makki ty jesteś hardkorem więc nic mnie już nie dziwi
Madbar Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Ja kupiłem Fluffy Dryera bo kosztował polowę tego co Water magnet i nie wiem jak się pracuje WM, ale jestem z Fluffy Dryera zadowolony jak nie wiem co. To prawda, że on nie wpija wody po przylożeniu i trzeba przetrzeć, ale wciaga wodę z całego auta po myciu, bez wykręcania. Powiem więcej, jest tak puszysty, że tą całą wodę po jednym aucie wciąga na tyle głęboko, że niemożliwością jest go nawet wykręcić; kręcisz, kręcisz i nic nie leci. A potem na wieszaczek i na słoneczko i w 1h suchutki jak pieprz i nadal puszysty. Żona, jak zobaczyła co mam do wycierania auta, to tylko kąśliwie rzuciła, że jakoś do sprzatania domu to się tak nie przykładam i gadżetów nie przynoszę
Remik-A4 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 z WM jest tak samo tylko kobieta 2x bardziej krzyczy ze wzgledu na koszta
Młody_drog Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 z WM jest tak samo tylko kobieta 2x bardziej krzyczy ze wzgledu na koszta d*pa, nie jest tak samo. Masz WM, że wiesz? Bo ja jakoś mam i powiem szczerze, że jestem zawiedziony... A cena 12 funtów to raczej nie aż tak dużo
Remik-A4 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 z WM jest tak samo tylko kobieta 2x bardziej krzyczy ze wzgledu na koszta pupa, nie jest tak samo. Masz WM, że wiesz? Bo ja jakoś mam i powiem szczerze, że jestem zawiedziony... A cena 12 funtów to raczej nie aż tak dużo oczywiscie, ze mam i nie widze problemu cale auto wytarlem na 2 wycisniecia i to bez zadnej " pletwy " wczesniej... wiec nie wiem czemu to tak wyglada u Ciebie Mateusz ;(
Młody_drog Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 No nie wiem następnym razem aż nagram film bo nie wierzyłem sam :/[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 17:18_________________________________________________http://www.wykop.pl/ramka/809605/polonez-caro-reanimacja-lakieru/
m1chal Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 wczoraj zajalem sie moim pierwszym autem w kwestii polerki... Użyte zostały: Das6 Pro Eurotec Menzerna FG 500 Menzerna FF3000 PB BH Biała, żółta (flexipads) i niebieska (3M) gąbka korekta wyszła moim zdaniem na 70-80%, niestety coś nie moge usunać w 95% chodziasz tych rys... 3 godziny spędziłem nad maską, używając Dasa6 głownie... i wspomagajac sie kilkoma przejazdami rotacji (poniewaz mam beznadziejnego, najtanszego BP no i brak wprawy) oto zdjęcia: pacjent : miejsce pracy: stan lakieru pod lampami: po 40 minutach pracy pękła jedna szybka od gorąca w halogenie, co nie wróżyło dobrze pracy :/ (a włożyłem 400W zamiast maksymalnych 500) pierwszy panel powiedzmy zrobiony : drugi panel 50/50: (jak widać troche rysek zostało) oczywiscie zdjecia po przetarciu IPA Nagle niewiedzieć czemu, podnosząc Dasa z lakieru, gąbka żółta się rozleciała :/ , a w zasadzie na masce nie miala o co zahaczyć i się uszkodzić (oderwała się od rzepa, który został na polerce) zauważyłem, że od maszyny leci dość mocne ciepło w miejscu gdzie jest BP, gąbka itd... to może być powód?? a tu już cała maska zrobiona po FG500, FF3000 i chyba PB BH i colli 476s (chyba, bo juz nie pamietam) - widać, że kilka rzeczy zostało do poprawki, pewnie bardziej doświadczony, bo ściął te rysy, ale praktyka praktyka i jeszcze raz praktyka i myśle, że się naucze w końcu
lukaszr Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Tak o to. Ale jak bys tylko potwierdził, czy to i glinka sa równowazne, to byłbym wdzięczny. Bo glinki to Ci u mnie dostatek a DCStep 1 bym dopiero musial nabyc :> Glinka to glinka, a DC1 to DC1 - nie da się tego porównać, bo to nie są 2 równorzędne produkty. Panowie, ostatnio kupiłem water magneta i dzisiaj po raz pierwszy go użyłem i powiem wam, że spodziewałem się lepszego zbierania wody. Ogólnie to jak zrobiłem całe auto to do sucha nie da się wysuszyć, musiałem pomóc sobie mikrofibrą Może to będzie zbyt szczere, ale najwyraźniej nie potrafisz wycierać auta ręcznikiem waflowym Ja zawsze wycieram swoje A4 praktycznie do sucha 1 ręcznikiem. Drugim ewentualnie robię tylko "poprawki". Rozłóż go po myciu i całym rozłożonym przeciągnij po dachu i masce - potem go złóż i wyciśnij z niego wodę - ręcznik zrobi się cały wilgotny i wtedy zaczyna dobrze wchłaniać wodę. ale aby przyspieszyc sprawe mozna zakupic pletwe od AutoGlym - http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180692097447&ssPageName=STRK:MEWAX:IT I przy okazji porysować sobie lakier - dziękuję wolę nie używać. m1chal, coś Ty zrobił z tym żółtym padem ? beton polerowałeś czy jak ? 3h na masce i trochę rys zostało - jednak rotacja byłaby zdecydowanie lepsza
Madbar Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Glinka to glinka, a DC1 to DC1 - nie da się tego porównać, bo to nie są 2 równorzędne produkty. lukaszr, wiem że glinka i DC1 to nie to samo. Pytanie może nieco wyrwane z kontekstu, ale uzupełniam . Na moje wcześniejsze pytanie o usunięcie wosku SONAXA i ponowne nałożenie tym razem już czegoś sensowniejszego odpisałeś, że stary wosk trzeba usunąć i do tego można wykorzystać albo glinkę albo paint cleaner ( np DC1), bo nawet aktywna piana może nie usunąć całości starej warstwy wosku a tylko ją nadgryźć, a dopiero potem nakładać politurę DC2 i wosk. Tak więc w świetle tego wyjaśnienia ponawiam pytanie, czy równoważnie mogę użyć tego albo tego, czy raczej któreś jest preferowane w takiej sytuacji....
lukaszr Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Najlepiej glinkę, potem DC1, DC2 i wosk :naughty: Trochę ciężko określić co będzie lepsze - wydaje mi się, że jednak DC1, bo ma właściwości minimalnie ścierne i pewnie dokładniej zbierze to, co było nałożone wcześniej.
Młody_drog Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Bardzo to możliwe Łukasz, przygodę z detailingiem dopiero zaczynam ;(. Dzięki za wskazówkę
Madbar Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Najlepiej glinkę, potem DC1, DC2 i wosk :naughty: Znaczy wersja hardcore od nowa :wallbash: Chociaż szczerze mówiac glinkowanie było całkiem light w porównaniu z UC. Trochę ciężko określić co będzie lepsze - wydaje mi się, że jednak DC1, bo ma właściwości minimalnie ścierne i pewnie dokładniej zbierze to, co było nałożone wcześniej. I właśnie o taki konkret mi chodziło. Dzięki
m1chal Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 m1chal, coś Ty zrobił z tym żółtym padem ? beton polerowałeś czy jak ? 3h na masce i trochę rys zostało - jednak rotacja byłaby zdecydowanie lepsza no wlasnie nie mam pojecia czemu pad sie rozleciał... a to nie czyści sie pada o ziemie i pozniej o samochod ? no rotacją się wspomagalem,, kilka przejazdow robilem ,ale efekty są jakie są :/
Remik-A4 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Na wieksze rysy rotacja nie DA zestaw 3M pad i compound powinien uporac sie bardzo szybko z wiekszymi rysami itp. reszta zalezy od umiejetnosci i odp. warstwy lakieru aby nie przegiac sprawy przydaje sie miernik itp. Lukasz co myslisz o takim kompletnym 3 kolorowym zestawie 3m ? ps. Michal masz zajeb... Golfa I :good:
m1chal Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 no wlansie chyba nastepnym razem kupie caly zestawik 3M aby na nim sie uczyć i na rotacji
Rekomendowane odpowiedzi