Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[Ajm B5 2000 r] sciąganie w lewo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam AVANTA z 2000 r ściąga mi go w lewo szczególnie na nierównej nawierzchni niezależnie od prędkości (kostka brukowa, płyty betonowe) kierownica sama się obraca w lewo po przejechaniu kilku kilometrów ściąganie jest juz mniej odczuwalne, po równej drodze odczuwalne w znacznie mniejszym stopniu. Podczas hamowania na równej drodze autko leci prościutko czasami na koleinach potrafi kierownice obrócić w lewo na szarpakach nic nie wyszło, zbieżność ok. Opony nowe ( maja 5 mies) nie ścina ich czy to któryś z wahaczy?

Może miał ktoś podobny przypadek?

Opublikowano

Najpierw sprawdziłbym ciśnienie w oponach, potem zawiechę ;)

Opublikowano

Spróbuj zamienić przednie koła z lewej strony na prawą, jeżeli to nie pomoże to należy jeszcze raz sprawdzić dokładnie czy nie ma luzów w przednim zawieszeniu, ewentualnie pełna regulacja geometrii.

Opublikowano

Wobec tego sprawdź czy lewe przednie koło nie blokuje bo to tez może byc powodem ściągania.

Opublikowano

Zbadaj problem przy hamowaniu na równej drodze bez kolein i pochyłości i napisz?

Opublikowano

Ja bym stawial na sworzen wahacza.. :mysli:

Opublikowano

Ja bym stawial na sworzen wahacza.. :mysli:

Jest 8 sworzni...więc na który? :D

Opublikowano

Motor ktorys.. :naughty:

Opublikowano

Witam

Byłem na diagnostyce i kolo powiedział, że zawiecha ok, amorki też, natomiast lewe koło toczy sie ciężej czyli wolniej no i to prawdopodobnie jest przyczyna trzeba przy hamulcach pogżebać.

Opublikowano

Witam

Byłem na diagnostyce i kolo powiedział, że zawiecha ok, amorki też, natomiast lewe koło toczy sie ciężej czyli wolniej no i to prawdopodobnie jest przyczyna trzeba przy hamulcach pogżebać.

a jak nie hamulce to łożysko

Opublikowano

Witam

Byłem na diagnostyce i kolo powiedział, że zawiecha ok, amorki też, natomiast lewe koło toczy sie ciężej czyli wolniej no i to prawdopodobnie jest przyczyna trzeba przy hamulcach pogżebać.

To masz ten sam problem co ja miałem.

Zdejmij zaciski hamulcowe przód z jażm, wyjmij klocki, odsuń gumki tłoczków i zobacz czy nie ma tam rdzyna tłoczkach-wysuń je troche naciskając 2 razy pedał hamulca-tak by nie wypadły!!!

Opublikowano

A tarcze ci sie nie grzeją za mocno? :mysli:

Miałem podobny przypadek. Również mi sciągało w lewo i u mnie przyczyną były za mocno ściśnietę klocki tzn. tam jest śrubka do regulacji i przy wymianie klocków za mocną ją przykręciłem. :wallbash:Tarcze mi się grzały do temp. powyżej 100 stopni (po przejechaniu 3 km bez hamowania) więc popuściłem tą śrubke i chodzi idealnie. :>

pozdraiwiam

Opublikowano

Witam

tarcze sie nie grzeja ale może cylinderek jest troszki zapieczony i nie odbijaja jak nalezy nie mam za bardzo czesu zeby sie z tym bawic nie jet to aż takie upierdliwie

Opublikowano

A tarcze ci sie nie grzeją za mocno? :mysli:

Miałem podobny przypadek. Również mi sciągało w lewo i u mnie przyczyną były za mocno ściśnietę klocki tzn. tam jest śrubka do regulacji i przy wymianie klocków za mocną ją przykręciłem. :wallbash:Tarcze mi się grzały do temp. powyżej 100 stopni (po przejechaniu 3 km bez hamowania) więc popuściłem tą śrubke i chodzi idealnie. :>

pozdraiwiam

Śrubka do regulacji!!! :mysli:

proszę o wskazanie tych śrubek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...