ROBERT Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 To może od razu poszukac większych tarcz-jakies przeróbki trza robic? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=29591.0 Przy zmianie tarcz 288 na 312 tylko wymieniamy jarzma ( no i tarcze oczywiście ) klocki i zacisk zostaje ten sam ... aha mniejszej felgi niż 16" nie wsadzisz ... używane jarzma są b. trudno dostępne Ja planuję właśnie taki swap przy następnej wymianie tarcz
wiesiek3d Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ja planuję właśnie taki swap przy następnej wymianie tarcz Prościej zmienić na nowe auto
danielom Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 a to wspolczucia dobrze ze chociaz dostep do netu jest bo chyba jakos czas lepiej leci co ? no nic ja ide sie połozyc, dzis 12h pracy dalo troche w kosc... dobrej nocy a Tobie Wiesku przyjemnej i spokojnej pracy
H4mm3R Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To może od razu poszukac większych tarcz-jakies przeróbki trza robic? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=29591.0 Przy zmianie tarcz 288 na 312 tylko wymieniamy jarzma ( no i tarcze oczywiście ) klocki i zacisk zostaje ten sam ... aha mniejszej felgi niż 16" nie wsadzisz ... używane jarzma są b. trudno dostępne Ja planuję właśnie taki swap przy następnej wymianie tarcz Tak tylko cabriofan ma B5 :gwizdanie:
wiesiek3d Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To nic że ma B5 tam tez robią swap hampli
wiesiek3d Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 po robocie cała prawda :> No niemieckie to tylko auta są fajne, baby mają straszne Basia mi tak zapięła roboty że wyjebany jestem jak koń po westernie a jeszcze na nockę trza iść
cabriofan Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 20:28_________________________________________________ po robocie cała prawda :> :polew: :polew: A tak wogóle,to mało która Niemka jest ładna,zadbana i nie potrafią gotowac-dlatego tak chętnie z Polkami sie żenią :gwizdanie: [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 20:31_________________________________________________ To może od razu poszukac większych tarcz-jakies przeróbki trza robic? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=29591.0 Przy zmianie tarcz 288 na 312 tylko wymieniamy jarzma ( no i tarcze oczywiście ) klocki i zacisk zostaje ten sam ... aha mniejszej felgi niż 16" nie wsadzisz ... używane jarzma są b. trudno dostępne Ja planuję właśnie taki swap przy następnej wymianie tarcz Tak tylko cabriofan ma B5 :gwizdanie: Tomek a w czym problem? moje przednie tarcze 288mm wentylowane z czujnikem, tył mniejsze 245 pełne
H4mm3R Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 po robocie cała prawda :> :polew: :polew: A tak wogóle,to mało która Niemka jest ładna,zadbana i nie potrafią gotowac-dlatego tak chętnie z Polkami sie żenią :gwizdanie: wiesz z autopsji :polew: To może od razu poszukac większych tarcz-jakies przeróbki trza robic? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=29591.0 Przy zmianie tarcz 288 na 312 tylko wymieniamy jarzma ( no i tarcze oczywiście ) klocki i zacisk zostaje ten sam ... aha mniejszej felgi niż 16" nie wsadzisz ... używane jarzma są b. trudno dostępne Ja planuję właśnie taki swap przy następnej wymianie tarcz Tak tylko cabriofan ma B5 :gwizdanie: Tomek a w czym problem? moje przednie tarcze 288mm wentylowane z czujnikem, tył mniejsze 245 pełne chodziło mi o zmianę jarzm jak to się w B6/B7 robi ale nie wiedziałem że też tak w B5 idzie
cabriofan Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 po robocie cała prawda :> :polew: :polew: A tak wogóle,to mało która Niemka jest ładna,zadbana i nie potrafią gotowac-dlatego tak chętnie z Polkami sie żenią :gwizdanie: wiesz z autopsji :polew: ------ naoglądałem się nieraz na ulicy i wogóle wszędzie w Niemcowni masakra To może od razu poszukac większych tarcz-jakies przeróbki trza robic? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=29591.0 Przy zmianie tarcz 288 na 312 tylko wymieniamy jarzma ( no i tarcze oczywiście ) klocki i zacisk zostaje ten sam ... aha mniejszej felgi niż 16" nie wsadzisz ... używane jarzma są b. trudno dostępne Ja planuję właśnie taki swap przy następnej wymianie tarcz Tak tylko cabriofan ma B5 :gwizdanie: Tomek a w czym problem? moje przednie tarcze 288mm wentylowane z czujnikem, tył mniejsze 245 pełne chodziło mi o zmianę jarzm jak to się w B6/B7 robi ale nie wiedziałem że też tak w B5 idzie -- ok. czyli z jarzmami to samo?
ROBERT Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________ chodziło mi o zmianę jarzm jak to się w B6/B7 robi ale nie wiedziałem że też tak w B5 idzie Właśnie sie tak zastanawiałem i nie wiem czy budzie [b5] nie różnią się zwrotnicami te z 288 a 312 i 321 ... w tym roczniku co ma Pioter ( sprawdzone w ETCE ) są tarcze 321x30 , ale tylko w S4 , więc jakbyś chciał założyć te 312 czy 321 to musiałbyś chyba zwrotnice też wymienić ... aha 312 chyba w ogóle nie były stosowane w [b5] ale założyć na pewno się da
andy_sky Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Robert poiedz Ty masz przetwornicę do sprzedania?
ROBERT Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Robert poiedz Ty masz przetwornicę do sprzedania? Nie , nie mam ... mam jedną luzem ale u mnie "mrugała"
andy_sky Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 wczoraj po wymianie obu żarników, zauważyłem, że ta co przeszła, mruga, wydaje mi się że to może być przyczyna jej końca[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 21:23_________________________________________________i co kupiłeś jedną inną i jest ok?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się