rafal102 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Witam. chciałbym przedstawić wam swoje autko jakim jest Audi A4 .. Audi zostało ściągnięte z Francji. i jest to samochód z 2000 roku. z przebiegiem 250tkm Silnik w tym samochodzie to kleczący diesel 1.9 na pompo wtryskach o seryjnej mocy 115 KM. Jako, że jestem miłośnikiem zwiększania mocy w dieslach to tego również nie mogłem zostawić w spokoju i po wizycie w Tune-Up autko wypluło 145KM i 340NM.. Autko jest usadzone na 16 calowych felgach i tak na razie zostanie bo to ma być autko do wożenia się z komfortem.. Autko jest dość bogato wyposażone. Zaczynając od skóry i elektrycznie ustawianych foteli po klimatronic elektryczne szyby lusterka i cała inną gamę elektryki umilającej jazdę kierowcy i kończąc na wykończeniach drewnianych i pakietem chrom na zewnątrz .. Car Audio.. hmm.. jest to 8 seryjnych głośników z zabudowanym seryjnym subwooferem po zmieniarkę seryjną i seryjnie zabudowane radio kończąc na sterowaniu tym wszystkim z kierownicy i to mi się podoba i to zostaje.. I kilka fotek mojego nabytku..
michu93 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 zaje*ista sztuka ta skórka, ta kiera, szkoda, że drewno zamiast aluminium jest w środku wypoleruj kominki
aju Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 ładna jest michu dobrze gada szkoda że "drewno" w środku
rafal102 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 No i Audi też może się zepsuć.. Ostatnimi dniami Audi odmówiła posłuszeństwa.. I turbo powiedziało "PA PA PA" Konsekwencje tego były nie ciekawe ale skończyło się jedynie na wymianie turbinki i czyszczeniu całego dolotu.. Olej był wszędzie.. Jednak bardzo się zdziwiłem czemu Turbina tak szybko zdechła.. co prawda autko było po programie ale Tuner twierdził, że Turbo jest w bardzo dobrej kondycji.. Po oględzinach doszedłem do wniosku, że odkręciła się śruba trzymająca wirnik, śmigło jak kto woli.. następnie turbina tą śrubę zassała a ona rozwaliła łopatki doprowadzając do ukręcenia się wałka .. Rzadki przypadek ale się zdarza.. Myśląc o kupnie turbiny nie mogłem pozwolić by kupić seryjną turbinę i ją zamocować, dlatego postanowiłem kupić trochę większą i bardziej wydajniejszą i wybór padł na BRD ... Musiałem jeszcze wymienić IC ponieważ ciężko było pozbyć się wszystkich resztek turbiny które się w nim zatrzymały.. Po wyczyszczeniu wszystkiego aż miło było wszystko zmontować z powrotem.. Po wszystkim trzeba było udać się do Tunera ( TUNE-UP) by wystroił autko pod nowe graty.. I obecnie autko legitymuje się mocą 162KM i 364NM .. Oczywiście potwierdzone wykresem, żeby nie było wyssane z powietrza. No i WIELKIE dzięki dla Rob555 za świetne wystrojenie autka..
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło gratki za nową moc, wynik podobny do mojego
pete007 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 BRD kupiles uzywane czy regenerowane ? jest teraz jakies źródło skąd można wyrwać taką turbine we w miare dobrym stanie i za rozsądne pieniądze ? Czy BRD wchodzi calkowicie P&P (zadnych przejsciówek, podcinania czegokolwiek) ? Oczywiscie gratulacje wyniku
olek_wroc Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Passka masz ładniejszego Szkoda, że nie udało mi się wysłać wtedy do Ciebie drugiej brd jak dzwoniłeś no ale niestety... A zastanawiałem się po co Ci druga brd:P Planujesz coś jeszcze modzić w AJM'ie?
rafal102 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Olek ja liczyłem bardziej na Twoją bo z pewniejszego źródła .. Ale na czasie mi zależało, bo jak na złość przed świętami nawaliło a autko było potrzebne.. Audi jest do jazdy dla mojej pani i nie planuje większych modyfikacji.. Ale wiadomo jak coś się zepsuje to będzie wstawiane większe mocniejsze.. Tak jak z Turbiną.. Ale oby jak najmniej awarii.. BRD kupiles uzywane czy regenerowane ? jest teraz jakies źródło skąd można wyrwać taką turbine we w miare dobrym stanie i za rozsądne pieniądze ? Czy BRD wchodzi calkowicie P&P (zadnych przejsciówek, podcinania czegokolwiek) ? Oczywiscie gratulacje wyniku Ja polecam kolegę olek_wroc od niego dostaniesz dobrą turbinę.. A Turbo pasuje idealnie. Jedyna przeróbka to przewód idący od zaworu do gruszki trzeba wymienić na grubszy.
pete007 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Ja polecam kolegę olek_wroc od niego dostaniesz dobrą turbinę.. A Turbo pasuje idealnie. Jedyna przeróbka to przewód idący od zaworu do gruszki trzeba wymienić na grubszy. Juz napisalem do niego, teraz czekam na odpowiedz
Cristoforo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 kto Ci robił wcześniej program
jozek726 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Krzysiek piesze wyżej ze Tune-Up [br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 13:11_________________________________________________masz BRD i program tak? dużą masz turbo dziure?
Cristoforo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Krzysiek piesze wyżej ze Tune-Up [br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 13:11_________________________________________________masz BRD i program tak? dużą masz turbo dziure? Łuki ale BRD była wysterowana u Roberta ale pierwszy program gdzie był robiony???[br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 13:14_________________________________________________aha już wiem spoko
jozek726 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 pierwszy post : "Silnik w tym samochodzie to kleczący diesel 1.9 na pompo wtryskach o seryjnej mocy 115 KM. Jako, że jestem miłośnikiem zwiększania mocy w dieslach to tego również nie mogłem zostawić w spokoju i po wizycie w Tune-Up autko wypluło 145KM i 340NM.." [br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 13:16_________________________________________________no
rafal102 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Autko do 2 tysięcy jest słabsze jak na oryginalnej turbawce po programie. Ale po 2 tysiącach zaczyna żyć i daje dużo frajdy.. No i na pewno jest dużo łaskawsza dla sprzęgła.. Nie jest źle.. nawet na 3 biegu ASR potrafi mrugać..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się