jozek726 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 wypozycz już nie będę taki dam mu moją z AJMa
rafal102 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Panowie z tymi BRD aż tak macie nieciekawe opinie.. dla mnie za późno wstaje w AJMie Dziś jestem po strojeniu BRD w AJM.. i jestem zadowolony.. Autko legitymuje się mocą 162KM i 364NM osiągając już 300NM po 2000 obr. A do 2000 jest bardzo łaskawa dla sprzęgła.. myślę, że warto pomyśleć o wymianie na takie turbo i zawsze jest zapas na dalsze mody..
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Ja na hybrydzie osiagnałem ok 350nm przy 2tys obr i poszły w tej samej wartosci do 3,2tys
Piotrek98igo Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ja mam 350nm przy 2tys na brd, cos slabo ci staje
MAGIC87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 na seryjnej AWX mam 355 na 2 tysiach i do 3 nie spada ponizej tej wartosci
Piotrek98igo Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 na seryjnej AWX mam 355 na 2 tysiach i do 3 nie spada ponizej tej wartosci tyle ze awx szybciej wstaje niz brd
MAGIC87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 na seryjnej AWX mam 355 na 2 tysiach i do 3 nie spada ponizej tej wartoscityle ze awx szybciej wstaje niz brd no wiem. dlatego ci uciekam na 1 mert z rolki a za chwile widze tylko blachy
rafal102 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Nie no ja nie mówię, że to jest hardcorowy program, autko jest do jazdy po mieście i miało mi oszczędzić sprzęgło i miało być łagodnie i bezdymnie gdyż autkiem porusza się moja kobieta więc musi być bezpiecznie Dlatego polecam BRD jako dobrą alternatywę pod AJM no i ma możliwości pod nowe pompki..
jozek726 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 niezły wynik ale nie taki jak Twój miałem dylemat czy AWX czy BRD i wybrałem AWXa zobaczymy jak to bedzie z nim
Piotrek98igo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 niezły wynik ale nie taki jak Twój miałem dylemat czy AWX czy BRD i wybrałem AWXa zobaczymy jak to bedzie z nim spoko na awx sie fajnie jezdzi wstaje ladnie
tymonA4 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 niezły wynik ale nie taki jak Twój miałem dylemat czy AWX czy BRD i wybrałem AWXa zobaczymy jak to bedzie z nim spoko na awx sie fajnie jezdzi wstaje ladnie nie rozumiem czemu ktoś kto ma 1.6 pisze wywody na temat tdi to jest temat do modów
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 nie rozumiem czemu ktoś kto ma 1.6 pisze wywody na temat tdi to jest temat do modów Aaa to Ty nie wiesz Piotrek ma swapa na 1,6TD z golfa2 na pełnym koxie, tylko w profilu nie było oznaczenia silnika :polew:
MAGIC87 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 0n ma 1,6 TDI w gazie decayed na 2 parownikach.. Jozek jak wybrałes AWX to bedziesz bardziej zadowolony do jazdy po miescie... szybsza reakcja na gaz ale góry juz takie jak w BRD nie bedzie
MrTea Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 ale jest sens montować BRD do AJM jeśli np. nie przewiduje się innych modów? Po co? Żeby coś więcej wyciągnąć to już inne pompki muszą byc i fimc przecież.
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 ale jest sens montować BRD do AJM jeśli np. nie przewiduje się innych modów? Po co? Żeby coś więcej wyciągnąć to już inne pompki muszą byc i fimc przecież. według mnie nie ma sensu
jozek726 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 założe FMIC i zmienie pompki to potem pomyśle o BRD narazie polatam AWX na programie latem wyrezam FMIC a dalej bede myślał 0n ma 1,6 TDI w gazie decayed na 2 parownikach.. Jozek jak wybrałes AWX to bedziesz bardziej zadowolony do jazdy po miescie... szybsza reakcja na gaz ale góry juz takie jak w BRD nie bedzie co masz na myśli mówiąc góry?
Krzysztof Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 założe FMIC i zmienie pompki to potem pomyśle o BRD narazie polatam AWX na programie latem wyrezam FMIC a dalej bede myślał 0n ma 1,6 TDI w gazie decayed na 2 parownikach.. Jozek jak wybrałes AWX to bedziesz bardziej zadowolony do jazdy po miescie... szybsza reakcja na gaz ale góry juz takie jak w BRD nie bedzie co masz na myśli mówiąc góry? BRD dłużej pompuje - większa wydajność..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się