Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

witam znacie tego sprzedawce ? ma świetne ceny na Motula i filtry

http://allegro.pl/gdansk-motul-8100-x-cess-5w40-5l-mega-promocja-i1445365111.html

a tu wątek ze Skoda forum

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29578&postdays=0&postorder=asc&start=30

ma świetne ceny na Motula chce zamowić ale może ktoś ma złe doświadczenia dlatego pytam :)

Ja też u nich biorę motula i filtry wszystko :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie do końca się z tym zgodzę napisałem ile kosztował mnie zakup Amsoila (nikogo nie namawialem na jego zakup więc tego nie można nazwać reklamą). Podałem jedynie link do strony z tym olejem i to wszystko. Czy to można nazwać nachalną reklamą (według mnie nie bardzo), napisałem, że jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę podać na PW namiar do osoby, która zajmuje się sprowadzaniem tego oleju i to wszystko, a post jak rozumiem został z automatu skasowany.

BTW Sam mam zalanego Motula i według mnie oleje tego producenta są bardzo dobre względem Castrola czy Mobila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że nie warto szukać alternatyw typu ten amsoil, skoro motul kosztuje stówkę za 5 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego qubas wraz z kolegami -jak widzisz nie ma sensu przepłacać za produkt nie sprawdzony.

Namiary na amsoil każdy sam znajdzie jak zechce,ale żeby zechciał cena musi być niższa niż motula lub równa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie jezdze na olejach Castrol i majac juz kilka diesli zarowno zwykle jak i PD, teraz 3.0 V6 TDi nie zawiodlem sie na nim. Ale to kazdy sobie chwali co innego i jego decyzja co wybierze czy sprawdzone Castrol, Motul czy jakies nowe jak w/w Amsoil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich czym więcej czytam o tych olejach to bardziej nie wiem co zrobić jeżdżę a4 b5 afn 214000 km na pewno tyle ma auto w rodzinie od nowości .Kupione od kuzyna jeździ na mobil super 1000 diesel 15w-40 jedyny plus olej przywożony z niemiec zmieniany co 7000km i tak od jakiś 7 lat wcześniej jeździł na syntetyku czemu zmiana na mineralny nie wiem a kuzyn nie pamięta .Chcę kupić płukankę http://moto.allegro.pl/liqui-moly-engine-flush-plukanka-do-silnika-i1467866163.html i zalać pół syntetyk a po jednej dwóch wymianach syntetyk . Tylko boję się o uzupełnianie oleju np 1l na 1000km i tego bym nie chciał jak coś się rozszczelni a jeśli chodzi o pół syntetyk to myślę nad tymi MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS 10W-40,Liqui Moly MoS2 10W/40,VALVOLINE DURABLEND 10W40 DIESEL

w tej kolejności od najlepszego do najgorszego co radzicie zmieniać czy nie i dalej latać na mineralnym jeżdżę od zmiany do zmiany i nic nie ubywa tylko przy -12,-15 trochę jak traktor chodzi jakieś 10-15 sek ale z silnikiem nic złego się nie dzieje i tak już dość długi czas bo prawie 7 lat na mineralnym lata Co ROBIĆ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniaj i to jak najszybciej co najmniej na semi :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK ale który polecasz ??

masz dwa wątki wyżej :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. kupiłem nie dawno audi A4 1.9Tdi 90ps. zastanawiam się nad typem oleju do tego silnika, przebieg 220 tys ,zastanawiam się nad motulem badz mobilem syntetycznym. czy to dobry wybór? i co koledzy sadzicie o przejściu z minerału na pólsyntetyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:gMotulka wlej a czy pół czy ful to twój wybór a minerał to do ciągnika a nie Audi zmieniaj na pół syntetyk conajmniej i to jak najszybciej nic sie nie stanie poczytaj u góry co pisze masz wszystko jak na dłoni czerwona czcionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja leje 5w30 royal purple do wysilonego BKC i 15w40 do AHFa z mocnym programem oba oleje to full syntetyki...zmieniam co 7-8k bardziej stabilna temp. oleju przy pałowaniu i nie grzeje się jak szalony...jedyny minus to taki że max 10tyś najlepiej na nim robić(jak ktoś nie oszczędza silnika)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...