makovic Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Ewidentnie zmień serwis ;-) Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
turzol Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Pytanie do obeznanych w temacie lub dystrybutorów . Czy poniższy olej Liquid Moly jest w ofercie na polskim rynku? LIQUI MOLY - Motorenöle, Additive, Autopflege - Produkte - Diesel High Tech 5 W-40 Pytam ponieważ zależy mi na 5W40 spełniającym normę 505.01 a z tego co widzę tylko ten olej spełnia te wymagania
tomek20stencel5 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Ten olej to szmelc, zmień olej na pełen syntetyk, szczególnie w zimie kiedy po d*pie najbardziej dostaje turbina. Na pewno wyjdzie to na lepsze, a ten visco to jakiś tani tandetny olej.
endriuu Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Pytanie do obeznanych w temacie lub dystrybutorów .Czy poniższy olej Liquid Moly jest w ofercie na polskim rynku? LIQUI MOLY - Motorenöle, Additive, Autopflege - Produkte - Diesel High Tech 5 W-40 Pytam ponieważ zależy mi na 5W40 spełniającym normę 505.01 a z tego co widzę tylko ten olej spełnia te wymagania w Polsce niedostepny lub b. ciezko dostepny. spokojnie mozesz zalac z LM TT 4100 lub 4600 - syntetyki z 505.01.
jihaad Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Ten olej to szmelc, zmień olej na pełen syntetyk, szczególnie w zimie kiedy po d*pie najbardziej dostaje turbina. Na pewno wyjdzie to na lepsze, a ten visco to jakiś tani tandetny olej. Cytuj posty, bo nie wiadomo co okreslasz szmelcem. Wysłane z mojego GT-I9070P
Tommy Gun Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Wczoraj rozmawiałem z moim znajomym, właścicielem sklepu motoryzacyjnego. Na co dzień pomyka sobie a6 2.5 tdi AKE i do tej pory jeździł na Castrol Edge. Sugerując się tym, że ja i dwie osoby z mojej rodziny, stosują lub stosowały w autach Liqui Moly 5w40, on sam zdecydował się na Synthoil High Tech 5w40. Pierwsze spostrzeżenie, na Szajstrolu silnik klekotał a na LM, cicho i równo. Od samego początku zauważalna różnica... Coś chyba jest na rzeczy :]
endriuu Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Synthoil High Tech 5w40.] nie dziwie sie - jedna z lepszych oliw na rynku.
Enigma79 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Co sadzicie o oleju Total Quartz 9000 Energy 5W40 5L?
endriuu Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Taka sama masoowka jak castrol i mobil. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
jihaad Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Co sadzicie o oleju Total Quartz 9000 Energy 5W40 5L? Ja mam taki. Zalałem go przechodząc z 10W. Następny jednak będzie Motul albo LM.
Gracjan007 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Witam ,czy polecacie olej mobil 1 do b8 2.0 tdi 120 ps MOBIL 1 ESP FORMULA 5W30 4L (2893247639) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ?
endriuu Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Witam ,czy polecacie olej mobil 1 do b8 2.0 tdi 120 ps MOBIL 1 ESP FORMULA 5W30 4L (2893247639) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ? Eh - jesli nie chchesz zalac czegos lepszego to mozna - z tym ze wymiana co 10-12 tys km. uwazaj na allegro - jest tam masa podrobek, a mobila podrabia sie najchetniej.
Gracjan007 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 dzieki ,a co lepszego polecasz ?
endriuu Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 507.00 Motul Specyfic 504.00/507.00 5W-30 lub X-clean+ 5W-30 Amsoil 5W-30 AEL Millers XF LONGLIFE 5w30 Liqui Moly TOP TEC 4200 5W-30 Wymiana co max 15 tys. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Enigma79 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Olej zamówiony u dzika MOTUL 8100 x-cess.Mam tylko jeszcze pytanie,czy po wlaniu Engine Clean,można przejechać parę kilometrów,czy auto musi stać na biegu jałowym?
endriuu Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Musi stać na jałowym 15 min - najlepiej już na podnośniku/kanale. Względnie jeśli mechanior nie zgodzi się aby smrodzic mu w warstacie, możesz 15 min przeczekać przed i wjechać delikatnie na podnośnik potem. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Tommy Gun Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Dzisiaj słuchajcie - zwątpiłem. Opiszę całą sytuację ale w skrócie. Musiałem kiedyś odprowadzić jedno auto, gdyż kierowca zabił gwoździa i to konkretnie. Silnik 1.9 tdi AFN. Była jesień w miarę ciepło. Odpalam po nocy - mruga i pipczy kontrolka oleju, szklanki dzwonią jak jaja kościelnego na mrozie - w ogóle tragedia. Zaglądam z ciekawości pod maskę - oczywiście Shell 10w40. Zasugerowałem później właścicielowi przejście na 5w40 na próbę - może przestanie dzwonić i unormuje się ciśnienie oleju. Zgodził się, zakupiłem, zwłaszcza że na 10w40 gównie było już zrobione ~13 tys. Pojechał na wymianę, oczywiście mechanicy kręcili nosem, że tak nie można robić, bo bee bo fee bo się wypłuka, ale w końcu zalali ten 5w40. Po dwóch dniach okazało się, że mechanicy za słabo dokręcili korek spustowy albo filtr oleju (nie pamiętam już) i cały olej się wylał na drogę, zaświeciła się kontrolka - koszmar każdego kierowcy. Pomijam tutaj wyzwiska itp., laweta i kurs do "warsztatu". Oczywiście na wstępie szef zaczął kręcić nosem, jak to można do auta z przebiegiem prawie 300 tys. wlać taki olej, nie mając pewności ile ma naprawdę. Zasugerował możliwość, ale bez gwarancji czy coś się nie wypłucze albo nie rozszczelni, co może ostatecznie uszkodzić silnik.... I oczywiście zalali 10w40... Krew mnie zalewa na ten pieprzony Ciemnogród, kupię jakąś tankietkę i wywołam prywatną wojnę przeciwko debilom. Dla nich olej 10w40 jest święty, najlepszy, jest lekarstwem na przebieg, na uszczelki i w ogóle cud, miód... Powiedziałem na koniec właścicielowi auta, słowa kolegi Devastation - "Zmień mechanika"... To chyba urosło do rangi złotego interesu, lejąc gówniany olej, zarzyna się turbiny i m.in popychacze, przez co "Panowie mechanicy" sami sobie nakręcają biznes. We wszystkich autach z turbosprężarką powinna być naklejka na kierownicy - używać jedynie oleju w pełni syntetycznego. A jak nie to obok dodatkowy zestaw do porażania prądem durnej łepetyny. Koniec
Enigma79 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 W przyszłym tygodniu opisze swoje wrażenia z przejścia z 10w40 no 5w40.Nie wiem ile mam naprawdę kilometrów nabite,licznik pokazuje ponad 175tyś.Ciekawe co mój mechanik na to powie,pewnie też będzie jakieś cuda wymyślał że tak nie można itp.hehe
mlodyabc Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Przeglądając neta, na opakowaniach Motula 5W30 X-clean widnieje wiele napisów np są takie X-clean plus, x-clean C3, x-clean plus c3 i jeszcze by się coś znalazło. Czy to są różne odmiany, jaki powienienem kupić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się