Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nowe turbo i dalej dymi na niebiesko jak cholera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Moj problem polega na tym że gdy dodam mocno gazu to za moją A4 tworzy sie "droga mleczna" :)

Byłem prawie pewny ze to turbina mowi już pa pa... bo przechodził w tryb awaryjny,no i na forum tez czytałem że to jest najczęstsza przyczyna takiego mocnego dymienia. No i po wymontowaniu turbo moje podejrzenia sie potwierdziły ,padła.... więc cóż wymiana.

Po zamontowaniu nowej turbinki pełen szczęścia i radości że autko bedzie śmigać wsiadam i jadę,

i fakt moc wróciła aleee.....dymi dalej jak dymił gdy dodam gazu.

Panowie bardzo proszę pomóżcie bo już nie wiem co robić

Dodam jeszcze że wyczyściłem N75 gdy miałem wyciągniętą turbine a i jeszcze na Vag-u wyskakują błędy

00575 i 00553

pozdrawiam

Opublikowano

Sprawdz dolot na szczelnosc i wszystkie wezyki czy nie są przetarte. Blad 553 dotyczy przeplywki. Ale najpierw doprowadz cisnienie doladownia do porzadku.

Opublikowano

Napewno w ukladzie wydechowym jest mnostwo oleju.

Weź pojeździj nim ostro <czytaj wysokie obroty> przez kilkanascie kilometrow i przejdzie jesli turbo nowe jest zdrowe ;]

Opublikowano

Z ciekawości ile dałeś za turbinkę?

Opublikowano

turbinę wstawiałeś po regeneracji czy używkę zdjęta z silnika?? moze kierownice spalin sie w jakims stopniu przyhaczają...

chyba ze ta siwizna za tobą ,to paliwo. sprawdzales prace wtrysków...??

a co robisz ze starą turbiną?? :>

Opublikowano

Ktoś potrzebuje turbiny AFN :mysli: ?

Opublikowano

starą oddałem temu gościowi co kupiłem od niego nową(regenerowaną)

za turbinkę dałem 800zł może sie wam wydawać ze dużo ale kupiłem ją tylko dlatego ze ten gosc który mi sprzedał był z mojej okolicy a mi bardzo zalezało na czasie poprostu musiałem mieć samochód szybko, gdyby nie to pewnie wysłał bym moją starą do mielca na regeneracje.

a co do mojego problemu to skasowałem dziś błędy pojeździłem troche i dymi mniej przynajmniej tak mi sie wydaje

no i jeszcze jedna pozytywna wiadomości to błedy nie powróciły

Opublikowano

Witam

Kolego to dałes bardzo mało za tę turbine. Pewnie robiona na chinolach i daje jej max 1 rok. Moye 1,5. A i jesze 1 sprawa. Jak sie wkada "nowe turbo" to min 200 km smigamy bez gazu. Bz wsystko sie ldnie dograo. Mysle ze to kopcenia to stary olej z poprzedniego turba zalegajcy w wydechu. Posmigasz troche, wypali sie i bzie ok. Wywal kata. Zrb logi stat. i dynam. jak laduje.

Pozdro

ZC

Opublikowano

co Ty chlopie wymyslasz? jakie 200km bez gazu? chyba 2km bez gazu zeby dobrze oleju dostala i jazda, a nie 200km.

Opublikowano
:vaglogi: Niebieski dym to np kwestia źle ustawionego kąta wtrysku, wiec IMO troche sie pospieszyles z wymiana turbiny. Zainwestuj w kabelek za 50PLN.
Opublikowano

Niestety muszę potwierdzić, że "mechanicy" jak zobaczą niebieski dym i TDI to krzyczą, że padła turbina.

Opublikowano

jakie 200km jakie 2km... panowie turbina olej juz ma w momencie odpalenia silnika. olej jest dostarczany z cisnieniem jak do innych podzespołow.

Opublikowano

raczej nie jest na chinolach bo znajomi mechanicy brali juz kilka razy tubinki od tego goscia co ja i zwrotów nie było

Ten gość mówił ze wszystko jest wymieniane na nowe ori częsci no ale na słowo nie mozna wierzyć.Gwarancja na rok jest więc narazie mozna byc spokojnym.

Opublikowano

jakie 200km jakie 2km... panowie turbina olej juz ma w momencie odpalenia silnika. olej jest dostarczany z cisnieniem jak do innych podzespołow.

no nie do konca, bez powodu nie każą napelniac turbo olejem przez strzykawke. nawet bylo to pokazane na ostatnim filmiki pokazanym tutaj na forum nt. turbo.

Opublikowano

raczej nie jest na chinolach bo znajomi mechanicy brali juz kilka razy tubinki od tego goscia co ja i zwrotów nie było

Ten gość mówił ze wszystko jest wymieniane na nowe ori częsci no ale na słowo nie mozna wierzyć.Gwarancja na rok jest więc narazie mozna byc spokojnym.

No to juz Ci mówie. Nie ma ori częsci do turbin. Zadna firma na swiecie co robi turbiny nie robi zamienników. To jakie masz ori tam części. Juz kłamali. Jak masz szczęscie to moze trafiłeś na części od Meletta. Jedyna firma na świecie co robi zamianniki do turbin mając akredytacje Garetta. A więc moze masz szczęscie i masz na tych podzespołach. Ale w 90% w Polsce wkładają chinole bo to tanizna. Tak ze zycze Ci z całego serca by to był Melett. Zapytaj mechanika gdzie dostałte ori części. Ciekawe co powie.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2010, 07:08_________________________________________________

jakie 200km jakie 2km... panowie turbina olej juz ma w momencie odpalenia silnika. olej jest dostarczany z cisnieniem jak do innych podzespołow.

no nie do konca, bez powodu nie każą napelniac turbo olejem przez strzykawke. nawet bylo to pokazane na ostatnim filmiki pokazanym tutaj na forum nt. turbo.

No to smigaj tak nadal po wymianie turba. Tak jak pisze to nie są ori częsci i musza pochopdzić pareset km na spokojnie. I tu nie chodzi o smarowanie olejem. Brak wiedzy nie zwalnai z odpowiadzialności. Ale to kazdego idywidualna sprawa.

Pozdro

ZC

Opublikowano

pod stwierdzeniem ori nie miałem na mysli cześci z fabryki audi tylko jakieś zamienniki

ale w sumie ori czy nie licze ze pojeżdżę troche i ze nie bedzie to "troche" ponad miesiąc :)

Opublikowano

raczej nie jest na chinolach bo znajomi mechanicy brali juz kilka razy tubinki od tego goscia co ja i zwrotów nie było

Ten gość mówił ze wszystko jest wymieniane na nowe ori częsci no ale na słowo nie mozna wierzyć.Gwarancja na rok jest więc narazie mozna byc spokojnym.

No to juz Ci mówie. Nie ma ori częsci do turbin. Zadna firma na swiecie co robi turbiny nie robi zamienników. To jakie masz ori tam części. Juz kłamali. Jak masz szczęscie to moze trafiłeś na części od Meletta. Jedyna firma na świecie co robi zamianniki do turbin mając akredytacje Garetta. A więc moze masz szczęscie i masz na tych podzespołach. Ale w 90% w Polsce wkładają chinole bo to tanizna. Tak ze zycze Ci z całego serca by to był Melett. Zapytaj mechanika gdzie dostałte ori części. Ciekawe co powie.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2010, 07:08_________________________________________________

jakie 200km jakie 2km... panowie turbina olej juz ma w momencie odpalenia silnika. olej jest dostarczany z cisnieniem jak do innych podzespołow.

no nie do konca, bez powodu nie każą napelniac turbo olejem przez strzykawke. nawet bylo to pokazane na ostatnim filmiki pokazanym tutaj na forum nt. turbo.

No to smigaj tak nadal po wymianie turba. Tak jak pisze to nie są ori częsci i musza pochopdzić pareset km na spokojnie. I tu nie chodzi o smarowanie olejem. Brak wiedzy nie zwalnai z odpowiadzialności. Ale to kazdego idywidualna sprawa.

Pozdro

ZC

to w takim razie, oświeć mnie dlaczego nowy wirnik, lozysko i uszczelnienia musza pochodzic,zeby bylo dobrze, slucham?

Opublikowano

To chyba proste. Muszą być zamienniki dobrej jakości, które swoje kosztują.

Żadna chińska masówka :gwizdanie:

Opublikowano

raczej nie jest na chinolach bo znajomi mechanicy brali juz kilka razy tubinki od tego goscia co ja i zwrotów nie było

Ten gość mówił ze wszystko jest wymieniane na nowe ori częsci no ale na słowo nie mozna wierzyć.Gwarancja na rok jest więc narazie mozna byc spokojnym.

No to juz Ci mówie. Nie ma ori częsci do turbin. Zadna firma na swiecie co robi turbiny nie robi zamienników. To jakie masz ori tam części. Juz kłamali. Jak masz szczęscie to moze trafiłeś na części od Meletta. Jedyna firma na świecie co robi zamianniki do turbin mając akredytacje Garetta. A więc moze masz szczęscie i masz na tych podzespołach. Ale w 90% w Polsce wkładają chinole bo to tanizna. Tak ze zycze Ci z całego serca by to był Melett. Zapytaj mechanika gdzie dostałte ori części. Ciekawe co powie.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2010, 07:08_________________________________________________

jakie 200km jakie 2km... panowie turbina olej juz ma w momencie odpalenia silnika. olej jest dostarczany z cisnieniem jak do innych podzespołow.

no nie do konca, bez powodu nie każą napelniac turbo olejem przez strzykawke. nawet bylo to pokazane na ostatnim filmiki pokazanym tutaj na forum nt. turbo.

No to smigaj tak nadal po wymianie turba. Tak jak pisze to nie są ori częsci i musza pochopdzić pareset km na spokojnie. I tu nie chodzi o smarowanie olejem. Brak wiedzy nie zwalnai z odpowiadzialności. Ale to kazdego idywidualna sprawa.

Pozdro

ZC

to w takim razie, oświeć mnie dlaczego nowy wirnik, lozysko i uszczelnienia musza pochodzic,zeby bylo dobrze, slucham?

i mnie ciekawi z tą turbiną :mysli: Ja tam jak miałem zakłądaną nową hybryde to nie miałem takiej rady zeby pierwsze 200km jeżdzić spokojnie, było tylko powiedziane żebym opanował sie z dodawaniem gazu na zimnym silniku, czyli zwyczajnie miałem pilnować temp oleju :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...