kubek792 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam od paru dni zauważyłem mocne kopcenie przy zmianie biegów ruszanie,auto zbiera się powoli słabo wchodzi na obroty jak już wejdzie przyspieszenie jest ok ale objawia się to czarną chmurą przy każdym biegu.Dwa razy przy szybkiej jeździe i wysokich obrotach zanik mocy i błąd przeładowanie turbiny po ponownym uruchomieniu sinika ok.Sprawdzany był przepływomierz ok,EGR trochę zasyfiały ale mechanik powiedział ze nie ma to znaczenia stawia na turbo ale zastanawia mnie że po wejściu na obroty auto zbiera sie dobrze ale tylko na wysokich obrotach nawet przy ruszaniu trzeba mocno przygazować żeby nie zdechł na wstecznym pod lekką górkę też tragedia auto nie ma siły pomóżcie co mam wymienić lub obadać.
RS Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 stawiam na EGR ...zaslep go i jak auto bedzie normalnie reagowac to masz usterke
kubek792 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Opublikowano 11 Lipca 2010 Możecie mi prosto wytłumaczyc jak zatkać EGR bo tyle o tym czytałem ale nie mam pojęcia co zatkać czy jedną z tych rurek dochodzących do egr czy tą dużą dzięki za podpowiedzi.
tyfo Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Gdzies ostatnio czytałem że egr można softowo "zaślepić" wysterowując go w skrajne wartości... ale nia pamiętam ni cholery gdzie, więc niech wypowie się ktoś, kto zrobił to manualnie. --- Widać, że bardziej oglądam mecz niż myślę. Jak jest uszkodzony to można wysterowywać w nieskończoność
julo23 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Ponoć jak wąż spadnie/poluzuje się od intercoolera to może być słabszy i puścić dyma. Może warto sprawdzić...
wrclaguna Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 sprawdz wszystkie weze poczawszy od EGR i zakonczywszy na turbinie
kubek792 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Opublikowano 11 Lipca 2010 Tylko własnie chodzi o to że jest słaby tylko na niskich obrotach jak go cisne np na trasie zmiana biegu powyżej 3000 obr to jest praktycznie nie odczuwalnu spadek mocy ale przy ruszaniu lub na wstecznym trzeba go przygazowac zeby nie zdechł jak 126p no i ta czarna mega chmura [br]Dopisany: 11 Lipiec 2010, 22:34_________________________________________________Jestem teraz na wakacjach w mielnie może znacie jakiegoś dobrego mechanika który by mi wyleczył moje cztery oooo koszalin np lub okolice.Czeka mnie długa droga do Norge i chciałbym to ogarnąć jeszcze w Pl bo tam ceny za robote kosmos a tu nie mam nawet gratów zeby sie dłubać no i lezeć pod autkiem przed hotelem troche lipa Dzieki wszystkim za pomoc i zainteresowanie
RS Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Mialem takie same objawy i po sprawdzeniu Turbo ktore wygladalo na sprawne postanowilem zaslepic EGR (u mnie ale spaliny najpierw przechodza poprzez chlodnice spalin) W tym celu kupilem 2 nowe uszczelki w to miejsce i pomiedzy nie dalem blaszke wycieta z puszki po orzeszkach, bo po coli wydawala mi sie slaba. Tak to wyglada: U mnie w kazdym razie pomoglo, co nie zmienia faktu ze cos jest nie tak z chlodniczka lub EGR co musze naprawic, ale na razie moge jezdzic normalnie.
kubek792 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam ponownie wiadomość dla potomnych myślę że się przyda.Usterka zlokalizowana i usunieta przyczyną był zawór ciśnienia ,,przetw.ciśnienia nr kat,8E0906628A koszt zaworu w servisie ori 209,40zł.Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematam i podpowiedzi pozdrawiam i życzę bezusterkowych wakacji Pozdrawiam :> Temat uważam za zamknięty.
Bugatti Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 zawór ciśnienia ,,przetw.ciśnienia nr kat,8E0906628A To dokładniej nie jest zawór ciśnienia tylko zawór klapy gaszącej N239. ;-) Pozdr.
kubek792 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 To dokładniej co podaje etka i jest na rachunku z serwisu chyba ze obie info są błędne a twoja prawidłowa [/img]
Martin_Speed Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 TAkie pytanie bo tez mam zamiar zaslepiac na stale EGR. , czy zaslepienie tego gowna niespowoduje przyspieszonego zatkania sie katalizatora ??
RS Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 TAkie pytanie bo tez mam zamiar zaslepiac na stale EGR. , czy zaslepienie tego gowna niespowoduje przyspieszonego zatkania sie katalizatora ?? Moze spowodowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się