Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów proszę o analizę logów bo coś ciągle jest nie tak :( wspomnę ze czujnik temp jest walnięty i czas go wymienić logi byly robione z popsutym czujnikiem. :

LOGI STATYCZNE:

http://www.postimage.org/image.php?v=aV6jEzA

http://www.postimage.org/image.php?v=aV6k509

http://www.postimage.org/image.php?v=aV6koYi

LOGI DYNAMICZNE:

http://www.postimage.org/image.php?v=aV6i8N9

http://www.postimage.org/image.php?v=aV6ilfS

http://www.postimage.org/image.php?v=aV6iWG0

Mam nadzieję że to wszystko jeżeli nie to proszę pisać to dołączę co jeszcze trzeba. Z góry dziękuje :)

P.S. czujnik wymieniony i mam resztę logów :)

DORZUCONE LOGI DYNAMICZNE:

http://www.postimage.org/image.php?v=aVehJb9

http://www.postimage.org/image.php?v=aVehQFA

http://www.postimage.org/image.php?v=aVei4Dr

http://www.postimage.org/image.php?v=aVeieC0

http://www.postimage.org/image.php?v=aVeiL1S

http://www.postimage.org/image.php?v=aVeiIxJ

Opublikowano

Niewiem ktory czujnik walniety,ale dane do komputera daje dobre.Turbo do czyszczenia,po za tym wklej caly kpl.logow

Opublikowano

Czujnik G2. A Cały komplet logów czyli co jeszcze dorzucić ??

Opublikowano

Ok chłopaki możecie kontynuować :) logi dorzucone i czujnik wymieniony :) Czekam na jakieś propozycje. Z góry dzięki :)

Opublikowano

Spore przeladowanie. Mozesz wrzucic log 011 Basic Settings? To istotne zeby zobaczyc jak pracuja kierownice. Poza tym kąt synchronizacji do korekty. Przeplywka i termostat OK.

[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 11:18_________________________________________________

czujnik doładowania N75 do sprawdzenia.

Pozdr.

A moge wiedziec skad taki wniosek?

Opublikowano

-pedał nie był wciśnięty do dechy podczas logów dynamicznych, do poprawy

-przyjrzyj się pracy sztangi podczas loga basic setting 011, ile się sztanga rusza milimetrów?

-podmień N75 z N18, jak nic to nie da to turbo do czyszczenia

masz albo padnięty N75 albo zapieczone kierownice w turbo, nie zwlekaj z rozwiązaniem problemu bo turbinę zabijesz

Opublikowano

Jak autor wątku zbierze komplet POPRAWNIE wykonanych logów... zapraszam na PW - otworze watek.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...