lilantoine Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Witam. Chlopaki pomozcie! Wymienilem turbine na nowa i po jakims czasie cos dziwnego zaczelo sie dziac,mianowicie samochod czasem jakby sie przypychal, Na poczatku po wymianie przyspieszal jakby swobodniej, co to moze byc?jestem przed podlaczeniem pod VAGa u SebMis ale pomyslalem ze Wy moze cos podpowiecie...acha i turbina zaczela jakby troszke glosniej swiszczec...z gory dzieki za podpowiedzi.pozdrawiam
SebMis Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 może N75 lub jego sterowanie kuleje, zobaczymy wieczorem [br]Dopisany: 11-08-2007, 10:18:34_________________________________________________logi zrobione i mi to wygląda na jakieś nieszczelności w dolocie, ale może koledzy by się jeszcze wypowiedzieli: tak wygląda 011: i jego wykresik: do tego 010: i 003:
lilantoine Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2007 chlopaki bylbym bardzo wdzieczny gdybyscie wyrazili swoja opinie. Wielkie dzieki dla Sebastiana za pomoc!!!
nakonr Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 log z 3 bloku pozycja 2 cos źle wygląda. stała wartość 850 jest zdecydowanie za duża. Powinna być na poziomie ok.260. to jest dolot powietrza
pre_pl Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 no długo dochodzi do zadanego, Seb pewno ma rację z tą dziurą log z 3 bloku pozycja 2 cos źle wygląda. stała wartość 850 jest zdecydowanie za duża. Powinna być na poziomie ok.260. to jest dolot powietrza 003 jest ok, 260 to jest chyba na postoju z tego co pamiętam.
Pikuś Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 log z 3 bloku pozycja 2 cos źle wygląda. stała wartość 850 jest zdecydowanie za duża. Powinna być na poziomie ok.260. to jest dolot powietrza To sa logi dynamiczne i wartosc 850 jest w tym przypadku wymagana. To o czym Ty piszesz to na biegu jałowym. Co do reszty to turbina bardzo powoli pompuje do rzadanej wartosci, a pozniej caly czas ja przekracza. Moze sztanga zle wyregulowana albo cos.
lilantoine Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Chlopaki czy znacie kogos w Warszawie kto moglby zajac sie tym problemem w moim samochodzie...no moze z wylaczeniem Rogala, bo ciezko mi sie z nim umowic
adadur Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Mam takie pytanko - co sie stało z dotychczasową turbawką?
spanky Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 masz katalizator ? dziure w dolocie bym wykluczyl gdyz doladowaniem pod wiekszym obciazeniem powinno jeszcze bardziej spadac (dziura sie powieksza)... a tu rosnie ..... ... [ale moze ...] jak z dymieniem ...? sprawdz szczelnosc puszki od filtra powietrza .... a moze IC sie rozszczelnil ... moze cos przytyka swobodny przepływ gazów .... [ale pewny nie jestem] rozumiem ze autko wczesniej jezdzilo normalnie ... gdzie wymianiales turbulum ... p.s a jak wyglada 008 ....
lilantoine Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2007 turbo wymienial warsztat mobil1 na elblaskiej,wlasciciel sam jezdzi passatem w dieselu i wymienial u siebie turbo wiec chyba wiedzial jak to zrobic choc kto wie...stara turbawka sie rozsypala bo dostala sie do niej spinka i sie turbo potrzaskalo.ja sie zupelnie nie znam na sprawach ktore spanky poruszasz w swoim poscie, czy mozesz polecic mi kogos kto moglby zajac sie moja ? dodam jeszcze ze sytuacja wyglada dosc dziwnie bo autko czasem sie przytyka a czasem lata bardzo fajnie i nie ma zadnego problemu,pojawia sie on i znika w dowolnym momencie podczas jazdy. jesli chodzi o dymienie to podczas testowania na VAGu z Sebastianem widzialem w lusterku ze autko bardzo kopcilo na wysokich obrotach, normalnie chmura dymu unosila sie za nami,natomiast w sprawie logow moze wypowiedziec sie tylko SebMis bo on je robil.Przed wymiana turbiny zaczelo sie juz dziac takie zjawisko ze samochod tracil moc.pomagalo jego wylaczenie i ponowne wlaczenie.pozdr
SebMis Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 kurka wodna, 008 albo zapomniałem zrobić, albo ni gdzieś je wcięło lilantoine dymił bardzo bo jeździliśmy wieczorkiem i w światłach innych aut, a tym bardziej jak starujesz z niskich obrotów to musi trochę zadymić. może coś z podłączeniem turbiny jest nie tak, zobaczcie samą końcówkę obrotów jak zadane spada a rzeczywiste rośnie, może tutaj jest pies pogrzebany
spanky Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 moze to turbo nie jest wcale nowe tylko po kiepskiej regeneracji ... przyadało by sie zrobic logi jak autko jezdzi normalnie ... wiecej pomysłów brak .... p.s moze sztange podregulowac ...
Gość Murzyn Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Problem jak widac jest przedewszystkim z "rozkrecaniem" sie turbulum. Ja bym proponowal zrobic logi od 2500 rpm (stabilna jazda i but w podloge od tych obrotów) Ruszaliscie sztange? Jak chodzi? - po logach widac ze kierownice reaguja z kosmicznym opoznieniem. Przesmarowac jej nigdy nie zaszkodzi. Regulacja tez poniekad ma sens, ale tu raczej bym widzial minimalne otworzenie kierownic, zeby zbic doladowanie do zadanego i z tym poczekajcie jak nie wymyslimy innego rozwiazania bo 0,05 bara roznicy to nie jest duzo. jest nowe turbo - tylko czy na 100% nowe zakorkowane funkiel nowka nie smigana, czy nowe regenerowane, czy "nowe uzywane" Co z tym katalizatorem? jest czy wywalony??
baskecior Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Wygląda mi to na problemy ze sterowaniem turbawką lub szczelnością dolotów. Tubo pompuje tak, jakby nie miało siły - od dołu slabo a rozkręca się u góry. Zacznij od sprawdzenia węzy cisnieniowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się