Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zawieszenie - koszty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może rzeczywiście podjade jeszcze do kogoś, żeby mi spróbował zweryfikować stan tego zawieszenia i łożysk. W sumie po co ładować kase w coś co może być ewentualnie jeszcze dobre. Przekonaliście mnie :)

Dzięki.

@dziadekblack Jakie brałeś amorki ? Ile płacieś za przód. Możesz napisac ile Cie skasowali za robotę ?

Opublikowano

Jesli nic Ci nie puka, nie stuka, tyl nie ucieka na zakretach, czy podczas deszczu/wiatru, to ja bym sie nie martwil zawieszeniem. Szkoda kasy.

Tak samo stanu zawiasu nie sprawdzisz... co najwyzej mechanik moze sprawdzic Ci duzy luz na wahaczach, ale to juz musi byc agonia po duzym przebiegu :tongue4:

Jak bedziesz wymienial amory, to wymien tez wahacze nosne [proste] na obu osiach.

Laczniki stabilizatora sa w miare tanie, gorzej z koncowkami drazkow jak masz zawias obnizony.

Opublikowano

Jestem po wymianie amortyzatorów w swoim a4 b6 i nic takiego jak łożysko tam nie było tylko guma na górze. Nie wiem czemu w intercasie oni tę gumę nazywają łożyskiem bo pewnie tam sprawdzałeś :gwizdanie:

Bo tak nazwał to producent w programie ETKA. W rzeczywistości jest to element gumowy.

Opublikowano

@ghost1717 ale to masz nowe zawieszenie ? bo używki mnie nie interesują.

NOWE TYLKO I WYŁĄCZNIE ORI LEMFORDER , cechy audi i VW zmazane gwarancja itd.

pozdrawiam

Opublikowano

@dziadekblack Jakie brałeś amorki ? Ile płacieś za przód. Możesz napisac ile Cie skasowali za robotę ?

Amorki sachs u kolegi z forum TOM77 po 250zł sztuka (raczej taniej nie znajdziesz) do tego zestaw osłon i odbojów za 120zł też sachsa. Wymiana 35 zł za sztukę.

pozdro

Opublikowano

Potwierdzam TOM77 ma najlepsze ceny. Ja brałem u niego amorki tył+przód Sachs. Cena zależy pewnie od kursu ojro. Ja dostałem dużo taniej niż 250 ;)

Pozdro

Opublikowano

Koledzy to jest już udowodnione , że najwięcej mają do powiedzenia na temat aut ludzie co ich nie mają albo jeżdżą innym modelem :)

Wielu mi mówiło : nie kupuj A4 bo tam zawiecha często pada.. i będziesz musiał 2000 złotówek wydać na naprawę. Owszem , pada tak jak i w każdym innym aucie. A to , że w innym aucie są 2 wahacze z wymiennymi sworzniami, a w A4 jest ich 8 to nie znaczy , że trzeba wymieniać na raz wszystkie 8.

Dlatego Kolego wymiana wszystkiego w aucie jest bezcelowe bo po co wymianiać coś co właściciwe pracuje? Ja też jestem za tym aby autko było sprawne ale też nie ma co popadać w przesadyzm i wymieniać od razu pół auta :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...